2.Bölüm

2.9K 104 29
                                    

Yeni bir bölümden hepinize merhaba

Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın

Sizleri seviyorummm

.
.
.

"Sena seni buraya ne olduğunu sormak için çağırdım,bir şey olmuş farkındayım ve bunu bana söylemelisin yoksa sorununa çözüm bulamayız"dedi. Bende bu sözler üzerine ne diyeceğimi düşündüm. Sonuçta adama seni Nisadan kıskandım diyemem.

Aslında desek çok güzel olurdu senacım

İç ses sus artık. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım. "Hocam gerçekten bir şeyim yok"dedikten sonra Serkanın kaşları alayla havaya kalktı. "Yavrum karşında salak mı var?" dedi. Tabi böyle söyleyince gülesim geldi. Gülmemek için dudaklarımı ısırmaya başladım. Sonrasında Serkanın gözleri dudaklarıma kaydı.

Dudaklarıma bakınca yerimde kıpırdandım. Sonrasında dudaklarımı rahat bırakarak "Yok hocam öyle bir şey demedim" dedim. Konuşmamla Serkanın gözleri tekrardan gözlerime tutundu. Kendine gelmek için gözlerini sıkıca yumdu ve derin bir nefes aldı. Gözlerini yavaşça açtı ve tekrardan bana baktı.

"Madem bir şeyim yok diyorsun kanıtla bana, eskisi gibi davran bende inanayım sana" demesi üzerine suratına baka kaldım. Şimdi sana eskisinden daha yakın davranıp dudağına yapışmak vardı Serkancım. "Tamam hocam şimdi gidebilir miyim?" dedim ve ayağa kalktım. "Gidemezsin Senacım çünkü bana daha kendini kanıtlamadın"deyince dudakları kıvrıldı ardından bana oturmam için bir bakış attı. Bende el mecbur oturdum.

"Sena bugün Nisa yanımıza gelince göndermek istedim ama-" deyince hemen onu susturdum ve konuşmaya başladım. "Gerisiyle ilgilenmiyorum hocam"dedim. Bu tepkime karşılık masaya biraz yaklaştı ve "Sena yapma şöyle açıklama yapmama izin ver"dedi.
Bunun üzerine daha da sinirlendim. Sanki ortada açıklanacak bir şey vardı. Kıyamadın kovmadın işte daha nasıl bir açıklaması olacak.

"Siz Nisayla konuşurken ben yanınıza gelseydim aynı şekilde Nisayı boşverip benimle konuşur muydunuz?" dedim. İlk önce yüzümü inceledi. Tepkimi ölçmeye çalışıyordu. Ama ben yüzümü ifadesiz tutmaya özen gösterdim ve o bir şey demeden "Konuşmazdınız nazikçe kovardınız hocam" dedim. "Bu yüzden konuşmaya gerek yok" diyerek kendimce son noktayı koydum.

Bunun üzerine Serkan "Nisayı senden daha çok sevdiğimi ve ona daha çok değer verdiğimi sanıyorsan yanılıyorsun Sena.Ben bütün öğrencilerimi seviyorum
Bu konuda şüphen olmasın. Sen de sevdiğim öğrencilerdensin. Benle konuşmaktan çekinme lütfen."dedi. Ben ne kadar inanmasam da kafamı aşağı yukarı salladım.

Bize aşıksın diye yorumladım Serkancım

"Tamam hocam çekinmem başka bir şey yoksa gidebilir miyim?" dedim. "Gidebilirsin Sena, bu arada haftaya kampa gideceğiz arkadaşlarına söylersen sevinirim " dedi ve gülümsedi. Bende aynı şekilde gülümseyip"Tabi hocam" dedim. Ben gülümseyince "Ha şöyle ol ya" dedi. Bunu demesiyle kıkırdadım ve odadan çıktım.

Koridorda sırıtarak ilerledim ve sınıfın önüne geldim. Kapıyı çalarak içeri girdim. Berna hocaya bakarak "Hocam bir duyuru yapabilir miyim"dedim. Hoca da başıyla onayladı. "Arkadaşlar haftaya kamp olacakmış haberiniz olsun" dedikten sonra yerime geçtim ve özgeye dönerek "Kanka gidiyoruz dimi" dedim. Özge de "Tabi gidiyoruz bu da soru mu " dedi ve güldük.

İHTİRAS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin