"Hey." Zegt kyrn wanneer ik haar naar binnen laat. Ze draagt een oversized dikke trui en een lekkere dikke jogging broek. Haar haar zat in een rommelig staartje, dus eigenlijk zag ze er best wel een beetje uit als mij. Ze overhandigde de mij een bak met mint chocolate chip ijssmaak en stopt snel de dvd the last song in de dvd speler.
We beginnen te praten over wat er is gebeurd, en ik vertel haar alles. Halverwege wordt het wat emotioneler, omdat dit alles haar herinnert aan haar laatste vriendje Trey hij deed precies hetzelfde, en het was ook met Tasha. Zijn is Northwestern High's slet, hoer, prostituee, net hoe je het wil noemen. Zo daar zitten we dan met zijn tweeën onze ogen uit te huilen, eten bakken en bakken vol ijs en kijken naar zielige romantische films. Waarschijnlijk niet een erg goede keuze. Maar dat maakt ons vrij weinig uit. We zijn net op het moment dat haar vader dood gaat wanneer geklop op de deur ons stoort. Ik kreun van frustratie en sta op terwijl ik al mijn tranen weg veeg. Ik open de deur en begin te schreeuwen tegen de mensen die er staan. "Luister eens even, mijn vriendin en ik zijn niet in de goede bui hiervoor, dus als je ons zou kunnen verlaten en nooit meer terug komen zou dat erg gewaardeerd zijn." Zeg ik zonder naar ze te kijken.
"Van mij." Hoor ik iemand zachtjes grommen. En ja, ik zei zojuist grommen. "Wat?" vraag ik terwijl ik me terug naar ze om draai. Mijn ogen worden zo groot als bowlingballen. Het is hetzelfde groepje dat mij zag huilen in mijn auto terwijl ik bij het stoplicht was. Genânt! Ik neem dit keer de tijd om naar hem te kijken. Hij heeft een wit, strak zittend shirt aan, zodat zijn spieren extra te zien zijn. Hij draagt een donkerblauw verwassen broek me kapotte randjes omdat hij daar op staat met zijn combat schoenen. Zijn andere vrienden zijn bijna allemaal net zo lang als hem. Degene links van hem heeft kort donker bruin haar en blauwe ogen, degene rechts van hem heeft wit een beetje door de war haar en groene ogen. En de andere daar weer naast heeft door de war bruin haar en bruine ogen. Ik werd uit mijn gedachten getrokken toen zwart harige jongen me tegen zijn borst aan drukt. Hij stopt zijn gezicht in de overgang van mijn nek en ademt diep in. "Oké. Dit is een beetje te raar voor mij, dus als je me los zou kunnen laten zou ik dat fantastisch vinden." Zeg ik terwijl ik hem van me af probeer te duwen.
Hij gromt opnieuw en trekt me dichter tegen hem aan. "Van mij." Ik kijk om hoog en zie dat kort bruin haar mannetje glimlacht als een idioot. "Wat duurt zo lang Sam? Ik wil verder kijken!" zegt kyrn terwijl ze de gang in loopt. "Van mij." Hoor ik nu de bruin harige jongen grommen. En tegelijk met dat die het zegt trekt hij Kyrn tegen zijn borst aan. "Gefeliciteerd gast." Zegt iedereen tegen hem. "Jij ook." Zegt hij tegen de zwart harige jongen.
Kyrn en ik kijken elkaar vragend aan maar laten het schieten. "Kan je ons alsjeblieft loslaten dat zou fijn zijn?" Vraagt Kyrn. Allebei de jongens kijken naar ons en grommen zachtjes. "Nee." Zeggen ze tegelijk. "Oké goed. Zullen we dan maar?" vraag ik Kyrn.
Ze grijnst gemeen naar me. "Dat zullen we zeker doen." We brengen onze knieën omhoog en geven ze allebei een knietje daar waar de zon nooit schijnt. Wanneer zij omklappen van de pijn rennen Kyrn en ik snel het huis in en doen de deur op slot. Ongeveer drie seconde later begint het slaan op de deur.
"Laat ons met rust stelletje idioten!" gilt Kyrn. "Serieus. Ga weg." Gil ik naar ze. "En kom nooit meer terug." Fluister ik naar Kyrn. Het slaan op de deur stopt niet, in tegenstelling het wordt alleen maar luider. "Achter deur?" vraag ik haar. We beslissen om naar buiten te rennen en sluipen de schaduw in. Dank u god dat het donker is buiten.
"Wat de hel willen ze eigenlijk van ons?!" fluister schreeuwt Kyrn naar mij. "Hoe zou ik dat moeten weten?" Fluister ik terug. Alsof ze ons hoorde draaien ze zich allebei om richting ons. "Kak!" schreeuwen we, en beginnen te rennen. Ongeveer vijf seconden later hoor ik een luid gilletje naast me. Ik kijk naar rechts en zie dat Kyrn wordt opgepakt door bruinhaar gast. "Laat haar gaan!" Gil ik en ren richting hem. Maar voordat ik ook maar een paar stappen heb gezet wordt ik opgepakt door zwart harige gast. Ik heb echt namen nodig hier.
"Kyrn!" gil ik. "Sam!" schreeuwt ze terug. Onze ogen vergroten zich wanneer we realiseren wat hier gaande is. We snappen nu allebei dat we gewoon worden ontvoerd door sexy griekse goddelijke ontvoerders.
JE LEEST
Sexy griekse goddelijke ontvoerders.
WerewolfDat je wordt bedrogen door je vriendje is het ergste gevoel ooit. Dus wanneer ik mijn beste vriendin Kyrn opbelde en vertelde wat er tussen mij en Brett was gebeurt kwam ze gelijk naar mijn huis. Ik vertelde haar altijd dat ik wens dat ik een man ko...