(Berk'in gözünden)
(Cuma günü)Manesa yokken Yavuz daha da sorunlu oluyordu.
Okul çıkışında Yavuz'un telefon konuşmasına kulak misafiri olmuştum.
Konuştuğu kişiye nerede buluşacaklarını sormuştu.
Telefonu kapattıktan sonra yoldan geçen ilk taksiye binerek uzaklaşmaya başladı, merakıma yenik düşerek onu takip etmeye karar verdim.
Şansıma boş bir başka taksi gelmişti ve ilerideki trafik ışıkları arabalar için kırmızıydı.
Taksiye bindikten sonra Yavuz'un bindiği taksiyi göstererek şöförün onları takip etmesini istedim.
Taksi en tenha sokaklardan geçiyordu.
Yavuz'un burada ne işi olabilirdi ki?
Yavuz'un bindiği taksi eski bir deponun önünde durmuştu.
Bense görünmemek için taksiyi bir sokak aşağıya yönlerdirmiş, taksimetre de yazan fiyatı ödeyip araçtan inmiştim.
Hızlı ve dikkatli bir şekilde Yavuz'un önünde durduğu depoyu görebileceğim en uzak mesafede durup izlemeye başladım.
Bir süre sonra Yavuz deponun arkasına doğru yürümeye başladı.
Temkinli bir şekilde onu takip ettiğimde Manesa oradaydı.
Bugün okula gelmeyen bu kız acaba nelerin peşindeydi?
Birlikte deponun arka kapısından içeri girdiler, bense kapı kapanana kadar olduğum yerde bekledim.
Sonrasında hızla deponun kapısının önüne gittim. İçerideki seslere kulak vermeye çalıştım fakat duyduğum tek şey Manesa'nın sesiydi."Ben yarın Damla'nı evine gideceğim, Hilal sende." demişti Manesa.
Ardından Yavuz'un sesini duydum.
"Peki Şevval,Gürkan,Nur ve Yare ne olacak? Bize engel oluşturmazlar mı?"
"Onlar ile bir işim yok. Şevval'i kandırıp kendi tarafımıza çekmemiz yeter."
Onları yeteri kadar dinlediğimi düşünerek hızla orayı terk ettim.
Bu planı Yavuz'dan öğrenecektim ve bunu diğerleri de öğrenecekti.Belki acele etmiştim...
(Cumaresi günü)
Hilal ve Damla'nın oturduğu sitenin önündeydim. Manesa'nın gelip gelmediğinden emin olmak istiyordum.
Sitenin giriş kapısı açıldı ve Manesa önümden geçip gitti.
Beni fark etmedi.Sadece bir kaç dakika sonra mesaj geldi.
Gürkan diğerleri ile arkadaş olduğu için onlara özel olan grubun üyesiydi.
Grupta olan önemli şeyleri bana atmasını ve bunu kimsenin bilmemesi gerektiğini söylemiştim. Samimi çocuk, yargılamadan dediğimi kabul etmiş ve grupta önemli bir şey olduğunda hemen bana atmıştı.Evet mesaj Gürkan'dan gelmişti.
Bir ses kaydı ve bir mesaj iletisi yollamıştı.Ses kaydı ve mesaj Damla'ya aitti.
Manesa onu tehdit etmişti.Hızla Yavuz'u arayarak ona bir konum atacağımı, orada buluşmak istediğimi söyleyip cevap vermesine izin vermeden aramayı kapatıp bulunduğum adresi ve Hilal'in yaşadığı blok ile katını yazarak Yavuz'a attım.
Yavuz beni fazla bekletmemiş, taksiden inmiş ve kayıtsız bir ifade ile sitenin kapısına doğru gidiyordu.
O daha site kapısından içeri girmeden kolundan tutarak kenara çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bende Sizden Biriyim (Kronik 1)
Short StoryKronik rahatsızlıkların zor olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Zor olan onunla yaşamak değil, onu kabullenmekti. Kronik rahatsızlık neydi? Dışlanılacak bir durum mu? Zorbalanmak için bir yol mu? Dışlanmak için bir bahane mi? Ötekileştirilmek i...