Jisung Pov:
Siramda otururken zorba kızlardan biri yanıma geldi.
"Jisung, burnunda bişey var" y
"Ne var?" j
"Bilmiyom istersen git lavaboda bak" y
"Söylediğin için sağol" j
Lavaboya gittim ve aynaya baktım. Burnumda birşey yoktu.
Tam o anda birinci kabinden Hyunjin, ikinci kabinden ise Bang Chan çıktı. Üstüme doğru yürüdüklerinde ürkerek geriye doğru adımlar attım. Geriye doğru adım atacakken sırtımın duvara değdiğini farkettim. Kaçışım yoktu. Titremeye başlamıştım bile.
Bir anda içeri Minho girdi. Hırkasının kollarını yukarı kıvırdı ve elini yumruk yapıp parmaklarını çıtlatarak üzerime doğru yürüdü.
"Senle işimiz var obez" m
Bang Chan ve Hyunjin beni tuttular. O anda Minho dahada üstüme gelmeye başladı. Ben kendimi kurtarmaya çalışırken Minho yüzüme sert bir yumruk atmıştı. Biraz daha dayak yemiştim ama sorun yoktu.
Karnıma yediğim yumruk ile yere düşercesine çöktüm. Ardından karnıma birkaç sert tekme daha yedim. Ağzımdan kan akmaya başlamıştı. Kan damlalarını görüyordum. İgrenç.. Ben kan ve gözyaşı damlalarına odaklanmışken Minho dizime ve koluma birkaç tekme daha attı ve beni saldılar.
Minho dışarı çıkacakken bana dönüp "Bidaha bana kötü birşey demiyorsun yoksa daha kötü olur." dedi ve lavabodan çıktı.
Cevap veremiyordum. Gözlerim kararıyordu ve başım dönüyordu. Zar zor ayağa kalktım ve bir kabine girip kendimi oraya kilitledim. Cebimden hafif kırılmış telefonumu çıkarttım ve Felix'e yazdım.
***
Minik Civciv 🐥
Jisunggg
Nerdesinn
Ders başlayacakkSiz
Fwlic
Yatdim wt
Olmek uzwreyom
LavabpsayimMinik Civciv 🐥
NEY
NOLDU
GELİYORUM BEKLE
JİSUNG CEVAP VER
JOSUNG
JİAUNG
LAN***
Bayılmak üzereyim. Gözlerim karardığı için ne yazabiliyordum,nede okuyabiliyordum. Ağzımdaki kanı kollarımla silmeye çalışıyordum. Birkaç dakika sonra adım sesleri duydum.
"JİSUNG BURDA MISIN?!" f
"Eveğt" j
Kapıyı açıp kabinden çıktım ve istemsizce Felix'in üzerine düştüm. Felix beni tuttu ve ayakta tutmaya çalıştı.
"JİSUNG'UM İYİ MİSİN? NE OLDU KİM YAPTI BUNU SANA?!" f
Gözümü açtığımda kendimi revirde buldum.
"Abla Jisung uyandi "f
"Bebeğim iyi misin?" f
"Nerdeyiz?" J
"Revir " f
"Gerek yoktu " j
"Ne demek gerek yoktu?!" f
"Kendini daha iyi hissediyormusun Jisungcugum?" H
(H= hemşire)
"Ablam sen sınıfına git ben ilgilenirim Jisung ile." H
"Peki abla " f
Felix revirden çıktı ve hemşire ile başbaşa kaldım. Hala konuşamıyordum ve gözüm kararmaya devam ediyordu.
Yazarın Gözünden:
Felix sınıfın kapısını çaldı ve içeri girdi.
"Nerdesin sen Felix?" hoca
"Hocam Jisung revirdeydide"f
"Nolmuş Jisung'a?" hoca
"Bilmiyorum ama fena halde hocam."f
"Ha tamam. Basında biri varmı şuan Jisung'un?" hoca
"Hemşire var hocam" f
"Tamam sen otur yerine" hoca
"Tamam hocam"f
Felix kendi sırasına oturdu.
"Minho." hoca
Hocanın Minho demesi ile Minho kafasını sıradan kaldırıp hocaya baktı.
"Efendim hocam"m
"Dersi dinlemiyorsun zaten git Jisung'a göz kulak ol" hoca
"BEN VE JİSUNG MU?!" m
"Ne bağırıyorsun be! Git ve ona göz kulak o dediml!" hoca
"Neden ben ?!" M
"Canım istedi çık git şu çocuğun yanına!" hoca
"İyi be!"m
Minho hızla ayağa kalktı ve sınıfın kapısını sertçe çarparak çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
calories / Minsung
Fiksi Penggemar"Senin ve o lanet olası arkadaşların yüzünden ağzıma yemek değdiği gibi igreniyorum."