Herkese merhaba kelebek ailesiii!
Benimle yeni bir hikayeye,yeni bir yola çıkmaya hazır mısınıııız?Aslında yazdığım birkaç tane kurgu vardı ama hepsini kaldırma kararı aldım,ilk olarak hedefim bu hikayemi ilerletmek ve dilediğim bir şekilde finalini yapmak.Kafamdaki haliyle kitap formatında bakacak olursak tek kitap olacaktır.En fazla iki kitap olur.İlerleyen süre zarfında zaten sizlere de danışırımmm.Bu kurgu kafama düştüğünden beri fazlasıyla heyecanlıyım,yazarken kendimi iyi hissediyorum,diğer yazdığım kurguların hepsi gibi bu da benim için çooookk farklı olacak biliyorum.Diğer kitaplarımı yayımlamak için de fazlasıyla heyecanlıyım ama dediğim gibi hepsi sırayla.Güzelce düzenleyip paylaşmak istiyorum hepsini.Ama ilk hedefim bu güzel minnoş kitabım olacak...Minnoş diyorum ama siz yine de fazla kanmayın bu lafaaa...
DÜŞTÜĞÜN YERDEYİM kurgumun adı.
Ben fazlasıyla hazırım,aklımı kurcalayan bu hikayemde fazlasıyla eğleneceğiz,e biraz da ağlayacağız çünkü hiçbir hikayemde gerçeklikten kopmaya niyetim yok.
Yani ağlamak,sanırım yazdığım tüm kurgularda olacak...
Hüzün ve gözyaşı maalesef hayatın olmazsa olmazı.Fakat ben bu hikayemde yalnızca hüznü değil,doya doya eğlenmeyi ve mutluluğu da yazacağım.Kısacası sizlerin de tüm duyguyu bir arada hissedebileceği bir kitap olacak.Umuyorum ki siz de benim gibi hikayemin, içinde yazdığım karakterlerin yerine koyarsınız kendinizi ve onların hislerini hepinizin de hissetmenizi sağlarım.Umarım dilediğim gibi yazmaya devam ederim ve bu yazma isteği hayatımdan hiç çıkmaz.Yazdıkça bulduğum huzurun yanı sıra yazdığım karakterlerle hayatıma renk katıyorum ve yeni sırdaşlar ekliyorum,bu da beni inanılmaz rahatlamış biri ve bir o kadar da mutlu ediyor.Seviyorum onları,her birini...İyisiyle kötüsüyle yazdığım her karakteri de seveceğim çünkü her biri zihnimden canlanan karakterler ve hiçbirini yok saymaya niyetim yok.
Yazdığım karakterleri sevmek ve yaşamak ise onların da biraz olsun acısını,sevincini,hüznünü,mutluluğunu yaşamama sebebiyet veriyor.Bazen düşünüyorum ve diyorum ki baksana zihninde ne kadar çok arkadaşın,dostun var.Onları neden yazılarımla birleştirmeyeyim ki...Bir sürü hayal var,bir sürü karakter var,bir sürü hayat var aklımda.Hepsini yazabilmek umuduyla çıktım bu yola.Umarım ki dilediğimden daha fazlasını gerçekleştiririm de iyi bir yazar olmayı başarırım...
Lafı uzatmayacağım.Etrafımda olan tüm arkadaşlarımın da bana olan katkılarına binlerce teşekkür ederim.İleride hayallerimdeki gibi bi yazar olursam eğer,hepsinin ismini göreceksiniz o sayfalarda.Hepinize çok ama çokk teşekkür ederim.Kitaplarımda sizlerden de izler olacak,okuyunca anlayacaksınız🐣
Umarım anlatabilmişimdir🦋
Şimdi ise geçelim artık yazdığım o hikayeye.
Ama öncesinde ise tüm okurlara teşekkür etmek istiyorum.Şimdiki ve gelecekte bu kurgumu okuyacak tüm okurlarıma sonsuz
teşekkürler🤍Canım dostum,kitap arkadaşım olan biri daha var.Kitaplar için açtığım bir sayfada (kelebekk_608 adlı instagram hesabımda)
tanıştık kendisiyle ve artık o da hayatımda bana yoldaşlık ediyor.Benim için kendisi çok özel.Koskoca bir yıl oldu tanışalı ve kendisiyle bir araya gelmedik bile ama yanımda olan dostlarımdan bir farkı yok.O da sanki yanımda benim,bunu bana fazlasıyla hissettiriyor...EZEL Hanımmm,benim elma şekerim,en büyük destekçimmmm sonsuz teşekkürler sana...
Bu kurguyu ilk senin okuyacağını biliyorum.Ne desem az kalır çünkü beni yazmaya da teşvik ettiğin anlar çok fazla,benimle gaza geliyor oluşun,benden daha fazla heyecanlı oluşun,hayallerimi benimle süslüyor oluşun benim için çok özel.Seni ve senin minnoş kalbini çok seviyorum.İyi ki girdin hayatıma ve bana sadece bu yolda değil hayatıma da renk getirdiğin için sana minnettarım.Yan yana gelmemiş olsak da ve bir gün yan yana geleceğimizin inancı bende ve sende tam olsa da şimdiden bile yani uzaktayken bile yanımdaki bir arkadaşımla konuşuyormuşum gibi hissettirmen ise başka bir boyut.Buraya daha çoookkk uzun şeyler de yazmak isterdim fakat biliyorum ki şimdi kitabın birinci bölümüne geçmek için can da atıyorsun o yüzdeeennn burada kesiyorum.Ama bil ki içimde seninle ilgili yer alan binlerce güzel cümle var.Seninle bir gün yan yana gelmek dileğiyle...Veee diğer okurlar ileride eğer ki yazar olursam sizlerle de buluşmak ve kocaman sarılmak dileğiyle...
💖🎀Veee daha fazla uzatmak istemiyorum,direkt bölüme geçin istiyorum.
Umarım beğenirsiniz,umarım hissederek yazdığım şeyleri sizler de hissedersiniz.Bu yolculukta bana eşlik edeceğinize inancım tam.Şimdiden hepinize teşekkür ederim🦋Tüm duyguları dibine kadar yaşamaya hazırsanız buyurun efendimmmm.
Her daim düştüğünüz yerde olacağıma bu kurguyla söz veriyorum.Düştüğünüz her yerdeyim.Fakat o düşüş son düşüş çünkü ben düştüğünüz yerden kaldırmaya geliyorum sizleri...🧡
İyi okumalar...
🚐💧🌙🌳🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞTÜĞÜN YERDEYİM
Teen FictionZihninin savaşçısı olan bir kız... Hayatın gerçeklerinden biraz olsun kaçmak için sevdiği,ona değer veren dostlarıyla bir orman yolculuğuna çıkar.Zihnini geride bıraktığını düşünür ve koskoca bir ormanın ortasında kalan bir kütük eve kısa bir kafa t...