Bab terakhir siri Fairy Sumin. ♡
.
.
" Barisan pelatih yang akan debut tahun depan ialah Minjae, Junmin, Sumin, Jinsik, Hyunwoo, Junghoon, Seeun, Yujun, Hunter dan Yechan.
Minggu depan kita akan umumkan KQ Fellaz 2 ini dan kita akan adakan majlis pre-debut mereka serta perpisahan buat trainee yang tak berjaya debut. "
Sumin si pari-pari yang menghendap di pojok paling hujung meringis tidak suka perlahan.
Dia kan pari-pari kecil.
Adakah patut nama dia pun tercalon untuk debut ? Apa ni ?
Mari kita kembali ke awal kisah Sumin si pari-pari yang ikut menjadi trainee di KQ Entertainment.
.
•
.°
°•Choi Sumin.
Pari-pari ceria yang berperanan membantu mengembalikan semula senyuman orang-orang yang sedang berduka.
Awalnya dia bertanggungjawab menggembirakan Yechan namun hajat Yechan itulah yang membawanya mengelilingi kota dan desa.
Yechan yang ingin debut bersama para anggota yang boleh menerima dirinya seadanya. Dia berhajat memperolehi ahli kumpulan yang sangat memahami dan saling menyayangi antara satu sama lain.
Keperitannya sebagai salah seorang trainee yang perlu berhadapan dengan trainee lain yang busuk hati itu dia tahan selama dua tahun ini.
Akhirnya, khabar gembira buatnya tiba.
Lapan pelatih baharu masuk ke KQ.
Hadirnya Minjae yang sangat bijak serta berkarisma untuk menjadi ketua kumpulan.
Junmin yang sangat berbakat dalam menari dan menyanyi.
Jinsik. Si visual yang amat baik hati.
Tak lupa juga, Hyunwoo si anak kampung yang sangat bersopan-santun.
Lontaran suaranya sungguh merdu.Junghoon, rakan sebayanya yang penuh misteri namun mempunyai personaliti yang sangat menarik.
Seeun, juga rakan seumur dengan Yechan yang sangat ramah dan tinggi.
Yujun, gula-gula kapas. Si bebola bulu yang sangat comel dan manja dengan Yechan.
Dan .. Hunter. The most versatile person.
Yechan amat bersyukur dengan kehadiran insan yang dia rela dan gembira untuk gelarkan mereka sebagai membersnya.
Namun kegembiraan Yechan tidak terhenti di situ.
Pada awalnya dia tidaklah terfikir lebih namun ketika berbual bersama lapan pelatih baharu ini setelah dua bulan mereka di sini, Yechan akhirnya mengetahui bahawa ..
YOU ARE READING
[✓] Sketsa Mini xikers (bab pendek)
Fanfictionbxb fluff & Malay | Bahasa Melayu These might be silly drabbles/shorts/one-shot ff but wwehe, saya suka. ✉