Yeni bir bölümle hepinize merhaba arkadaşlar
Sizleri seviyorum lütfen oy ve yorum atmayı unutmayın
.
.
.
.Son dediğiyle kendimi daha fazla tutamadım ve gülmeye başladım. Serkan bu halimi görünce anlamayarak yüzüme bakmaya başladı. Ben gülmeye devam ederken "Bir dakika sen beni kandırdığın için mi gülüyorsun?" dedi. Tek kaşı havada vereceğim cevabı bekliyordu.
Sorduğu soruyla gülmeyi bıraktım ve yere bakmaya başladım. "Azıcık şaka yapmış olabilirim" dedim ve tekrar yüzüne baktım. "Demek şaka yaptınız öyle mi Sena Hanım" dedi. Yüzünde alaycı bir ifade ile beni izlerken aynı zamanda sırıtıyordu. "Evet öyle hocam, iyi ki yapmışım dimi hocam yoksa nasıl öğrenicektim beni kampta istediğinizi" dedim. Serkanın yüzündeki alaycı ifade yerini başka bir duyguya bırakmıştı. Tebessüm ederek bana bakmaya devam edince bende ona bakıyordum.
Maalesef bu bakışmamız çalan kapı ile bölündü. Serkanın yüzündeki tebessüm kaybolurken sinirle gözlerini yumdu ve bir şeyler mırıldandı. Sonunda gözlerini açtığında sert sesiyle "Gel" dedi. Bunun üzerine içeriye Berna hoca girdi. "Serkan hocam kampa gideceğimiz otobüs işini hallettiniz mi?" dedi. Serkan hoca da onaylar şekilde kafasını salladı "Evet ayarladım ama daha net bir rakam veremediğim için kaç otobüsle gideceğimiz kesin değil"dedi.
Bunun üzerine Berna hoca "Peki hocam kolay gelsin" diyerek odadan çıktı. Tekrar Serkana baktığımda onun çoktan bana baktığını gördüm. Boğazımı temizledim ve konuşmaya başladım. "Hocam ben kantine gideyim öğrenciler gelmeden. Bir kahve alacağım size de alayım mı?" deyince gülümsedi. O gülüşüne aralıksız ne kadar bakardım bilmiyordum ama beni etkilediği kesindi.
Normalde okulda pek güldüğünü göremezdik. Ama bu aralar sık sık o masum gülüşüne şahit oluyordum. Sahi bu adam böyle güzel gülerken ben nasıl bu gülüşünden mahrum kaldım bana bunu nasıl yapar?
Sonunda kendime geldiğimde "Olur ama istersen ben gideyim" demesi üzerine bu sefer gülümseyen bendim. Bu adam bu kadar düşünceli miydi? Düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve "Yok hocam ben giderim" dedim ve odadan çıktım. Koridorda yürürken Baranı gördüm. Gülümseyerek yanına gittim.
Beni görünce o da gülümsedi ve "Naber kız" dedi. Önünde durarak "iyi sen" dedim. O da "İyi nolsun, nereye gidiyorsun sen böyle?" Dediğinde "Kantine gidiyorum kahve alacağım sende gelsene"dedim. O da kabul edince birlikte kantine doğru yürüdük.
Kantine vardığımızda iki kahve ve iki çikolata aldım. Baran da kendine çikolata aldığında kantinden çıktık. Merdivenlerden çıkarken zil çaldı ve barana görüşürüz deyip Serkanın odasına ilerledim. Onu odanın önünde beklemediğim için şaşırdım ve yanına gittim. Tek başına kapının önünde çatık kaşlarıyla bana bakıyordu.
Bir tırsmadık değil hani senacım
Yanına geldim ve "Bir sorun mu var hocam?" dedim. Serkan hala bana bakmaya devam ediyordu. Hayır yani iki dakika kantine gittim ne olabilir ki?
Ayrıca kocacım sana çatık kaşlar hiç yakışmıyor. Gülünce daha yakışıklı oluyorsun.Kocam her haliyle yakışıklı senacım
İç ses o benim kocam lütfen susar mısın?
"İstersen arkadaşınla sohbet edebilirsin Sena. Ben başkasıyla hallederim" deyince ne dediğini anlayamadım. Ne diyor bu adam Allah aşkına. Sonunda aklıma gelen şeyle neden böyle dediğini anladım. Yüzündeki sinirli ifade yerini korurken bir an kıskandığını düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİRAS
ChickLitÖğretmen öğrenci kurgusudur. Yaş farkı vardır. Cinsellik içerir. Bunları bilerek okursanız sevinirim.