Ben.. özür diledim ondan"
"Özür dilemek birşeyi değiştirmeyecek!"
Felix,Minho'ya bir tokat daha atacakken Felix'in bileğini biri tuttu. Felix aniden durakladı. Bileğini tutan kişiye döndüğünde donakaldı.
________________________________
Bölüm şarkısı: Telephones-VacationsF: "ne? Halüsinasyon falan mı görüyorum?"
J: "hayır Felix. Bak yaşıyorum. Gerçeği görüyorsun" dedi ve gülümsedi.
Minho Jisung'un cümlesi ile kafasını kaldırıp Felix ve Jisung'a baktı. Jisung'u gördüğü gibi gözleri fal taşı gibi açıldı ve yüzüne bir gülümseme taktı.
J: "Felix. Minho'ya bu kadar kaba davranma olur mu?"
F: "bakarız."
Felix ile Jisung birbirlerine sımsıkı sarılıyorlardı. Hatta Felix ağlıyordu.
F: "gitmeyeceğini biliyordum Jisung! Bunu bana yapmayacağını biliyordum!"
J: "ben asla gitmem ki Felix. Söz verdim sana"
F: "söz verdin zaten. Söz verdin.."
J: "hayır ağlama Felix"
Felix avucunun içi ile gözyaşlarını sildi ve Jisung'a daha sıkı sarıldı. Aniden Jisung, Felix ile sarılmayı bırakıp Minho'nun yanına gitti ve ona ayağa kalkması için elini uzattı.
J: "özledim seni Minho"
M: "ben seni özlemedim. Geber."
J: "sevgilimm! Şakanın sırası değil."
M: "şaka yapmıyorum "
J: " haha komikmiş.seni gerçekten çok çok çok özledim "
Jisung Minho'nun dudaklarına bir buse kondurdu ve Minho bu buseyi bir öpüşmeye çevirdi. Minho ile Jisung öpüşürken Felix herşeyden habersiz bir şekilde onlara hayret içerisinde bakıyordu.
__________________________________
Felix'in gözünden:"Felix"
"Felixx"
Aniden gözlerimi açıp,govdemi yataktan kaldırıp nefes nefese olanları anlamaya çalıştım. Gözümü açtığım yer hastaneydi.
"Felix? Uyandın!"
Sesin geldiği yere baktım. Yanımda Hyunjin vardı. Hızla olduğu yerden kalkıp odadan çıktı ve doktoru çağırıp geri geldi.
F: "ben niye buradayım ve sen neden geldin Hyunjin?"
H: "Minho beni çağırmıştı gelmiştim fakat seni yerde baygın görünce buraya getirdim."
F: "ha doğru-... ha!? HYUNJIN, JISUNG NASIL?!"
H: "Daha uyanmamis. Ne oldu?"
F: "ha tamam..bosver" dedim derin bir nefes alarak.
F: "bu arada şu katile ne oldu?"
H: "Minho? Onun yaralarına pansuman falan yaptılar şuan Jisung'un odasının önünde"
Bölüm biraz kısa oldu sorry
YB oy ve beğeni sayısına gore gelcek he
ŞİMDİ OKUDUĞUN
calories / Minsung
Fanfic"Senin ve o lanet olası arkadaşların yüzünden ağzıma yemek değdiği gibi igreniyorum."