~2

10.3K 61 33
                                    

Şaşırıp kalmıştım ne oluyordu be?

"Boray Bey ne yapıyorsunuz arkamdan çekilir misiniz?" Geveleyerek birşeyler dediğinde sarhoş olduğunu anlamıştım zaten leş gibi de alkol kokuyordu.

"En iyisi sizi odanıza götürmek" önce belinayı odasına götürdüm ve yatağına yatmasını söyledim. Uykum var zaten diyip kıçısını döndü ve peluş oyuncağına sarıldı.bende üstünü örttüm saçını okşadım ve Borayın yanına gittim.
Salıncakta oturmuş kendine kendine konuşuyordu ama koca poposu salincağa sığmamış kenarlardan taşmıştı. Çok komik görünüyordu. Ciddi olmaya çalışarak yanına gittim.

"Boray bey kalkın sizi odanıza götüreyim" dediğimde yüzüme baktı elini koluma koydu.
"Beni kucağına al" ya havle

"Boray bey sizi Kucağıma almam mümkün değil lütfen kalkar mısınız?"

" Peki madem " diyip ayağa kalktı ve üstüme çullandı devrilmemek için çaba sarf ederken götümden ter akıyordu.

"Biraz da siz mi gayret etseniz yürümek için ?" Diye nefes nefese sormuştum.

"Ne, yoruldum mu?" Dedi ve birden beni kucağına aldı. Ani bir şey olduğu için çığlık attım.

"Beni indirin yorulmadım ben " dedim ama elleriyle baldırlarımdan ve belimden öyle sıkı tutmuştu ki aciyordu. Alkolün etkisiyle farkında değildi galiba.

"Benim odam hangisiydi?" Diye sordu. Eve geldiğimde azize teyze bütün odaları göstermişti gri kapılı oda onunkiydi.

"Şurası " diyip elimle gösterdim ama önce beraber duvara girdik. Üçüncü toslayışta kapıyı bulmuştuk. Sanki bende sarhoş gibiydim ama değildim olanlar çok garip geliyordu gülmemi tutamıyordum.

"Uyuyun siz ben çıkıyorum" dedim kucağından indiğimde. Beni belimden tutup kendine çekti.

"Gitmiceksin." Dedi ve gözlerindeki arzuyu görmüştüm. Oldukça yakışıklı ve kaslıydı ama sarhoş ve patronumdu. Kendimi uzaklaştırmaya çalışarak

" Gitmem lazım lütfen " dedim. Beni dinlemeyip kafasını boynuma gömdü. Önce derin nir nefes aldı ardından öpmeye başladı kendimi zoraki çektim ve
"Lütfen bunu yapmayın gitmem gerekiyor sizde sarhoşsunuz " dedim. İstesem direk kaçardım o narin watty kızlarından değilim yani ama bende azgın bir kadınım ondsn dolayı naz yapıyordum.

"Hayır burda kalacaksın ben pardonunum."
Pardon? PXÖAĞXÖAĞXÖSĞXÖSĞS

" Evet öylesiniz ama şuan çok yanlış bu yaptığınız." Neye göre kime göre.. istiyorum demiyoda.. kendi kendime konuşmalarımı susturdum ve
"Ben odama çıkıyorum isterseniz size bir kahve yapayım." Dediğimde durdu beni süzdü. Bluz şeklinde önü biraz açık düğmeli crop'umdan gözüken göğüslerime bakıp gülümsedi. Ardından"Beni duşa sok" dedi sende onla girersin yapmaa sus sacmalama

"Bakın bamyo kapısı sura sız girin isterseniz " dedim. Biraz ilerlemeye çalışarak. Yavas yavaş adımlarla yürüdü ittirsemde gitmiyordu ayı.

Sarhoşta olsa kuvveti yerindeydi.bamyoya çekti kapıyı kilitledi birden ve soyunmaya başladı anskm noluyo noluyo. Kapıyı açmaya çalıştım açtım tam gidecekken belimden kavradı cidden çok iriydi. Kolunu ısırmamla bıraktı.. biraz sağlam ısırmıştım. İnleyip arkamdan koşturdu ve üstümdeki cropu bildiğin söktü aldı üstümden attiğim çığlıkla ağzımı kapattı.

"Yavaş yavaş kendime geliyorum artık çokta sarhoş değilim kendini bana sal bebeğim" dediğinde irileşmiş gözlerimde ona bakarken o hala pantolunumu çıkarmakla uğraşıyordu.kızım sakin ol sal kendini adama uzun zamandır sende kimseyle yiyismiyorsun. Sen ayrı bir azgınsın ya dedim kendi kendime.

Boray üstüme geldiğinde altında boxer vardı sadece, bu adam en az 1,90dı ve kilosu net 100 vardı bu kaslar neydi böyle oldukça abartılıydı. Belimden tutup diğer eliyle kalçamdan tutup destek alarak kaldırıp duvara yasladı. Öpüşmeye başladık elleri hiç rahat durmuyor kalçalarımı sıktırıyordu ama ne sıktırmak kocaman elleri vardı ve neredeyse kalçamın bir lobunu bir eli kaplıyordu...

Kusura bakmayın en güzel yerde kestim ama birdaha ki bölüm müdhis olacakkk

Sınır:15 vote

𝐃𝐀𝐃𝐈 | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin