Intihar yalnızca depresyon değildir/1.4

214 26 4
                                    

***
Anne × Jisung

Jisung
Anne
Beni her ne kadar sevmesende seni çok sevdiğimi unutma
Cenette yanında olacağım
Gidebilirsem tabii

Annem
Ne diyorsun Jisung?
Jissunnhg??
Tektok mu tiktok neyse onun
akimindan mi yapiyorsun gene?
Ya uf xoxuk siktir git başımdan
isim gucum var

***
Minho × Jisung

Jisung
Minho
Son kez veda etmeye geldim
Beni birdaha goremeyeceksin
Ne hissediyorsun bu konuda?

Minho
Xok mutluyum
Gercektende seni her gördüğümde tiksiniyordum.
Artık görmeyeceğim ve hicbiseydem tiksinmeyecegim

***
Felix × Jisung

Jisung
Felix
Bebeğim
Ben özür dilerim
Başaramadım
Ayakta duramiyorum
Yikildim ben Felix
Kendine iyi bak tamam mı?
Arkamdan sakın ağlama..
Senniii xoookk cokk seviyorum bak unutmaaa
Meleğin seni yukardan izleyecekk
Geosuruzz 💗

Felix
JISUNG YINE SADECE BIR SAKA DEMI
JISUNG
JISUNG AEIYOEUM AC
cevapsız sesli arama (5)
JISUNG AX DEDUM
JISUNG YAPMADUM DE
JISUNG 1 SAATE ORDAYIM

***

Hanjisung galiba paylaştığım son anlik fotoğraf olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hanjisung galiba paylaştığım son anlik fotoğraf olacak. Beni seven ve koruyan herkese elveda. Hepinizi cok seviyorum.

♥️:272 💬:27

***

Apartmanın çatısında öylece intiharıma hazırlanmışken bir yandan düşündüm. Doğru seçenek intihar mıydı? Çok düşünmek daha fazla yorar. Çok geçmeden kendimi bu hayattan kurtarmaliydim. Bu saf ve temiz kalbimi insanlar haketmiyordu.

Çatının ucunda duruyordum. Düşmem an meselesiydi. Kollarimi kocaman açmış atlamak için sayıyordum.

"10...9...8...7...6...5..."

Yavaş yavaş sayarken çatıya nedensizce bir sürü kuş konmuştu. Bu tanrıdan bir işaretmiydi? Ama tanrı olsaydı bana çoktan yardım ederdi.

Hiçbir şeyi takmadan saymaya devam ettim.

"4...3...2...1.."

Kendimi yavaş yavaş ölümün kollarına bırakmıştım. Yavaş yavaş aşağı doğru düşüyordum. Düşündüğüm tek şey Felix idi. Zemine yaklaştığımda gözlerimi kapatmıştım.

Gözlerim kapalıydı. Ama insanları hala duyuyordum. Birkaç dakika insanların endişelerini duyduktan sonra siren sesini duydum.

Minho'nun gözünden

Sınıfta Chan ile sohbet ederken yan sırama Felix geldi. Normalde Felix ile Jisung beraber otururdu. Fakat bugün Jisung yoktu

(Böyle oturuyorlar ve bazen hyunjin ile Chan yer değiştiriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Böyle oturuyorlar ve bazen hyunjin ile Chan yer değiştiriyor.)

Ben Chan ile konuşurken Felix bana kilitlenmiş, kaşlarını çatarak sinirli bir şekilde bana dik dik bakıyordu. En sonunda dişlerini ve ellerini sıkıp yavaşça ayağa kalktı ve yanıma geldi.

Felix aniden yakamı tuttu ve beni ayağa kaldırdı.

"Minho."

"Ne var tavuk?"

"Herşey senin suçun."

"Ne?"

"Senin suçundu."

"Biliyorum."

"SENIN YUZUNDEN MINHO! SENIN YUZUNDEN JISUNG KENDINE KIYDI ANLIYOR MUSUN?!"

"Anlıyorum Felix. Fakat bunda benim ne suçum var?"

"MINHO HALA NE SUCUM VAR MI DIYORSUN CIDDEN YA?! BAK SENI OLDURURUM HA!"

Chan bizi nazikçe ayırmaya çalışıyordu. Felixin şişmiş gözlerinden yaşlar akarken bana saldırmaya devam ediyordu.

"Felix benim suçum biliyorum. Uzatma"

"NASIL UZATMAYAYIM YA! YA O ÖLÜRSE?! HERŞEY SENİN SUÇUN KATİL!"

"Felix uzatma"

Felixi ittirip yakamı kurtardım. Fakat karnımı kurtaramamistim. Felixi ittiğim anda karnıma sert bir tekme atıp boğazıma yapıştı. Nefes alamıyordum ama birşey diyemedim.

"Felix tamam yeter. Jisung yapacağını yapar Minho'ya"chan

"CHAN SENDE SORUMLUSUSUN BUNUN!"

"biliyorum felix ama en büyük suç minhonun. Ben sadece yardım ettim."chan

"ARKADASİSİNİZ DİYE ONUN GİBİ OLMANİZA GEREK YOKTU TAMAM MI!"

Jennie ve lisa sınıfa girdiği gibi Felixi boğazıma yapışık bir şekilde görünce yanimiza koşup Felixi sakinleştirip benden uzak tutmaya çalıştılar.

"JİSUNGUN YERDE KANLAR İCERİSİNDEKİ BEDENİNİ GÖRDÜM BEN! BUNUN SORUMLUSU İSE SENSİN! KALPSİZ KATİL!"

Felixi sakinleştirip bende de uzaklaştırdiklarinda Felix azda olsa sakinleşmisti. Hala uzaktan bana saydırıyordu.

"HERSEY SENİN SUCUN MİNHO!.. Hersey senin suçun..."

Felix son cümleyi söylerken kafasını öne eğip ellerini sıkıyordu. Seside kendiside azda olsa sakinleşmisti.

"Noluyo be" h

"BİLMİYOR GİBİ DAVRANMA HYUNJİN!"f

"Soralım dedik pişman olduk."h

Felix gözünden yaşlar süzülürken yavaşça ayağa kalktı. Tam kapıya yönelmişken Hyunjin Felix'in önünü kesti.

"Selam güzellik, akşam yemeğe gidelim mi?🫦"h

Hyunjin'in dediği ile Hyunjin sert bir tokat yedi ve herkes kahkahalara tutuldu.

calories / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin