Donmuştu herşey bütün duyduğum kırgınlıklar, üzüntüler ,geçip gittmişti birini kaybetmeye çok yakındım. sevdiğim ,aşık olduğum, adam dı bu sevgi bu kadar can yakıcı olabilir mi ? ben onu neden bana yaptığı herşeye rağmen , bu kadar kırmasına rağmen seviyordum. söyliyeyim ...
Evet malım çünkü seviyorum ,oda beni seviyor biliyorum .peki şimdi ya giderse, koştura koştura acilden çıktım ameliyathanenin önüne geldiğim de kapıda ki silah arkadaşları ile karşılaştım.
soğuk yapıyorlar dı bana,arkadaşını aldatdığımı düşünüyorlardı ama göze almıştım konuşucaktım"mert iyimi "diye sordum, koca bir sessizlikten sonra Salih cevap verdi "ameliyata bilmiyoruz..."
ona minet dolu gözler ile baktıktan sonra bilgi edinmek için ayrıldım ordan .aşırı kötüydüm ayakta bile duramıyordum ,aynı zaman da hastahanede nöbetçiydim oda vardı tabi ,odama çıkıp haber bekliyicektim, gözlerim ağlamaktan şişmişti , telefonumun sesi odada ki sesizliği böldü telefonumdan arayan kişiye baktığım daEce olduğunu gördüm açtım hemen ;"Güzelim napıyorsun ,nasıl geçiyor nöbet" ben böyle birşeyi nasıl söylerdim gözyaşlarım dinmek bilmiyor du
"Ece...Ece ...Ece mert mert vurulmuş "kendimi kaybetmiştim sanki " ne nasıl iyimi nasıl peki Şuan durumu " bilmiyordum ki ..."Ece ben bilmiyorum ki ben bilmiyorum Allahım sen onu bana bağışla."içimde ki tek dua buydu Şuan "bekle ben geliyorum yanına tamamı, şimdi su su bak üzme kendini durumu ciddi olsa haberin olur du herhalde kapatıyorum gelince ararım "Ece'nin kapatması ile ayaklandım mertin yanına gitmek istiyordum .
odadan çıktım merdivenleri inip ameliyathaneye doğru gittim ,bekliyorlar dı kapıda tam durumunu sorucaktım ki arkamda biri koştura koştura geldi ,ben kim olduğunu çıkaramamışken o sesli bir şekilde çıkarttı bana sağolsun....O an duyduğum ses bana dünyada ki varlığımı unuturup, acı bir kalem ile üstümü çizecek kadar acıydı " kocam nerde mert mert durumu nasıl...."
Ne Ne Ne şaka mı bu:(((