Nisan 2024 Yazma Günleri

323 13 1
                                    




Herkese merhaba sevgili Wattpad severler!

Kalplere giden yolların yemeklerden geçtiği konusunda hepimiz hemfikiriz. Bu sefer ilk görüşte değil, ilk tadışta aşk diyoruz. Satırlara lezzet katmak için haydi  ile ortak hazırladığımız yönergemize geçelim!

Yönerge: Bir müşteri yemeğinizi çok beğendi ve ısrarla bu lezzetli tabağın sahibini görmek istedi. O yalnızca bir müşteri değil. Sizin için özel bir teklifi var. Teklifini kabul edecek misiniz?


Kurallar

☛ Nisan ayı Yazma Günleri için belirlediğimiz etiketimiz #YGNisan2024'tür. Çalışmanızda bu etiket olmalıdır.
☛ Hikayeniz İçerik Kuralları'na uygun olmalıdır.
☛ Katılımlar şu form  aracılığı ile olacaktır. Formu doldurmayan hikayeler etiket ekleseler bile yarışma dışı kalacaktır.
☛ Hikayelerde kategori sınırlaması yoktur.
☛ Hikayeniz verilen yarışma süreci içerisinde hazırlanmış olarak yeni bir çalışma olmalıdır.
☛ Hikayeniz verdiğimiz konu hakkında, 500 ile 5000 kelime arasında olmalıdır.
☛ Nisan ayı yazma günleri 1 Nisan Pazartesi günü başlayıp 21 Nisan Pazar günü saat 23.59'da son bulacaktır. Sonuçlar ise 30 Nisan Salı günü duyurulacaktır.

Sıkça Sorulan Sorular

1. Hikâyem kaç bölümden oluşmalıdır? Birden fazla bölümden oluşabilir mi?                
Bölüm sınırlaması yoktur, istediğin kadar bölüm eklemeli ancak kurallara uygun olarak toplam kelime sayısını geçmemelisiniz.

2. Hikâyemin tamamlanmış olması gerekli midir? Devam eden hikâyem ile katılabilir miyim?
Tamamlanma zorunluluğu yoktur. Devam eden hikâye ile de katılım sağlanabilir ve buna ek olarak hem etiketi etiketler kısmına eklemeli hem de bölüm ismine yazmalısınız.

3. Birden fazla çalışmalarım ile katılabilir miyim?
Her bir kullanıcı tek bir çalışma ile katılmalıdır. Aksi takdirde değerlendirmeye alınmayacaktır.

4. İstediğim kategoride çalışmamı yazabilir miyim?
Elbette, konuya uygun olduğu sürece kategori seçimi size ve hayal gücünüze kalmıştır.

5. Hikâye linkini nereden öğrenebilirim?                                                                                  Hikaye açıklama sayfasından bağlantıyı kopyala diyerek ekleyebilirsiniz.

6. Hikâye oluşturma tarihine ait bilgiyi nereden bulabilirim?
Hikâye düzenleme sayfasındaki yayımlanma tarihinizi esas almalısınız.

7. Her ayın kaç kazananı olacak?
Tek bir hikâye o ayın kazananı olacaktır.

8. Değerlendirme sonrasında sona kalan beş ya da üç hikâyeyi öğrenme şansımız var mıdır?
Yazma günleri her ay verilen konu ile ilgili kurallara ve yönergeye en uygun hikâeyi seçmeye yönelik bir etkinliktir. Değerlendirilen diğer hikâyelerin ise katılımcı olarak kalmaları uygun görülmektedir.

Önemli Hatırlatma

Yarışma için yazılmamış ve yönerge harici çalışmalar form üzerinden başvuruya katıldığında tarafımızdan değerlendirilmeye alınmayacak olup; yarışma ile ilgisi olmayan hikâyeleri forma eklememenizi rica ederiz. Anlayışınız için teşekkürler.

Yazma GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin