Annem şehir dışına çıktığı için Felix'ten bana bakmasını istedi. Aslında yalnız kalmayı severim ama annem benim için endişelendi. Annemi ilk defa benle böyle ilgilenirken görüyorum. Anneme olanları anlatsam bana deli derdi büyü ihtimal..
Felix misafir odasında ben ise kendi odamda kalacaktim. Felix misafir odasında takılırken ben kendi odamda sessizce ağlayarak Minho ile mesajlasiyordum.
***
Minho × JisungJisung
Minho
NaberMinho
Ne var obez.
Iyi
Sen yazdin daha kotu oldumJisung
Zwten kotuwun
Minho
Bitaey soebikir miyim
Ben ne yaptım sana bu kadar zorbalığı hakedecek kadar?
Minho
Sor dedim mi?
Siktie git aminakodufumun obezi
Intihar ette herkes kurtulsun senden
Seni seven bir kişi bile yok
Herkes iğreniyor senden
Hele o yanaklarin
Igrenc otesi tombul yanaklarin var
Yanaklarin ile beraber dahada obez görünüyorsun
Bı kere aynaya baktın mi?
Ne kadar iğrenç ve çirkin olduğunu görmüyor musun?
Giydiğin kıyafetlere bak
Zaten obezsin dahada obez gözüküyorsun.
Balon gibi suratin var amk
Zorbalamamam için okulda yemek falanda yemiyorsun
Evde ne kadar yemek yediğini biliyoruz
Obezzz
Sisko eskort
(Görüldü)***
Bu mesajlarla birlikte daha şiddetli ağladım. Hıçkırmaktan nefes alamıyordum neredeyse. Odama doğru gelen adım seslerini duyuyordum fakat yinede ağlıyordum. Durdurmam imkansızdı.
"Jisung biseymi old- JISUNH NE OLDU NIYE AGLIYORSUN BITANEM"
Felix ağladığımı görür görmez yanıma fırladı ve bana sarıldı.
"JISUNG NOLDUU"
"JISUNG KONUŞ"
Hıçkırıp ağlamaktan başka birşey yapmıyordum.
"JISUNGG NOLDUUUU"
"Felix ben cok mu çirkinim? Cok mu sismanim?"
"ALAKASI BILE YOK TAM TERSINE XOK GUZEL,COK TATLIS VE COK ZAYIFSIN"
"Değilim.. çok çirkinim.. intihar mı etmeliyim? Herkes benden iğreniyor sonuçta.. bı katkım olur en azından.. beni görmezler ve igrenmezler "
"HAYİR NERDEN CIKARDIN BUNU JISUNG? O SEYI AKLINDAN BILE GECIRME! INSANLAR ANCA KISKANDIKLARI KIŞILERDEN TIKSINIRLER! BAK BEN SENI COK SEVIYOEUM TAMAM MI! BENIM GIBI SENI SEVEN BIR COK INSAN VAR!"
"felix benim tek arkadaşım sensin. Nasıl beni seven birçok insan olabilir?"
"Tek arkadasin olmam seni seven birçok insan olduğu gerçeğini değiştirmez. Ne olduda bunlar aklına geldi bebeğim?"
"Felix ben kendimden iğreniyorum artık.. insanlara yalan söylemekten, zorbalanmaktan,hakaretten,dayak yemekten ve diğer herşeyden çok sıkıldım artık. Daha fazla kilo vermek istemiyorum ben.. diğerleri gibi özgürce yemek yiyip konuşabilmek istiyorum. Ağzımdan çıkan her kelime için yargilaniyorum ben. Birisi iltifat ettiğinde dalga geçiyormuş gibi hissediyorum eve gelince bunun yüzünden ağlıyorum ben. Ben kendime zarar vermekten çok yoruldum artık. Nefret ediyorum insanlar yüzünden kendimden."
Söylemek istediğim daha çok şey vardı ama hıçkırmaktan zar zor konuşuyor ve nefes alıyordum.
Felix bana daha sıkı sarılıp başımı okşadı.
"Neden bana anlatmadın Jisung? Yardım ederdim sana her seferinde.."
"Anlatamadım ki.. deli yerine koyulmaktan korktum.. bana garip garip bakmandan korktum.. korktum ben Felix.."
"Korkma bebeğim.. bidaha bişey olduğunda bana söyle tamam mı bebeğim.. o aklındaki şeyler asla olmayacak.. asla sana deli muamelesi yapmayacağım ve sana garip garip bakmayacağım. Bana sürekli anlat herşeyi. Ne olursa olsun. Seni sevdiğimi sakın unutma tamammi.. sürekli burada olacağım. Ağlamak için bir omuza ihtiyacin oldugunda da burada olacagim ben.."
"Seni seviyorum Felix.. iyiki varsın.. Felix.. bir zorbaya aşık olmak suçmudur?"
"Değildir balım. Onlarda bir insan sonuçta."
Uzum bir süre Felixle dertlestikten sonra Felix beni yatağıma yatırdı ve uyuttu. Hatta oda benle uyudu.
***
Fleeix bidaha o gözlerden yaş akmayacak ona göre! 🐿️💗🐥
♥️: 4519 💬:269
I: noldu gülümee
G: niye yas akıyormuş o miniğin gözlerinden!
L: iy jisungla nasil arkadas oldun cidden
Fleeix:beyni ve kalbi vardı senin gibi değildi yani 🙂266 yorumun tümünü gör...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
calories / Minsung
Fanfiction"Senin ve o lanet olası arkadaşların yüzünden ağzıma yemek değdiği gibi igreniyorum."