"Kocam kocam nerde,mert iyi mi " kafam da bu cümle tekrar,tekrar dönüyor du .kafamı çevirip sesin geldiği yöne baktım sadece bir kabus bu mert ,mert böyle birşey yapmış olabilir mi?
Bana kurduğu her söz yalanmıydı? Bana Beni sevdiğini söylediği her an . Beni o yüzden mi bı kadar çabuk sildi ben haketmedim bunu gözlerim hepsinin üstün de gezin di tek tek kasıldıklarını hisettim kendilerini toparlayıp Cevap verdiler .
"Ameliyata aldılar yenge bilmiyoruz durumunu "
Bir dakika ben bu cevabı beklemiyordum buradaki herkes mi beni silmişti ben yok gibiydim ne yapmam gerekiyor benim Şuan"Ne zaman aldılar ameliyata " diye bir ses daha geldi buradaydı canlıydı."oldu baya bir şey de demiyor kimse "ne zamandır evliler acaba gerçek
Mi bu "gel otur böyle yenge sen ayakta kalma"Kendimi toplayıp , sakinleşip , sormam lazım dı " kimsin ? Merti nerden tanıyorsun sen "kadının bakışları bana doğru ağır, ağır döndü. "Ben mertin eşiyim asıl sen kimsin " ismi mertin eşimi
" Ne oluyor burda, biri bana anlatabilir mi ne diyor bu kadın ne eşi ,ne evliliği, doğrumu bu "Bunlar konuşamıyor galiba neden kimse beni kale alıp cevap vermiyor,ben yokmu oldum .
"Doğru evet Mert ile Bahar evlendiler " hadi ya
"Ne zamandır evliler " korkuyordum verecekleri cevaptan "6 ay olmak üzere işte yeni sayılır "6 ay mı koskoca 6 ay bunun öncesi peki öncesi" pardon da sen kimsin, sanam mı kalmış ha ne kadar süre evli olduğumuz neyisin sen mertin ne işin var burada "asıl sen kimsin , mert benim herşeyim."Su ben mertin kız arkadaşı "öyleydim
Mertin sevgili arkadaşlarından biri o mükemmel açıklamayı yapana kadar "eski, eski sevgilisi"hadi yaaa bir sen iyisin " ne demek oluyor bu benim kocam hakkında konuştuğunun farkındamısın sen mert beni seviyor , hemde çok çok fazla "
" Öyle mi o yüzden mi beni kalbinden atamıyor
kıskanıyor, kafayı yiyor mert bana bunu yapmaz bir yanlış olması lazım" dedim ve gözlerin den ateş çıkar gibi üstüme yürümesi bir oldu."Sen kimsin, kimsin ha basit bir eski sevgilisin sen onun için onun karısı benim ,ben doğru konuş"bir saçıma yapışmadığı kalmıştı tam ona cevap vericeken Ameliyathanenin kapısı açıldı
Mert beyin yakınları " evet buyrun eşiyim ben "
Bunu neden bana bakarak söylüyor du " durumu nasıl" diye sordum " durumu iyi kurşunu çıkardık yeri bir tık zorladı bizi uyutuyoruz Şuan normal odaya aldığımız zaman görebilirsiniz , geçmiş olsun " Samet hoca ile göz göze gelmiştik .Bana doğru merak ile yaklaştı " Su neyin oluyor kızım senin"neyim oluyor du benim neyim oluyordu Cidden " bilmiyorum hocam ben bilmiyorum "Samet hoca anlamaz gözler ile bana bakıyordu " kolay mı geçti hocam ameliyattı"
"İyi geçti kızım ,alıcaz normal odaya sil yaşlarını hadi " ağlamak istemiyordum ben ben sadece hiç yaşamamak istiyorum merti odaya almışlardı ve karısı olarak o girdi yanına . Karşı çıkmadım çünkü biliyorum bir oyun bu yalan hepsi .
Bir süre sonra o kadın ağlayarak çıktı dışarıya,
Anlamaz gözler ile baka kaldım koşa koşa terketti orayı sevda hemşire çıktı içerden, yanıma yaklaştı" hocam, sizi sayıkladı hep sizi görmek istiyor " beni mi ben ben anlamıyordum .Benim aşkım kime zarardı ben sevdim, sevildim mert vuruldu , mert ölmedi evet ama bu gece ben ben öldüm ama hiç kimse farketmedi bunu..