-Çoğunuza bu isimler yani karakterlerimin adı tanıdık gelir . Bu isimler bana ilham olan kişilerin isimlerine benziyor.
Tşk ederim hayali karakterler olan Harley Queen ve Joker .-----------------------
= Birden bu lüks evimizin kapısı sonuna kadar açıldı aslında daha doğrusu kırıldı. Her yeri beyaz bir bulut yani sis kapladı.
Beyazlar içinden dur ben ona sis diyim.Sisin içinden kırmızı bir sıvı fışkırdı. Kenara çekildim ve kırmızı sıvıya baktım.
Bu kandan başka bir şey olamazdı.Ama bu neyin kanıydı ? ... Pardon ..Bu kimin kanı demeliydim.
Her tarafda bir bağırış sesi yankılanıyordu.
Aslında bu bağırış kimseye ait değildi. Bir ses kaydı olduğu her halinden anlaşılıyordu , çok belliydi .
Bu bağırış sesi vardı. Tamam evet bir ses vardı ama sanki yok gibiydi de . Aklım bana oyun mu oynuyor ?Resmen ölüm sessizliği etrafda kol geziyordu .
Etrafa boş bakışlar atıyor. Ne yapacağımı düşünüyordum .
Bağırmak veya birine seslenmek çok aptalca olurdu .Çok şükür en azından aklımı çalıştırabiliyorum.
Ben etraf kan revan içindeyken dumanların - yaa sis işte sis - içinde ellerimi açmış Allah'a şükrederken ayağıma bir şey değdi .
Aşağı baktım ve gördüğüm şeyle ağzım açık kaldı. Bu üvey olduğunu yeni öğrendiğim annemin kafasıydı.
Midem bulandı ve kokusu bu hissi daha da arttırıyordu . Uzaklaşmak istedim . Kafanın geldiği yönün ters yönüne doğru dikkatli adımlarla yürüdüm.Bu sırada ağzımı kapatıyordum.
bana hiçbir iyiliği dokunmayan bu kadını çekmek zorunda mıyım ?
Yürürken geri geri yürüdüğümü fark etmemiştim.....geri geri yürürken birine çarptım ve sendeledim . O kişinin ayaklarına doğru düştüm. Sonra hemen kalktım ve yüzyüze geldik .
Ufff bu yüz ne kadar da güzel
Karşımda daha önce görmediğim bir oğlanı gördüm.
Uzun süre yüzüne baktım. Onun o güzel yüzü ve sert bakışları altında erimiştim.
Bu hissi nasıl anlatabilirdim kii o çok güzel ve yaşam kaynağım artık o ... Bunu hissediyorumDur bir dakika sert bakış mı ?
Bir dakika onun evimizde ne işi var ? .. O kim ?Bir anda kolumu tuttu beni önüne çekti ..bir eliyle belimi kavradı ve alnıma silahını tuttu .
Elinde silah olduğunu da bu şekilde öğrenmek ne kadar da hoş
Tabii ne demezsin. Gel birde bana sor.?= Kızı aldım artık gidebiliriz.
?= Tamam patron.
Ben rehin mı alındım şimdi ? Ama neden ya ? Şuan bu şekilde bu durumda cidden sadece bunu mu düşünüyorsun ?
Evet.
Aferin sana geri kafalı.?= Şimdi silahı alıcam ve sen bizimle arabaya biniceksin ...eğer zorluk çıkarırsan emin ol bir sürü adamım var seni acı çektirerek öldürürüz.
= Peki uslu durursam serbest kalıcak mıyım ?
?= Uslu durursan ödül olarak daha az acı çekersin.
Anlaştık mı ?Ufffff şu gözlere bakk
?= ANLAŞTIK MI DEDİM . BANA CEVAP VER.
= A-anlaştık.
?= AFERİN
Allah'ım sen şu kıza akıl ver.
Ve birde sabır...Amin
Amin.Patron dedikleri adam benim sevdiğim o gitti ve beni bir adama bıraktı...o adamda ellerimi bağladı.
= Patronunun adı ne ?
?= Ne cesursun sen öyle ?
Kapa çeneni yoksa patron sinirlenir ve acısını senden çıkarır.= Peki .. senin adın ne ?
?= Aptal kız...
Benim adım Frenk oldu mu ?= Oldu .. Patronunu bir daha ne zaman görürüm .
Frenk= Sen ruh hastası mısın ? Emin ol kimse onu görmek istemez.
= Ben istiyorum... Beni ona götür.
Frenk= Merak etme . O şimdilik seni bırakmaz. Seninle çok eğlenicez.
= Ne eğlencesi ?... Hem ben seni istemiyorum.
Frenk= Hahahhahah... Her yanın kan içindeyken de konuşabilecek misin merak ediyorum.
= Be-
Frenk= Sus artık geveze karı
Önde ben arkada o yürüyorduk.
= BENİMLE DÜZGÜN KONUŞ BENİM ADI-
Boynumda keskin bir acı hissettim ve bu acı konuşmamı engelledi... Sonra bayıldığımı hissettim . O adamı gördüm... Frenk'in arkasından çıktı bana doğru geldi ve beni kucağına alıp götürüyordu .. Ama gerisi karanlık .
Ben Hayley ve artık aşk nedir biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmezliğe Doğru
FantasíaPsikopat bir katil'e aşık olan akıllı bir kız hayatta kalmayı başarabilecek mi ?