hoofdstuk 1: van mij! (b)

3.1K 186 16
                                    

De laatste zin kwam er als gefluister uit. Wanneer ik naar binnen loop zie ik een erg naakte Brett boven op een erg naakte Tasha, en ze zijn... uh een soort van de liefde aan het bedrijven, maar dan zonder liefde, althans dat is het maar beter.

"Ik hou van van je Tasha." Zegt hij terwijl hij naar beneden gaat en haar begint te zoenen. Dus toch wel liefde, getsie. Ik schraap mijn keel en snel kijkt hij op. Wanneer zijn ogen op mij landen, waar ik sta met mijn armen over elkaar en samen geknepen ogen vergroten zijn ogen. "oh mijn god. Sam, baby, wanneer ben jij hier aan gekomen?" vraagt hij snel en springt van Tasha af.

"Hey sam, ik was gewoon uh-" begint Tasha, maar snel stop ik haar. "Houd gewoon je bek." Snel houd ze haar mond dicht en kijkt naar beneden, waarna ze het deken dichter om haar heen trekt. Ik kijk naar beneden naar de de foto in mijn handen. Ik trek de kaartjes er van af waarna ik het foto lijstje met volle kracht op de grond gooi. Het glas versplinterd en Tasha hapt naar adem. "Fijn twee jarig jubileum vriendje." Hij kijkt naar me met zoveel spijt en een traan valt uit zijn ooghoek. Ik houd beide voetbalkaartjes voor zijn gezicht en scheur ze in kleine stukjes voor zijn gezicht. Zijn ogen vergroten zich van schrik. "Ga naar de hel, daar hoor je thuis." Zeg ik waarna ik zijn kamer uit ren. Ik hoor door zijn voetstappen dat hij me volgt en ren sneller naar mijn auto. Ik vlieg erin en doe snel alle deuren op slaat. Hij begint te slaan met zijn vuisten op mijn ramen. Ik steek mijn middel vinger naar hem op en start de auto toch, ik zet hem in zijn achteruit en in een sneltrein vaart lig ik op de route naar mijn huis.

Ik grijp mijn telefoon en bel Kyrn's nummer. "Hallo?" Vraagt ze. "Kyrn." Huil ik.

"Och schatje wat is er gebeurd?" "Hij is een leugenachtig seks verslaafde mannelijke hoer!" gil ik in mijn telefoon. "Oké, ik ben onderweg, heb je nog iets nodig?" "Films en een heleboel ijs alsjeblieft." Ik huil harder. Ik begin nu toch wel boos te worden want precies als ik bij het stoplicht aan kom, wordt hij rood.

"Oké babe, ik ben zo bij je huis." "Oké dankje, tot zo." "Alles voor jou. Doeg." Zegt ze waarna we ophangen. Ik leg mijn telefoon weer weg en zodra ik naast me kijk zie ik een gigantische, rode F350 truck aankomende rijden naar het stoplicht naast me. Maar wat echt mijn aandacht trok waren de vier jongens in de auto. Ze waren alle vier extreem aantrekkelijk, en dan ben ik er ook nog, rode opgeblazen ogen, en tranen vallend als een waterval over mijn wangen.

Maar de jongen die echt op viel, was de jongen achter het stuur. Hij heeft zwart stekeltjes haar en grijze ogen. Hij was in het midden van zijn zin , wanneer hij opeens naar me kijkt. Hij stopt met praten en staart naar me. Alles leek stil te staan in de tijd dat deze sexy jongen naar me zat te staren. Zijn vrienden probeerde zijn aandacht te krijgen, maar alles wat hij kon doen was naar mij glimlachen. Hij keek alsof hij zojuist de loterij had gewonnen, maar opeens uit het niks werd hij woest. Waarschijnlijk denkend dat ik een of andere creep ben die naar hem zit te staren. Zijn ogen werden donkerder, ze leken zelfs bijna... zwart.

Het stoplicht veranderde gelukkig snel want alles wat ik wilde was hier zo snel mogelijk vandaan gaan.



Sexy griekse goddelijke ontvoerders.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu