Lee minho'dan
Jisung'un odasına daha fazla doktor girince camın önüne koştum. Jisung'un küçük bedeni kanlar içindeydi. Kulağından, ağzından, burnundan her yerinden kan geliyordu. Gözlerini ise bana döndürdü.
Bana döndüğünde gözlerinden acısını hissetmiştim. Öyle bir bakmıştı ki hem bana olan nefretini hem de hayata olan iğrenmesini gözlerinden okuyordum.
Bana öyle bir bakmıştı ki ölmek istedim. Fakat hissettiğim korku değil pişmanlıktı bu sefer.
Bir an keşke iyi davransaydım diye düşündüm. Ona olan sevgim bittiğinde keşke sadece ondan uzaklaşsa ve babamdan görmediğim sevgiyi jisung'dan zorla almaya çalışmasaydım.
Han jisung'un gözleri son kez acıyla baktı
Son kez sevgiyle baktı
Son kez Lee minho'ya baktı
Ve kapandı kahverengi irisler.3.Kişi anlatımından
Lee minho bakışlarını kapanan gözlerden çekip yanda ki cihazda düz olan çizgilere baktı. Ve gözlerini jisung'a çevirdi. Son kez baktı anılarına. Hemşireler ise beyaz örtüyü örttü jisung'un üstüne.
Han jisung ölmüştü.
En sevmediği rengin derinliklerinde hayatını kaybetmişti.
Acı ve nefretti son hissettikleri.
Kin ve öfke belki de.Han jisung ölmüştü
Ve Lee minho bu pişmanlıkla asla yaşayamazdı.
Han jisung ölmüştü
Ve Lee minho onun katiliydi.Lee minho hem sevdiğinin hem de nefret ettiğinin katiliydi.
Lee minho bir katildi.
Han jisung'un katiliydi.Han jisung nefret ettiği yalnızlıkta ölmüştü. Ruhu bu sefer emindi. Dünya da bulamadığı mutluluğu ruhu bulacaktı. Ve belki bu sefer sevecek, güvenecek ama asla ihanete uğramıyacaktı.
Fakat ya jisung'un ruhu da çoktan öldüyse? Belki de yaşayan bir cesetti jisung. Kimsenin fark etmediği perdenin arkasında ki o ceset.
Ve Lee minho yere yığıldı. Herkes ölümü ilk kez sevdiği öldüğünde tadar derler fakat Lee minho bunu çok önce tatmıştı.
Minho hem ölen hem de öldürendi.Lee minho, Han jisung'un hitabıyla kalpkıran katil Lee minho kötü biri miydi?
Bir katil iyi olabilir miydi?
Ve bu sevdiğinin katiliyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood or love? | Minsung
FanfictionUnuttun mu? Ben öldüm. Beyaz pileli eteğimi kırmızıya boyayan da sendin. Ceset torbama toprak örtende sendin. Peki ya suçlu olan kimdi? Ben mi? Sen mi?