*SAM*
Ik werd wakker doordat de zon op mij scheen en probeerde mij uit te rekken. Ik realiseerde mij dat ik me niet kan bewegen en zie een arm over mijn buik die mij vastklemt en mijn rug ligt tegen een warme buik aan.
Ik knijp mijn ogen samen en bid tot god dat dit allemaal een nare droom mag zijn en dat het allemaal niet waar is. Maar wanneer ik mijn ogen weer open doe zie ik dat de grote, sterke arm nog steeds op dezelfde plek ligt. Ik zucht verslagen.
Natuurlijk is het geen droom domoor. Ik probeer mij vrij te wiebelen, maar de arm houd me hierdoor nog steviger op dezelfde plaats. Ik kan nu helemaal niet meer bewegen en dit begint heel erg vervelend te worden.
"Ugh." Zucht ik dramatisch. "Oh je bent wakker." Hoor ik een diepe sexy stem achter mij zeggen. "En jij bent een psychopaat." Snauw ik naar hem. Hij draait me om zo dat ik hem nu aankijk. "Kijk uit met hoe je tegen me praat." "Bla, bla, bla wat jij zegt uwe hoogheid." Hij werd geïrriteerd en ik grijns. "Test niet mijn geduld prinses." Ik moet waarschijnlijk niet mijn kidnapper boos maken, ik bedoel maar hij zou me nu van kant kunnen maken als hij dat wil. Dus ik doe het beste waar mijn brein op komt. Ik hou mijn mond dicht en staar naar hem met mijn boze oog. "Ik moet nu wat roe- ik bedoel werk doen." Zegt hij zenuwachtig.
Oeh, verberg je iets meneer kidnapper?
"Dus kan jij alsjeblieft hier blijven en je gedragen als een goed lief meisje?" vraagt hij me terwijl hij rechtop gaat zitten en in zijn ogen wrijft. Ik lach nep naar hem. Als ik een kans wil om te ontsnappen, moet hij weg.... En wel nu. "Ja natuurlijk meneer." Zeg ik op een plagerig toontje. Hij knijpt zijn ogen samen, maar staat dan toch op en gaat naar de badkamer. Eindelijk, na 10 minuten komt hij weer uit de badkamer in zijn spijkerbroek en geen shirt met nat haar. En mag ik zeggen, hij ziet er heerlijk uit, als aardbeien met chocola.... Mmm jummie.
Mijn ogen dwalen al naar zijn armen, naar zijn borst en naar zijn spieren. Oh mijn god wat een spieren! Mijn hormonen springen in het rond. Mijn ogen glijden af naar zijn V-lijn en de rest is helaas bedekt door zijn donker blauwe spijkerbroek. "Ben je al klaar met me verkrachten met je ogen?" Vraagt Xavier geamuseerd met een grijns op zijn sexy kont gezicht dat ik er zo graag af wilde slaan. Ik schud me uit mijn gedachten en kijk hem in zijn ogen aan. Zijn een donker mos groen en lachen me uit. Ik puf naar hem. "Dat deed ik dus echt niet." "Prinses, laten we het reëel houden, dat deed je dus echt wel." Grinnikt hij.
"Wat jou helpt slapen s'nachts." Zeg ik terwijl ik langs hem loop de badkamer in en daar de deur op slot doe. "Helemaal prima. Ik moet nu echt gaan. En probeer maar niet het huis te verlaten, Hunter en Tim zijn beneden en horen alles." Schreeuwde hij zodat ik hem zeker weten zou verstaan. Ik kreunde van irritatie maar antwoorde niet terug. Ik hoorde de slaapkamer deur open en dicht gaan dus ik besloot om onder de douche te springen en een plan te formuleren. Ik was 20 minuten later klaar en sprong onder de douche vandaan. Ik deed mijn oude kleren weer aan. Iew. Ik weet dat het heel erg vies is maar ik heb niks anders om aan te trekken en ik ga niet Xavier zijn kleren aantrekken.
Wanneer ik de slaapkamer uit loop, loop ik naar de kamer waar ik Kyrn voor het laatst zag en vond haar daar zappend langs zenders op de tv.
"Hallo scheet." Zegt ze terwijl ze naar me kijkt en voor me opschuift zodat ik ook op het bed kan zitten. "Hey." Zeg ik terug terwijl ik naast haar ga liggen en naar het plafond staar. "Hoe gaan we hier ooit uit komen? Jay zei iets over probeer het maar niet want Tim en Hunter zijn beneden." Zegt Kyrn verbaast. "Ja. Xavier zei hetzelfde tegen mij."
"Dus wat is het plan Sam?"
"Ik was daarnet onder de douche en daar was ik aan het nadenken-"
"Ew getver! Ik hoef die dingen allemaal niet te weten Sam." Zegt ze tegen mij met een vies gezicht.
JE LEEST
Sexy griekse goddelijke ontvoerders.
WerewolfDat je wordt bedrogen door je vriendje is het ergste gevoel ooit. Dus wanneer ik mijn beste vriendin Kyrn opbelde en vertelde wat er tussen mij en Brett was gebeurt kwam ze gelijk naar mijn huis. Ik vertelde haar altijd dat ik wens dat ik een man ko...