15.Bölüm

770 52 33
                                    

Yeni bir bölümle hepinize merhabaa.

Serkanıma ısınamayanlar varmışş??

Çocuğum bir hata yaptı diye hemen soğudunuz mu ayol?
(Daha beterlerini yapacak🤗)

Şakası bir yana ısınamayabilirsiniz. Yani sonuçta herkes başrole ısınmak zorunda değil ama neden yaniii? Lütfen neden ısınamadığınızı açıklayınızz.

Neyse efendim çok uzatmaya gerek yokk.

Sınır: 60 oy 60 yorum

Sizleri seviyorummm. İyi okumalarr.

.
.
.
.
Boynuma doğru ilerleyen ıslak öpücükleri kendimden geçmeme neden olurken bir elimi çıplak omuzuna atarak ensesine doğru ilerledim. Kendime daha çok çekerek boynumda ona alan açtığımda boynumu ısırarak emiyordu. Dişlerinin arasına alarak çekiştirdiği tenimi boydan boya yalarken kısık bir inleme döküldü dudaklarımdan. Sıcak nefesini kulağımın dibinde hissederken "Bu kadar güzel olmak zorunda mısın?" diye fısıldadı. Kulak mememi ağzının içine alarak emdiğinde tırnaklarımı ensesine batırdım. Dudaklarını yanağıma sürterek çeneme doğru geldiğinde ufak bir ısırık bıraktı çeneme.

Gözlerimi gözlerine çevirdiğimde koyu bakışları ile bana bakıyordu. Gözlerinde bulunan hayranlık içimde kelebeklerin uçmasına neden olurken dudaklarına doğru yaklaşarak nefesimi dudaklarına doğru üfledim. Dudaklarını es geçerek yanağını öptüğümde kulağımın dibinde hırıltılı nefeslerini duyuyordum. "Dudağımı öp." dedi sert bir sesle. Bugün baskın karakter kendim olmak isterken geri çekilerek gözlerine baktım. Ellerimi çıplak göğsüne koyduğumda tüm gücümle onu iterek yan tarafa devirdim. Hiç beklemeden üzerine oturduğumda şaşkın bakışları üzerimdeydi. Yataktan kalktığım için düzelen tişörtüm ile derin bir nefes alarak üzerine doğru eğildim. Dudaklarıma olan bakışları fazla yoğundu. Bir an önce öpmek istiyormuş gibi bakıyordu.

Bunu eyleme dökerek dudaklarıma yöneldiğinde geri çekilerek öpmesine izin vermedim. Çatık kaşları ile bana bakarken iki eliyle belimi kavramıştı. Göğsüne doğru eğilerek dudaklarımı oraya bastırdığımda yutkunma sesi kulaklarıma doldu. Islak öpücüklerimi çıplak vücuduna kondururken arzudan, istekten kavruluyordum. Bazı yerleri ısırarak emiyor, boynuna doğru ilerliyordum. Hızlanan nefesleri ile birlikte belimdeki elleri sıkılaşırken boynunu emerek gözlerimi yumdum. Birkaç kez ısırarak etini çekiştirdiğimde kısık iniltisi kulaklarıma ulaştı. Gözlerine bakmak adına geri çekildiğimde kararmış bakışlarını görmek yutkunmama neden oldu.

İçimdeki tutku gittikçe alevlenirken gözlerinin içine bakarak üzerimdeki tişörtü bir çırpıda çıkardım. Serkanın alev alan bakışları göğüslerimdeyken südyenim hâlâ üzerimdeydi. Üzerinde benle birlikte doğrularak yatakta geriye kaydığında sırtını yatağın başlığına dayamıştı. "Sikeyim!" diyen fısıltısı ile birlikte sertçe dudaklarıma yapıştığında inlemeden duramadım. Üst dudağımı ağzının içine alarak emdiğinde aynı zamanda dişlerini sürterek çekiştiriyordu. Bende aynı şekilde alt dudağını kavrarken bir elim ensesine gitmişti. Serkan belimdeki elleriyle beni tam penisinin üzerine oturttuğunda ikimizde aynı anda inledik. Sertleşen penisini tam olarak kadınlığımda hissederken kendimden geçmiş gibiydim.

Sanki daha yeni öptürmememin acısını çıkarıyormuş gibi hoyratça öperken hareketlerine yetişmekte zorlanıyordum.  Dudaklarımı sertçe dişliyor ardından acısını gidermek ister gibi emiyordu. Nefessiz kaldığımı hissettiğimde alt dudağını ısırarak ondan ayrıldım. Alnını alnıma yaslayarak derin nefesler aldığında benimde ondan farklı bir yanım yoktu. Elleri belimde bulunduğu noktayı okşarken benim bir elim omzunda diğer elim ise ensesindeki kısa saçları çekiştiriyordu. Altımda gittikçe büyüyen penisinin kadınlığıma battığını hissettiğimde dudaklarımı dişledim. Serkan hafifçe geri çekilirken bende gözlerine bakmak için kafamı biraz geri çektim. Kapkara gözlerle bana bakarken gözlerinde gördüğüm tutku ve şehvet içimdeki isteği daha da alevlendiriyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İHTİRAS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin