9.Bölüm

2.1K 89 43
                                    

Hepinize yeni bir bölümle merhabaa

Sınır hemen geçilince yazmaya fırsat bulamadım açıkçası kusura bakmayın

Bol bol yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayınnn

Sınır: 20 oy 20 yorum

Sizleri seviyorummm iyi okumalar

.
.
.
.
Serkan ile birlikte otobüsün önünde dururken yanımıza gelen Pelin ile içimden sabır çektim. Bu kadını oldum olası sevmiyorum. Ayrıca Serkanı öpmeye kalkışması hâlâ aklımdaydı. Böyle bir şeyi unutmak mümkün mü Allah aşkına? Sevdiğim insanı biri öpmeye kalkışıyor. Hem de gözümün önünde oluyor. Ben delirmiyeyim de kim delirsin?

Pelinin attığı küçümseyici bakışları takmayarak ona ters ters bakıyordum. Beni her gördüğünde böyle bakmaktan vazgeçmeliydi. Bakışları benden kopup Serkana döndüğünde küçümseyici bakışları yerini aşka bırakmış gibiydi. Serkana aşık gibi bakmasından da nefret ediyorum. Pelin gülümseyerek Serkana bakarken "Hocam hangi otobüse bineceksiniz? Eğer tek oturuyorsanız birlikte oturalım." dedi.

Tabi Serkan Pelin ile otursun. Bende iki buçuk saat boyunca kafayı yiyeyim. Pelinin yumuşak bakışlarına karşı Serkan hala sert tavrından ödün vermezken "İlk otobüse bineceğim hocam." dedi. Fakat Pelinin sorduğu diğer soruya cevap vermedi. Kimle oturacağını merak etsem de sesimi çıkarmadım. Pelin ise istediği cevabı alamamış olacak ki "Kimle oturacaksınız hocam?" diye yineledi sorusunu.

Serkan ise cevap vermek yerine bana dönmüştü. Sanki söylemekle söylememek arasında kalmış gibi bakarken aynı zamanda benden bir cevap bekliyordu. Zaten kimle oturacağımı bilmiyordum ve sevdiğim adamla oturmak varken elbette bu teklifi reddetmeyecektim. Serkanın soran bakışlarına karşı evet demek adına gözlerimi birkaç saniye yumarak başımla onayladım.

Serkan ise aldığı olumlu cevap karşısında parıldayan gözleri ile Peline dönerek "Sena ile oturacağız hocam" dedi keyifle. Sesinde bariz bir mutluluk hissederken gülümsemeden edemedim. Aynı şeyleri Pelin de hissetmiş olacak ki aşkla bakan gözlerinin yerini ateş saçan gözlere bırakmıştı. "Anladım hocam" diyen keskin sesini duyarken büyük bir nefretle bana döndü. Bir kaç saniye göz temasını kesmeden bakmasının ardından yanımızdan ayrılmıştı.

Serkana doğru dönen bakışlarım anında karşılık bulurken "Bizde geçelim artık yavrum. Herkes geldi zaten." dedi. Başımla onaylarken ilk benim geçmem için kapının önünden hafif çekildi. Birkaç basamaktan oluşan merdiveni çıktıktan sonra boş olan neresi var diye bakıyordum. Nisa ve Asminin oturduğu ikili koltuğun hemen yanındaki koltuğun boş olduğunu gördüğümde keyifle gülümsedim. Bir önümüzde Özge ve Mert varken çaprazımızda Furkan ile Berat oturuyordu. Koltuğun yeri muazzamdı.

Ben önde Serkan arkada oturacağımız koltuğa gelirken Serkan "Yavrum sen istediğin tarafa otur. Ben gitmemiz için haber vereyim." dedi. Gülümseyerek cevap vermek adına "Tamam hocam" dedim. Serkan yanımdan ayrılırken Nisanın "Serkan hocayla birlikte mi oturacaksınız?" diyen sesi ile ona döndüm. Gözlerini kısmış duyduklarının doğruluğunu sorguluyordu. Ben ise keyifle sırıtarak "Evet, Serkan hocamla birlikte oturacağız." dedim.

Gözlerindeki kıskançlık an be an ortaya çıkarken keyifle arkamı döndüm. Koridor kısmında olan koltukta oturmaya karar vererek Özge gile döndüm. Biraz ilerleyerek görüş açılarına girdim. Beni gördükleri an ikisi de gülümserken kolumu koltuğa yasladım. Özge ise kendini tutamayarak "Demek Serkan hoca ile oturacaksın, öyle mi?" dedi sırıtarak. Gülümsemem genişlerken "Öyle oldu biraz" dedim.

İHTİRAS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin