06

228 23 0
                                    

Jisung'un gözünden

Kendimi kötü hissettiğim için lavaboya gitmek istiyordum fakat korkuyordum. Bu yüzden Felix'e benle lavaboya gelip gelemeyeceğini sordum.

"Felix lavaboya benle gelir misin tek gitmeye korkuyorum.."

"Kusura bakma ödevimi yapmam gerek "

"Peki"

Korkak ve yavaş adımlarla siniftan çıkıp lavaboya doğru ilerledim.lavaboya gittigimde aynaya bakmazken arkadaki kabinden bir çocuk hızla beni kabinin içerisine çekti.

Kabinde Minho,Hyunjin ve Bang Chan vardı.Kabinler aşırı geniş olduğu için 4 kişi rahatlıkla sigmistik.Ben ani şok içerisindeyken Bangchan ve Hyunjin kollarımdan tutup hareket etmememi sağladı.

"Korkma acımayacak" diyip pis bir şekilde sırıttı Minho. Yüzüm klozete dönüktü ve klozetin yanında Minho vardı.

"Bang Chan,Hyunjin. Yüzünüzü arkanıza dönün."

Minho'nun bu dediği ile kafalarını çevirdiler.

Minho ilk başta kafamı tam klozet hizasına getirdi ve işaret parmağı ile orta parmağını birleştirerek parmaklarını ağzıma doğru yöneltti. Parmaklarını küçük dilimde hissediyordum. Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Minho bunu yaparken hiçte iğreniyor gibi değildi. Ağzımdan çıkan şeyleri görmemek için gözümü kapatıyordum. Parmaklarını hala küçük dilimde hareket ettiriyordu.

Minho işini bitirdi ve Kolumu tutan kişileri alıp kabinden çıktı ve elini yıkayıp lavabodan tamamen çıktı. Ben ise anın şoku ile hareket edemiyordum.

Kendimi kirlenmiş hissediyorum. Tanrım yardım et bana.

Yerde ruhsuz gibi bir şekilde kollarımı bacaklarıma sarmış, sallana sallana oturuyordum.ders başlamış olmalıydı ama hala şok içerisindeydim. Yaptıkları gözümün önüne geliyordu. Korkunç. Minho nasıl böyle bir canavarlığı yapmıştı aklım hala almıyordu.

Sahneler gözümün önünden geçtikçe daha çok travma yaratıyordu. Ben olanları düşünürken içerde ayak sesleri duydum

"Jisung,burda mısın?"

Bu Felix'in sesiydi. Konuşmadığım için hiç bir şekilde yanit veremiyordum.

Felix içeriyi aradı ve sesimi duyamayınca dışarı çıktı.

Okul bitene kadar o lanet kabinde kaldım. Çıkış zili çalınca ruhsuz bir şekilde kabinden çıkıp çantamı almak için sınıfa gittim. Sınıfta sadece Minho,Hyunjin ve Bang Chan vardı. Hepsinin gözü ruhsuz bedenimin üzerindeydi. Hiçbirini aldırış etmeden ruhsuz ve tepkisiz bir şekilde sırama gidip çantamı aldım ve aynı şekilde sınıftan çıktım.


calories / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin