Hatırlarma
Boray üstüme geldiğinde altında boxer vardı sadece, bu adam en az 1,90dı ve kilosu net 100 vardı bu kaslar neydi böyle oldukça abartılıydı. Belimden tutup diğer eliyle kalçamdan tutup destek alarak kaldırıp duvara yasladı. Öpüşmeye başladık elleri hiç rahat durmuyor kalçalarımı sıktırıyordu ama ne sıktırmak kocaman elleri vardı ve neredeyse kalçamın bir lobunu bir eli kaplıyordu...
Hatırlatma bitti.
Soğuk duvara sırtımı geçirmişti resmen, kendini bir yandan bana yaslıyor bir yandan vücudumu ezberlemek ister gibi elleri heryerimde geziniyordu.
Zaten boxerli olduğundan dolayı onan yanan sıcak vücudunu çok iyi hissediyordum. Sanırım o da beni hissetmek istiyordu ki üstümdekilerden kurtuldu. Boynumu deli gibi emmeye sömürmeye başlamıştı. İz olacağını biliyordum ne kadar debelensemde resmen boynumu yalayıp yutup sömürmüştü. Ordan göğüslerime doğru indi biraz uğraş verdi göğüslerimi açmak için bende yardımcı olsum ve sütyeni birden altı attı yere. Açıkta kalan dik uçlu göğüslerime bakıp sırıtttı önce dudağıma yapıştı eliyle sıktırıp avuçlamaya başladı sırtım duvarı cidden delecekti.
"Yatağa geçelim sırtım acıyor" bir süre gözlerime bakıp anlamaya çalıştı. Ardından hızla yatağa geçti ve göğüslerime yöneldi. Emmeye ısırmaya başlamıştı. Sertti ama zevk veriyordu. Bir süre sonra bunu abarttı neredeyse kopacaktı. Çok acıtmaya başlamıştı ben acıyla inlerken o erkekliğini bana daha çok bastırıp sürtünüyordu bir yandan. Göğüs uçlarım kopuyor gibi bir acı vardı inlemelerim arasında dur da desem durmadı. Bir süre sonra aşağı doğru indi.bel kısmıma öpücükler konduruyor kasıklarıma doğru dil darbeleri ile iniyordu. Belim yay gibi kıvrılıyor saçlarını çekiştiriyorum, bazen kafasını bastırıyordum. Dilini vajinamın çizgisi boyunca gezdirdi ardından zevk noktama dil darbeleri yapmaya başladı yavaş yavaş. Sanki benim onun altımda çıldırmamı ister gibi...
Ardından dil darbeleri yalayıp emmeleri tüm vajinamı doldurmuştu. Kafasını bastırıyor kendimden geçiyordum. Çok zevk almamı sağlıyordu. Bir süre daha devam ettikten sonra ayağa kalktı ardından beni belimden tuttu yatağın köşesine doğru getirdi ne gülüyor ne şaka yapıyordu. Yüzüme sadece arzu ve azgınlıkla bakıyordu.
"Yüz üstü uzan" yatak yüksek olduğundan dolayı onun kasıklarına doğru denk geliyordu. Uzandim ardından boxer üstünden çadır kuran büyük aletini sıvazlamaya başladım. Tepki vermeyip sadece beni izliyordu. Boxer üstünden öpücük kondurdum, başını hissedip sıktırdım. Küçük bir hırıltı çıkardı bir eliyle çenemi sertçe kavradı öbür eliyle boxerinden kurtuldu pürüzsüz büyük aletiyle göz göze gelmiştim.
Şaşırmam geçtikten sonra aletini yavaşça ağzıma aldım. Başını emmeye en fazla yarısına kadar ağzıma alabildim. Boğuluyordum cidden kocamandı. Salyalarım heryere akarken hiç bir şey yapmadan beni izleyip ufak ufak hırıltı şeklinde inliyordu. Bende onun seslerini duydukça azıyordum. İçime girmesini sabaha kadar çıkmamasını istiyordum. Bunu anlamış olmalı ki
"Ağzını aç fazla hareket etme bebeğim" dediğini yaptım aletini hizlayıp yavaş yavaş belini oynatarak git gel yapmaya başladı hızlandı ve daha fazla almamı sağladı hırıltıları ve gitgelleri hızlanıyordu. Boşalacağını düşünürken devam etti fakat boşalmadı.Bir süre sonra belimden destek alıp yatağa yatırdı ardından parmaklarını kullandı vajinamı önce yavaş yavaş okşayıp daha çok ıslanmamı sağladı önce bir parmağını içeri gönderdi ardından iki.
Parmaklarıyla gel git yapıyor öbür elinin baş parmağıyla zevk noktamı titretiyordu. Ben altında kıvranıyor zevkten dört köşe oluyordum.
Vajinamı genişletmişti birwz daha bacaklarımı açıp pozisyon almamı sağlamıştı. Bende kendimi ona salmıştım aletinin başını vajinama sürtüyordu. İçime girmesini istiyordum artık
"ABİİİİİİ" ve belinayın çığlıkları.
Belinaya sövmeyin bebeğim o....
Sınır:20 vote
Öpüyorum