2. bölüm - Kimim ben ?!

5 1 0
                                    

= uyandığımda bir sandalyedeydim . Hayır hayır normal bir sandalye değildi . Bunun hareket kumandası vardı .

Hayley = Heyy nerdeyim ben ?!

Frenk = Geveze hanım çok uykucu .. Sonunda uyanabildi .

Hayley = Neredeyim ?! Annem ve babam nerede ?!

Frenk = Az kalsın eğlenceyi kaçırıyordun . Ama patron uyanmanı beklemekte sabırlı çıktı .

?! = Günaydın bayan Adora .

                ~ 2 gün önce ~

Helia = Kalk artık uyuşuk birde doktor olmak istiyorum diye başımızın etini yersin .

Hayley = Yat kızım yat ne olcak be şu şebek karıyı boşver . Ya hadi kalk ne kadar kötü olursa olsun o senin annen ve üzülüyor . Zaten bugün o şebek karı daha da çekilmez olacak biliyorsun sonuçta günün önemini ağzımı açtırtma şimdi burada . Daha çekilmez olacağını düşüneceğine Helia'nın üzüntüsünü anlamaya çalışsan daha iyi olmaz mı ?

Helia = 10 dakika sonra gelmezsen tek başıma giderim. Sen ister koş ister yat umrumda değil.. sonuçta senin son sınavın benim değil ya .

Hayley = GELİYORUM ANNEE .
"Annem böyle kötü şeyleri şakasına söylemez ciddi ciddi yapardı .. hele ki konu bensem .. en alasını yapardı"
İstersen biraz daha oyalan da kıçına bir terlik yediğini görelim.
Off hadi ama yetişiyoruz abartma .

= Yataktan ne ara kalktım ne ara giyindim bilmiyorum. Hemen aşağı indim . Ve annem kapıdan çıkarken ona yetiştim .

~~~~~~~

Matilda = Ee bugün son sınav daha sonra meslek sahibi oluyoruz.. neler hissediyorsunuz ??

Odin = ÇOK HEYECANLIYIM . SANIRIM HEYECANDAN SINAVDA BURNUM KANAYACAKK .

Matilda = Odinn sakin oll nefes egzersizlerini hatırla . Bu kadar heyecan senin için fazla biliyorsun.

Odin = Ah haklısın ben dinlendirici müziklerime gidiyorum o halde sınavda başarılar .

Matilda = Sana da Odin hoşçakal .

= Odin gidince Matilda ve Hayley tek başına kaldı .

Matilda = Ee senin psikolojin nasıl ?

Hayley = Hâlâ yüzsüzce soruyor ya .. diyorum size salın beni de şunun ağzını yüzünü dağıtayım o#######
Hey ağzını topla .. o biz değil ki bizi anlasın ..
.......... Bilirsin ya bugün abimin ölüm yıldönümü.

Matilda = Ah çok üzgünüm Hayley . Ben unutmuşum kusura bakma .

Hayley = Sorun değil. Ya hergün sınav niyetine kız bize bugünü hatırlattı ve hergün ona bunu anlattık.  Nasıl unutabilir ki ? Yalancı o####... Hadi ama o bizim hayatımızı yaşamıyor ya .. unutabilir normal . O bizim arkadaşımız.

Matilda = Ee hadi bir kantine gitmeyelim mi ?

Hayley = "Beyinsiz " Ucube  Anlayışsız

             ~~~~~~~~~~~~~~~~~

Helia = Yemek birazdan başlayacak. Üstünü giy ve gel .

Hayley = Tamam anne . Öldü ulan kabullenin artık bu ailenin varisi öldü yeter ulan her yıl her yıl yas yemeği.. Ama öyle deme oğullarını kaybettiler ve üzgünler .. of sen kapa çeneni ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilinmezliğe DoğruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin