Hoofdstuk 2: auto achtervolgingen (a)

3.1K 187 24
                                    

*XAVIER*

"Is dit het goede huis?" Vraagt Jay me.
"Jep. haar geur leid me recht naar dit huis." Zeg ik. Mijn wolf en ik zijn nog steeds van slag en willen tot in detail weten waarom ze aan het huilen was. Toen ze haar truck naast ons reed en we oogcontact maakte, ging er een wereld voor me open. Ik wist gelijk dat zij mijn mate was en ik kon niet blijer zijn. Maar toen ik haar wat meer bestudeerde zag ik dat haar ogen rood en opgezwollen waren en ze had tranen over haar wangen rollen. Ik wilde de persoon die haar aan het huilen maakte gelijk vermoorden. Ze is veel te mooi om te huilen.

Sinds ik 22 ben, ben ik de Alfa van mijn roedel en begon ik de hoop op te geven dat ik ooit nog een mate zou vinden. Maar ik heb haar eindelijk gevonden en ik ben niet van plan om haar ooit nog te laten gaan. Ik klopte op de deur en wachtte. ze opende de deur en begon gelijk tegen ons te schreeuwen. "LUISTER. MIJN VRIENDIN EN IK ZIJN NIET IN DE STEMMING DUS ALS JE ONS MET RUST ZOU WILLEN LATEN IS DAT ERG GEWAARDEERD!" Schreeuwt ze zonder naar ons te kijken.

'Ze is een mens.' zeggen Zander, Jay en Ryan tegen me tegelijk in onze gedachte link. 'Dat boeit me echt geen flikker.' zeg ik terug. "Van mij." grom ik zachtjes. "Wat?" vraagt ze verward.

Ik trek haar tegen mijn borst aan. Waar mijn huid haar huid aan raakte voelde ik overal tintelingen. Opeens verspreidde er een gloed warmte door mijn hele lichaam. "Oké, dit is een beetje te raar voor mij, dus als je me zou willen los laten zou dat echt fantastisch zijn." Zegt ze terwijl ze mij van haar af duwt.

Ik grom opnieuw, "van mij." Ik trek haar terug tegen me aan en adem haar geur diep in. "Waarom duurt het zo ontzettend lang Sam?" vraagt een meisje met half lang bruin haar die ook naar buiten komt lopen. "Van mij." Hoor ik Jay grommen en hij trekt haar tegen hem aan. "Gefeliciteerd gast." Vertellen we hem. Hij kijkt naar ons en lacht. "Dankje. Jij ook."

De meisjes kijken ons raar aan. "Kan je ons alsjeblieft los laten?" vraagt Jay's mate. "Nee." Zeggen Jay en ik tegelijkertijd. Mijn mate staart me met een lacherig gezicht aan en lacht dan geheimzinnig. "Oké fijn. Zullen we dan maar?" Vraagt ze terwijl ze haar hoofd richting haar vriendin draait. Haar vriendin kijkt ons gemeen grijnzend aan. "We zullen dat zeker weten doen."

Wat zijn ze allemaal van plan? Voordat Jay, ik of een van de andere kan vragen wat ze van plan zijn brengen ze allebei hun knie omhoog en schoppen ze ons waar de zon niet schijnt. Jay en ik vallen allebei naar de grond en we horen Ryan en Zander ons uitlachen terwijl de meiden naar binnen redden en de voordeur sluiten. "Jullie hebben zeker weten pittige mates gekregen." Zegt Zander.

"Dit gaat zeker nog een leuke show worden." Zegt Ryder terwijl hij naar ons lacht. "Willen jullie alsjeblieft allebei je kop houden en ons helpen onze mates te vangen?" Vraag ik hen terwijl ik terug op sta. "Alsjeblieft?" vraagt Jay. Ryan en Zander kreunen allebei van ongenoegen maat knikken wel allebei. Ik draai me om en sla heel hard op de deur. "laat ons met rust klootzakken jullie zijn onze tijd niet waard!" hoor ik iemand schreeuwen. En doordat Jay begint te grommen ben ik er pittig zeker van dat het zijn mate was. "Serieus ga weg!" schreeuwt mijn mate. "en kom nooit meer terug!" zegt ze er dramatisch achteraan. Jay begint met me mee te kloppen op de deur. En net voordat we hem breken zeg ik: "Wacht!" tegen Jay. Eerst kijkt hij verbaasd maar begint daarna in de lucht te snuiven samen met mij.

"Ze zijn buiten? Maar hoe?" zegt hij verbaasd. We draaien ons om en zien dat ze ons staan te bekijken vanachter een schuur. Jay en ik beginnen richting de schuur te rennen en zij beginnen te schreeuwen. In minder dan vijf seconden zitten we ze op de hielen door mijn Alfa snelheid en Jays Beta snelheid. "Laat haar los!" gilt mijn mate wanneer Jay zijn mate te pakken heeft gekregen en haar optilt. Ik pak mijn mate op en stop met rennen. "Kyrn!" schreeuwt ze. "Sam!" schreeuwt Jay's mate terug.  'Dus mijn mate is sam.' Zeg ik tegen Jay lachend door onze mentale connectie. 'En de mijne is dus Kyrn, schattige namen.' Zegt hij met een zelfde lach.

'Daar ben ik het zeker mee eens.' Zeg ik.




Sexy griekse goddelijke ontvoerders.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu