Hoofdstuk 2: auto achtervolgingen (c)

2.9K 163 42
                                    

Ik rol om in mijn slaap en trek de deken dichter over me heen. Ze ruiken naar axe. Zo'n lekkere geur. Onmiddellijk herken ik de geur, de hufter. Mijn ogen schieten open en ik schiet rechtop. Ik kijk om me heen. Wacht wat? Wat is deze? Ik lig in een king size bed en in een jongens kamer, overduidelijk. Wie heeft dit ingericht? Het is gewoon blech. Mijn herinneringen van gisteravond vallen recht op mijn dak. De 4 jongens in de truck, gekidnapt worden vanaf mijn eigen huis. Chloroform in ademen! Ik en Kyrn die gekidnapt worden. Wacht. Kyrn!!! Waar is ze in vastlopende klokken naam?

Ik probeer uit het bed te stappen, maar mijn been wil niet mee bewegen. Ik gooi het deken van mij af en zie dat mijn voet vast is gehandboeid aan de bedpaal. Ik kreun uit frustratie en staar naar het. Ik ben in het midden van het bed. Ik kan niet bij het bijzet tafeltje.

Een idee...

Een idee...

Een idee... oh!

Mijn haarspelden! Ik pak er twee uit mijn haar en stop ze allebei in het slot, dit zie je altijd in films, op hoop van zege dan maar. Ik draai ze een beetje en begin te vroeten. Hoe in slechte boekens naam werkt deze shizzle? Na ongeveer 3 minuten hoor ik een klik maar tot mijn grote spijt zit die nog vast. Ik staar. Ik staar langer. Oh misschien moet ik hem open doen. Haha dat is uh 'krabt op achterhoofd' Ja! Hij is open, dank u heer. Ik ben vrij! Haaalleluja! Haaaalleluja! Haaallelu... oh Kyrn! Ik moet Kyrn vinden!

Ik kom het bed uit en dankuwel heilige custard cakejes dat ik mijn kleren van gister nog aan heb. Ik pak de deurhendel vast en draai hem, oh hij is open, eikels. Snel schiet ik de hal in. Ik hoor luide voedstappen gevolgd door stemmen. "Dus Tim, ik gok dat jij over Beta Jay's mate moet surveilleren?" Wacht wat? Beta? Mate? "Ja Hunter. Ben jij de bewaker van de Luna?" Luna? En wat, een bewaker?! "Yep, Alfa Xavier wilde dat ik haar bewaakte wanneer hij er niet is. Laten we even checken of ze nog buiten bewust zijn is voor hem." Alfa? Wat is er toch met al deze rare woorden hier? Wacht, ze komen deze kant op!

Ik draai me om ren de hal door. Ik spring een random kamer in. Ik sluit de deur zachtjes en draai me om met mijn ogen dicht, ik bedoel straks stoorde ik iemand terwijl die iets privé deed. Je weet het niet. Ik open 1 oog en zie Kyrn liggen op het bed, slapend. Ik spring op en neer van blijdschap en ren naar haar toe. " Kyrn wakker worden." Fluister ik. Ze beweegt niet. Ik spring op het bed en zeg "wak wak wak wak wakker worden wakker worden wakker worden." En uiteindelijke na 365 jaar beweegt ze!

Ze kreunt super charmant. *kuch* sarcasme *kuch*. "Wat is er gebeurd? Ik had zo'n rare droom." Zegt ze terwijl ze rechtop gaat zitten en in haar ogen wrijft. "Ik droomde dat jij en ik waren gekidnapt door 4 extreem hotte mannen, echt extreem knap en gespierd en..." haar sten dwaalt af wanneer ze de kamer door kijkt. "Ja uh dat was dus geen droom." Zeg ik met een nep kuchje.

"Oh." Fluisterde ze. "ugh waarom zit mijn voet vastgeketend aan het bed?" vraagt ze me terwijl ze er verward naar kijkt en er vaag naar wijst. "Ik heb echt geen flauw benul, de mijne zat ook vastgeketend. Maar dankzij mijn geweldige haarspelden ben ik vrij!" zei ik met een enorme glimlach. "kan je de mijne alsjeblieft ook losmaken?" vraagt ze met puppy ogen. Ik geef een tik tegen haar achterhoofd. "Natuurlijk orang-oetan, het is niet als of ik je hier achter zou laten I need my partner in crime! Ik deed hetzelfde trucje met haar handboei, maar bij haar ging die wel gelijk open hoe oneerlijk!! "Heel erg bedankt." Zegt ze terwijl ze over haar enkel wrijft. "Dus hoe gaan we hier uit komen ongetwijfeld heb je al iets mega slims bedacht." Vraagt ze me. "Ik heb echt geen idee." Ik loop naar het raam en bekijk het uitzicht. Is dat een....

"Simpel, we rijden." Zeg ik terwijl ik naar de open garage deur wijs. "dat kan zeker werken maar hoe gaan we uit dit huis komen? Of uit deze kamer überhaupt al want ik ga hier dus echt niet gewoon uitlopen. Ze zullen ons zéker weten weer pakken." "Ik weet het niet." Zeg ik terug. "Maar jij hoort de slimme te zijn!" ... "Wacht." Ze loopt naar het raam. "We kunnen eruit klimmen." Zegt ze terwijl ze het raam opent. "Maar we staan op de tweede verdieping!" slaak ik uit heel, heel erg bang. "Dan laten we ons vallen. Ik blijf echt niet in mijn kidnappers huis. Zelfs al zijn ze super knap. Dat gaat dus echt niet gebeuren Sam. Na ah."

"Oh hun naam zijn Xavier, Jay, Ryan en Zander. Mijne is Xavier, jouwe is Jay. De lelijke blonde kleur haar jongen is Zander en die andere is Ryan. Ik hoorde hun naam gisteravond. En er zijn twee nieuwe..." zeg ik terwijl ik mijn ogen rol. "Ze heten Hunter en Tim maar ik weet niet hoe ze eruit zien." "Oké, nou ja nu hebben we tenminste namen als we ze aangeven. Maar we gaan nu." Zegt ze opgewekt, alsof ze al weet dat ons plan gaat werken. Ik knik, maar niet van harte, het is zo hoog! Ik zet mezelf in de rand van het raam. "Oké we kunnen dit Kyrn, ik geloof in ons!" Zeg ik terwijl ik haar hand vast pak. "Wat de hel?!" horen we achter ons. We draaien ons om en zien Xavier en Jay staan, allebei furieus. Ryan en Zander staan achter hun, echter zij staan allebei geamuseerd te lachen."

"Springen?" vraagt Kyrn me. "Ja!" zeg ik misschien iets te niet enthousiast. "Jullie kunnen onze konten kussen!" gil ik voordat we samen uit het raam springen. "Sam kom terug hier!" hoor ik Xavier schreeuwen. "Kyrn jij godverdomme ook!" schreeuwt Jay, en half gromde? "Kom op Sam." Zegt Kyrn terwijl we naar de garage rennen en de VELE auto's bekijken. "Welke auto?" vraag ik gefrustreerd. "kies er gewoon eentje!" gilt Kyrn bang. We rennen tegelijk naar een oranje lamborghini en ik spring in de bestuurdersstoel.

"Heel erg zoet, de sleutels zitten in het slot. Deze mensen hier zijn zo ontzettend stom." Ik lach en zet de auto aan. Ik zet de auto in zij. Achteruit en rijd de garage uit, per ongeluk expres rijd ik Xavier en Jay bijna omver. Ik lach ze uit maar hierdoor kijken ze nog bozer. "Zuig maar op je vernedering!!" roept Kyrn naar ze. Ik was door een bos aan het rijden wanneer ik een rood object achter ons zie. "oh klemmende deuren ze volgen ons. En ze komen steeds dichterbij. "Veel te snel!" zegt Kyrn bezorgd."oh mijn koekiemonster!!" Schreeuw ik zo hard als ik kan. "wat?!" vraagt Kyrn me. "ik kan betrokken zijn in een autoachtervolging van mijn bucketlist afstrepen ik dacht dat dat nooit zou lukken!" Zeg ik lachend. "Jij bent echt ongelofelijk." Zegt Kyrn schuddend met haar hoofd.

~~~~~

*Xavier*

"Zodra ze terug in mijn handen is heeft ze zoveel problemen!" Schreeuw ik terwijl ik in mijn rode Ferrari stap. "Als er ook maar een krasje op mijn Lamborghini zit zijn ze zo dood." Zegt Jay terwijl hij in de bijrijders stoel springt. Zander en Ryan lachen ons vol uit vanaf de achterbank. "oh houd jullie bekken dicht." Snauwt Jay ze toe. "Ik kan niet geloven dat mijn eigen mate me bijna heeft overreden. Haar eigen MATE." Grom ik uit. "Kyrn ook, echt hoor, ze krijgt zoveel problemen hierdoor als ik haar vind." Snauwt Jay erachteraan.

"ze krijgt dubbel de straf wanneer ik haar vang, dit is echt ongelofelijk!" Mijn stem slaat over van frustratie. "Kyrn dus ook!" zegt Jay terwijl hij net zo furieus kijkt als mij. Wat een na-aper. Sam is mijn facking mate, en ze moet zich er maar snel naar gaan gedragen.


Sexy griekse goddelijke ontvoerders.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu