Merhabalar:))
Nasılsınız?
4.bölümümüz sizlerle birlikte iyi okumalar dilerim.
Ateş olmak istiyorsan,
Yan.Kül olmak istiyorsan,
Yan.
Ama kül ve ateş olmak istiyorsan,Öl.
♤♤♤
Ateş ile kül gibiydik adeta.
O ateş ben ise küldüm.O beni yakardı ben ise yanar,kül olurdum ama tek birşey vardı ki;İkimizde ateşe uçan birer güve gibiydik.Uzun zaman önce anlamıştım ki korkaklar için dünya büyük bir cehennem,cesurlar için cennetti.Adım attığın bu dünya,özellikle kendi ayakları üstünde durmak zorunda kalan bir kadın için hiçbir zaman kolay değildi.Henüz yirmi dört yaşımda bunu deneyimlemeyi başarmışken,diğer bütün zorluklarla baş başa kalan kadınlar ne yapacaktı?
Beni kendine düşman bilen o adamın karşısında,güçlü bir şekilde duruyordum daha doğrusu durmaya çalışıyordum.Çünkü o çoktan savaşacağı cepheyi belirlemiş,tüm gücü ile karşıma çıkmıştı.Fırat'ın kolunu aniden bırakmamla birlikte,Fırat gergin bir şekilde karşıda duran Alaz Alkan'a baktı.Onu gördüğüm an uzaklaştığımı farketmiş olacak ki,geri adım atarak benden uzaklaştı.İleri doğru adımladım.Etraftaki kişilerin gözleri bana doğru dönerken,yüzlerindeki sinsi ve sahte gülümsemelerini görüyordum.Önümdeki geniş masaya yaklaştım,Alaz Alkan'ın gülümseyen yüzü ile karşı karşıyaydım. "İyi akşamlar dilerim Beyler..."Alaz Alkan derin bir iç geçirdi,elindeki kadehi masaya bırakarak ellerini ceplerine soktu. "İyi akşamlar Almila Hanım,ne kadar da hoş duruyorsunuz" dudaklarımın kenarı kıvrılarak gülümsedim. "Siz de öyle Alaz Bey".
Yanımızda duran Oğuz Bey diğer anlaşma sağladığımız şirketlerden birinin sahibiydi.Onunla iyi anlaşıyor,herhangi bir sorun yaşamıyorduk. "Sizi tebrik etmek isterim Almila Hanım,kısa zamanda çok büyük işler yaptınız"derin ve seyrek bir nefes aldı "Tam babanızın soyadını hakettiği gibi taşımaya layıksınız"Gözlerim gururla parladı.İçimdeki sevinç ve gurur birleşerek koca bir boşluğu doldurdu.Alaz ise aksine gergin bir şekilde duruyor,gözlerini sürekli bizden kaçırıyordu."Bu gece Taner Bey bize eşlik etmeyecek mi"Oğuz Bey'in ani sorusunu hiç beklemiyor olacak ki,Alaz cevap dahi veremeden bir an sustu. "Katılmak için müsait değildi"tek seferde verdiği cevap ile arkasını dönerek yanımızdan uzaklaştı,diğer kadınların bulunduğu masaya geçerken yüzündeki gülümseme belirgin olmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARMAŞIK:ZEHİR
Teen FictionYıllarca susulan her şey bir leke olarak kalmaz mı içimizde?temizlenir mi o leke? Sarmaşıklar zehirlerini yaydıkları zaman kurtulmanın bir yolunu bulabilir miyiz? Almila Elçin,henüz 24 yaşında bir genç kız iken hayatlarının temelini oluşturan kişiyi...