Ben Açelya 21 yaşındayım. Yakın bir zamanda babamı kaybettim annem ve babam ayrı yaşıyordu boşanmışlardı. Annem babamı aldatmıştı. Ben küçük yastayken babamın yakın bir arkadaşıyla. Babam bu ihaneti cok zor kaldırmıştı. Bana çok iyi bakarak büyüttü. Son 2 senedir ise sigaradan dolayi ciğerleri iflas ediyordu ama bıraktıramadım ona.
Son bir yılda mal varlığımız kaybolmuştu iyice elimde az bir para ile ne yapacağımı bilemedim. Çocuklarla ilgilenip onları severdim okuduğum bölümde anaokulu öğretmenliğiydi fakat bırakmak zorunda kalmıştım. Çalışmalıydım.
İş için görüşme yapacaktım bugün kaldığım otele son ücreti ödedim ve bir valizimle yeni hayatıma atılıyordum babam öleli 1 ay olmuştu kendime anca gelebilmiştim 8 kilo vermiştim ve çok bitkindim.
Yüzüm soluk haldeydi. Bu haldeki bir kadına kimse cocugunu emanet etmek istemez diye düşündüm, çıkmadan önce hafif bir makyaj yapmıştım saçlarımı güzelce toplayıp altıma İspanyol kumaş pantolon üstüme beyaz bir gömlek giymiştim.
Gönderilen konuma vardığımda burası bildiğin koca bir malikaneydi. Kendimden emin adımlarla ilerledim. Zile bastığımda küçük pastel yeşili bir takım giydirilmiş 4,5 yaşlarında bir kız cocugu açtı kapıyı. Parmak uçlarından yere indi anlaşılan zar zor açmıştı kapıyı. Ona gülümseyip
"Merhaba tatlım evde annen baban yok mu?"
"Meyba buyda kimşe yok boyay vay"
" Kapıyı kimseye açmamalısın-"
"Hoşgeldiniz buyrun, Belinay bir daha habersiz kapıya git götünü ısırırım senin"İçeri geçerken gülmemek için kendimi zor tutmuştum. Ksrşımdaki adam oldukça gençti onun cocugu olma olasiligi azdı. Oldukça da yakışıklıydı he.
"Hoşgeldiniz tekrardan ben boray bu da benim kardeşim Belinay" oh cocugu değil
"Annem ve babam birkaç problemden dolayi yaklaşık 2 sene boyunca burada olamayacak kardeşime ben bakmak zorundayım ama aynı zamanda işim de var bu yüzden bir bakıcıya ihtiyacım var, istediğim şeyler burada kalmanız size özel oda hazırlanacak zaten, belinayla sık sık ilgilenmeniz ve herşeyi rapor etmenizi istiyorum.""Elbette benimde isteklerimden birisi burada kalmak aynı zamanda bende bazı problemlerden dolayı üniversiteyi bıraktım fakat anaokulu öğretmenliği okuyordum az cok tecrübem var belinaya kişisel eğitim de sağlayabilirim, onu dışında bez değişimi tuvalet eğitimi beslenmesine de dikkat ederim."
"Tamam o zaman. maaşınızı haftalık olarak ayarlayacağım arzu ettiğiniz bir fiyat var mı ?"
"Şuan aklımda belirli bir miktar yok."
"Haftalık 15.000lik çek vereceğim o zaman gerekli sözleşmeleri de şöyle imzalayın." Diyip önüme birkaç kağıt ittirdi. 15 bin demisti değilmi oha yani ayda 60 bin yapardı bu cok iyiydi. Kağıdı imzalarken saçımı çeken Belinaya gülümsemeye çalışıyordum.
Birden yakamı çekince ilk iki düğmem fırladı ve göğsümün sütyenden taşan kısmı ortaya çıktı.
Hassiktir
Boray da tam buraya bakıyordu.Hızlıca üstümü topladım
"Belinay yeter artık çık odana" diyerek ona bağırdı
"Hayır cidden önemli değil bağırmanıza gerek yok. Hallederim şimdi odamı gösterir misiniz ?" Dedim
Tabi dedi ve üst kata yöneldik elimdeki valizi ısrarlarıma rağmen dinlemeyip aldı ve yukarı çıktık. Üstümü düğiştirdim ve belimayın yanına gidip biraz onunla konuşmaya çalıştım Boray beyde çıkmıştı. Belinayla aksam yemeği yiyip havanın güzel olmasından dolayı bahçeye çıkmıştık yine de üstüne bir hırka almıştım. Evde bir aşçı vardı o da belirli saatlerde yemek ve temizlik yapıp gidiyordu azize teyzeydi. 40a yakın duruyordu.
Bahçede belinaya hazırlanmış parkta belinayla oyun oynuyorduk. Ben onu salıncakta sallarken bir beden gelip arkamdan sarılmıştı.
"B-boray bey"
"Selam açelya"500 kelime
Sınır 10 vote