TRIGGER WARNING
Următorul capitol face mențiune la acte de violență explicită, semne de abuz, homofobie și xenofobie iar pentru unii cititori poate reprezenta un conținut sensibil.
Prezent
Perspectiva lui Da Eun
Alerg dintr-o parte în alta a încăperii, cu brațele pline de farfurii, coșuri cu legume, condimente sau alte alimente. Mă agit, trântesc, strâng, o iau de la capăt și iar alerg ca un nebun peste tot, ca un titirez pe baterii și mă mir cum de capul nu se învârte și el în loc. În buzunarul pantalonilor de denim deschiși la culoare, telefonul sună frenetic. Număr necunoscut. Resping. Peste cinci minute sună din nou. Resping din nou. Peste alte cinci, sună iar. Într-un final mă decid să mă retrag într-un colț al bucătăriei în care lucrez, sperând din tot sufletul ca zgomotul de farfurii și tigăi care se trântesc de aragazele și mesele de acolo să-mi permită să aud ce are de zis persoana de la capătul celălalt al firului. Trag aer în piept pentru a-mi calma agitația, apoi glisez pe ecranul telefonului și răspund. O voce de femeie, nu foarte în vârstă, bănuiesc, îmi întâmpină auzul.
-Bună ziua! Domnul Jang Da Eun?
-Da, eu sunt, spun și fac o pauză pentru a realiza că tocmai mi-a zis "domn". Bună ziua! Cu cine vorbesc?
-Sunt directoarea Kim, de la liceul la care învață fratele dumneavoastră Da Lae. Se poate să ajungeți la liceu? Da Lae a fost implicat într-un incident și aș dori să discut cu dumneavoastră în particular cât mai repede cu putință.
La naiba Da Lae, îmi zic în gând.
-Sigur. Ajung cât se poate de repede. Îmi puteți spune în mare ce s-a întâmplat?
-Mulțumesc, spune aceasta urmând o mică pauză până să continue. Din păcate nu pot să vă dau detalii, aș prefera să discut față în față cu dumneavoastră.
-Înțeleg... În regulă, ajung în maxim treizeci de minute, spun trecându-mi o mână prin păr.
-Atunci vă aștept. La revedere!
-La revedere!
Închid telefonul, apăsând prelung pe butonul roșu de pe ecran, apoi mă holbez pentru câteva secunde la el. La dracu, Da Lae ce ai mai făcut?! În general, dirigintele lui mă sună să-mi spună de atitudinea lui de la ore, cum răspunde profesorilor, atunci când nu-i convine ceva, însă niciodată nu am fost chemat acolo. Știu că are note bune și e un băiat isteț, dar nu-și poate ține în frâu temperamentul. Păi când îl deranjează ceva, chiar îl deranjează și nu se teme să spună ce-i trece prin minte în momentele acelea. Admir asta la el. Nu e plăcut să fii victima vorbelor sale, dar faptu că nu se ascunde în spatele cuvintelor este de apreciat. De data asta, sigur este ceva mai grav și mă tem pentru ce a putut face și care i-au fost motivele.
Bombăn în timp ce termin de spălat vasele care mai sunt în chiuvetă, apoi îmi șterg palmele ude de șorțul alb pe care îl port. Las un val de aer să-mi părăsească buzele într-un mod zgomotos, îmi trec mâinile prin păr, lent, trăgând de câteva fire mai rebele, apoi mă mișc repede spre biroul, domnului Yeon cap-de-sfeclă Ho. Nu e o plăcere să discut cu el, dar poate ar trebui să-i fiu recunoscător? Probabil. Sunt? Posibil, doar că-mi mănâncă nervii pe pâine, îi întinde ca pe jeleu, apoi îi opărește cu apă fiartă să se strângă înapoi, apoi iar îi întinde până când or să plesnească.
Dacă nu erau nenorociții ăia acum zece ani, care au dat foc magazinului în care lucram și dacă nebunul ăsta nu era acolo, cine știe prin ce minune, aș fi fost omorât de mâinile patronului care mai avea puțin și mă spânzura. Nu știu motivele pentru care acei oameni au incendiat magazinul, însă domnul patron, a considerat că este vina mea, deși nu eram acolo când s-a întâmplat. Era ziua cu așa-zisa serbare a lui Da Lae, iar incidentul a avut loc fix după schimbul de replici acide dintre micuțul meu prințișor și opăritul ăla de părinte. Posibil ca imbecilul acela, călcat pe nervi de către Da Lae la serbare să fii pus pe cineva să facă asta, ca să mă lase fără loc de muncă și să ne dea o lecție. Yeon Ho mi-a luat apărarea în fața bărbatului, pitic și îndesat, care mă acuza ca i-am adus belele, iar în timp ce se pregătea să mă lovească, cap-de-turtă ăsta a sărit și aproape l-a omorât pe om în bătaie, amenințându-l și cine știe ce alte chestii i-a mai făcut.
CITEȘTI
Reinventing The Fate (+18) - Yaoi - BoyxBoy
RomanceTrei frați și un secret de familie bine ascuns. O companie farmaceutică în spatele căreia se întâmplă lucruri oribile. Doi frați care decid să rămână împreună. Regrete, dorință de răzbunare și eliberarea vinovăției. "Când destinul a decis să ne desp...