10.bölüm

45 9 29
                                    

EVET BASARDIM

SONUNDA BEN GELDIMM

LUTFEN FIKIRLERINIZI BELIRTMEYI UNUTMAYINNN 🥺🥺🥺🥺🥺

IYI OKUMALAAAR<3

...................

Gece gayet güzel ilerliyordu. Kumsala gelmiştik ama çok insan yoktu ve cidden çok sessiz sakin bir yerdi. Benimde bilmediğim bir yerdi. İlk defa geliyordum.

Biraz deniz kenarında yürüdükten sonra kendimize bir yer seçip oturmuştuk. Yoongi ve Jungkook gayet iyi anlaşmışlardı. Yoongi enişte diye seslenip duruyordu ve onu denizde boğma isteğimi tetikliyordu. Kafasını suya sokup orada can çekiştirmek istiyordum şu an kendisine.

"Taehyung hiç hoş düşünceler değil bunlar. Hiç yakıştıramadım sana şu an. İnsan arkadaşı hakkında öyle şeyler düşünür mü ya?" Jungkook yine benim kendi kendime konuşmalarımı dinliyordu ve onada sinir olmuştum.

"Ne düşüncesi? Çocuk konuşmadı bile ne düşündüğünü nereden biliyosun ki? Oha bakışarak falan mı anlaşıyosunuz siz? Dışlamayın beni be. Banada söyleyin." Jungkook pot kırmıştı sanırım ve bunu düzeltmesi lazımdı. Yoongi onun gerçek kimliğini bilmiyordu sonuçta.

"Yok seni öldürecek gibi bakıyodu. O yüzden işkence etmeyi düşünüyomuş gibi ona takıldım öyle. Sana nasıl baktığını görseydin sende anlardın." Bir şekilde toparlamıştı. Ve gülmeye başlamıştı.

"Taehyung beni sevmiyo musun sen? Üstümde hain planlar kurman hiç hoş değil bu arada yani." Yoongi yalandan trip atıyordu. Bense saçlarını karıştırmış gülmüştüm.

Böyle böyle 2 saat geçirdikten sonra Yoongi biraz yürümek istediğini söyleyip kalkmıştı. Etrafımızdaki çoğu kişi saatten dolayı gitmişti ve cidden çok az kişi kalmıştık.

"Bebeğim beğendin mi burayı? Benim kafa dinlemek için geldiğim yerlerden biri ve çok severek geliyorum buraya. Akşamları cidden az insan oluyo ve çok huzurlu oluyo. Sadece dalga seslerini dlnlemek cidden çok güzel. Bir de seninle olunca ayrı güzel oldu."

Jungkook'un söylediği şeyle sırıtmaya başlamıştım. Bu gece çok güzel hissettiriyordu. Ona daha çok yaklaşmış ve tam dibine oturmuştum. O ise kolunu omzuma atarak beni kendine iyice çekmişti. Şu an onun omzunda yatıyordum. O ise saçlarımı okşuyordu ve oturup ağlayabilirdim bu his için.

"Jungkook burası gerçekten çok güzel. Ben cidden çok beğendim. Daha sık getirmeni isteyeceğim artık. Benden kaçışın olmayacak." Konuşurken kafamı kaldırıp ona bakmaya başlamıştım. O da bana bakıyordu. Biraz uzaklaşmıştım çünkü yüzünü tam görmek istiyordum. Onun kolu hâlâ omzumdaydı.

Birkaç saniye daha bana bakmaya devam ettikten sonra yüzünü yüzüme yaklaştırmıştı. Gözlerimi anlık bir istek ile kapatmıştım. O ise alnını benim alnıma yaslamıştı.

"Çok güzelsin. Cidden çok güzelsin. Bazen kafayı yiyecek gibi oluyorum güzelliğin karşısında. Son 3 senedir dünyada kalma sebebimsin. Seni görene kadar gitmek gibi bir düşüncem vardı. Sonra seni gördüm. Seni tanıdım. Tüm planlarım, düşüncelerim altüst oldu."

Fısıldayarak konuşuyordu ve benim kalp atışlarım oldukça fazla hızlanmıştı. Nefes alışverişlerimde biraz hızlanmıştı ve nefeslerimiz birbirine karışıyordu.

"Taehyung şu an seni öpmeyi gerçekten çok istiyorum. Eğer bunu istemezsen veya bu istek seni rahatsız ediyorsa şu an uzaklaş benden. Yoksa bunu bir onay olarak kabul edeceğim ve öpeceğim." Kafamı çekmemiştim. Çekmek istemiyordum. Hayır demek istemiyordum.

Devil? umm maybe /TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin