Başlangıç: 31.03.2024
HERKESE MERHABA
SİZE ÇOK GÜZEL BİR KURGU İLE GELDİM. BU KURGUYU YAZMAK GERÇEKTEN BAYADIR AKLIMDAYDI.
YAZMA SEBEBİM BU SATIRLARI YAZARKEN KENDİMİ ÇOK İYİ HİSSEDİYOR OLMAM VE BAZI İNSANLARA SÖYLEMEK İSTEYİP SÖYLEYEMEDİĞİMİ, DIŞA AKTARAMADIĞIM ŞEYLERİ YAZARAK KENDİMİ RAHATLATMAK İSTİYORUM.
UMARIM BEĞENİLEN BİR KURGU OLUR. BÖLÜMLER HAFTADA 2-3 DEFA GELECEKTİR.OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINN.
İYİ OKUMALAR DİLERİMM 🤍
"Evet şarkıyı kapatabilirsiniz bu günlük bu kadar yeter gençler cuma günü görüşmek üzere çalışmayı aksatmayın lütfen"
Hocamızın demesiyle hepimiz durmuştuk. Kenara geçtim çantamdan telefonumu çıkartıp saate baktım saat çoktan yedi olmuştu ve ekranda ablamdan gelen bir mesaj vardı mesaja tıkladım.
Bacımsuu: Lannn
Bacımsuu: Dans kursun bitince ara
kontörüm bitti ve internetim çok az seni aramakla kıymetli internetimi bitiremem shshhdwhhxWattsap tan çıkıp ablamı aradım. Ablamın açmasını beklerken çantamı aldım. Arkadaşlarımla ve hocamızla vedalaşıp çıkışa doğru yürümeye başladım. Ablam telefonu açtı. "Napıyon lan at ağızlı" dedi bende "Danstan çıktım şimdi sen napıyon benim sığır ablam" dedim yorgun yorgun. "O sığırı eve gelince gösteririm sana neyse ne dicektim ben sana ya, heh şey dicektim biz annem ve babamla teyzemlerdeyiz Teyzem akşam yemeğine çağırdı sende gel annem gelsin diyor" dedi bende oflayıp puflayarak "Amaan abla valla çok yorgunum ve ödevim var şimdi gelipte teyzemin öğütlerini dinleyemem sen anneme bişeyler uydurursun" ablam kızgın bi şekilde "Çok beklersin geçen seni idare ettiğimde paramı vermedin ararsın annemi kendin söylersin beni hiiiiiç ilgilendirmez valla" dedi bende oyunculuğumun dibini kullanarak "Canım ablam valla eve gelince harçlığımdan 100 TL veririm sana sen şimdi beni geçiştir canın kardeşin bugün çok yorgun sen kıyamazsın dimi ona" dedim. "Öff tamam be ama bu sefer borcunu vermezsen o zaman öğrendiğim bütün boks tekniklerini senin üstünde denerim demedi deme" dedi bende "Tamam canım ablam benim şimdi kapatmam lazım otobüs geldi eve gidince ararım seni" ablamda "Tamam ablam dikkat et kendine hadi görüşürüz" dedi vedalaştıktan sonra telefonu kapattım.
Otobüse bindim akbilimi okuttuktup en arkalara bir yere oturdum. Kulaklığımı takıp kafamı cama yasladım. Çalma listemden rastgele bir şarkı açtım. İneceğim durağa kadar cama yaslanıp dışarıyı izledim. Yaklaşık 15 dakika sonra gideceğim durağa varmıştım. Otobüsten indim ve eve doğru yürümeye başladım. O kadar yorgundum ki yürüyecek halim bile yoktu ama az kalmıştı zaten. Kısa bir süre sonra oturduğumuz apartmana varmıştım. Apartmana girdim ve asansöre bindim. Asansörden çıktıktan sonra çantamdan anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım. Eve girdim. Ayakkabılarımı dolaba koydum ve ceketimi astım daha sonra direk odama gidip çantamı bir yere fırlatıp kendimi yatağa attım.
'Off daha ödev var dimi' dedim kendi kendime. Çok yorgundum ama yapacak birsey yoktu ödevi yapmam lazımdı. Çünkü biyoloji hocamız gerçekten sert bir kadındı. 10 dakika sonra yatağımdan kalkıp üstüme rahat bir şeyler giydim. Daha sonra mutfağa gidip kendime ekmek arası bir şeyler hazırladım ve odama geçtim. Çalışma masama geldim ve ödevimi yapmaya başladım. O sırada en yakın arkadaşım Zeren'den mesaj geldi. Mesaja tıkladım.
Bacımsu2:Selisiiimmmm
Bacımsu2:Bi taneemmmm
Bacımsu2:Napıyosuuunn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANLA DANS
Teen Fictionİnsanlar ya kurtulmak için yada en değerlilerini kaybetmemek için yalana başvururlar. Ama bu yalan er yada geç ortaya çıkacaktır. Yalanımız ortaya çıkmadan hepimiz dürüstüzdür.