O gün karşımda ağlayan minho umrumda olmamıştı. Gerçekten olmamıştı. Çünkü o ağladıktan bir dakika sonra ellerini boğazıma götürüp beni tehdit etmekten sıkılmazdı.
Bir yıl önce
Sahilde koşuyor zıplıyordu küçük oğlan. Öyle eğleniyordu ki gülmekten sahilde ki insanların bakışlarını bile görmüyordu.
"hadi sende koş minho çok eğlenceli"
Karşısında ki oğlan jisung'un bu hallerine gülmüş ve jisung'un elini tutup beraber koşmaya başlamıştılar.
"sevgilim yavaş koş düşeceğim şimdi"
Küçük oğlan gülerek konuşmuştu karşısında ki sevgilisi ise belini sıkıca tutup daha hızlı koşmaya başladı "izin vermem ki düşmene"
İki genç doya doya koştuktan sonra yorulup sahilin kumlarına oturmuşlardı.
"minho sence her zaman böyle eğlenebilir miyiz?" "eğer birbirimizin yanındaysak hep böyle eğleneceğiz sevgilim"
İki genç mutlulukla güldü gerçekten de tüm düşünceleri böyleydi onlar hiç ayrılmıyacak hattaha ileride mutlu bir şekilde tekrar bu sahilde koşacaklardı. Uzaktan gören biri onlara baktığında birbirilerine ne kadar aşık olduklarını anlardı. Birbirileri için gözleri parlıyordu onların. "Yıllar önce minho için deli gibi ağlıyabilecek olan ben şimdi karşımda harap olan o yabancıya karşı hiç bir acıma duygusu beslememiştim. Zaman mıydı yoksa minho muydu beni soğutan? Bilmiyordum. Tek bildiğim artık her şeyden soğumuştum. En sevdiğim mesleği bırakmış, canımdan çok sevdiğim arkadaşlarımla son bir defa konuşmadan engellemiştim onları.
Soğumuştum her şeyden bir buz kütlesi gibiydim hayatta ki bazı şeyler beni öylesine kusturmuştu ki buz gibi oluvermiştim.
Ve sikeyim ki en çokta minho'ya aşık jisung çok acı çekmişti bu yüzden yok etmiştim onu.Dün geceden sonra ise evden hiç çıkmamıştım küçük odam da öylece şarkı dinleyip durmuştum.
"1 yıl önce paslanmış çekmeceden kalan minho'ya aşık Han jisung'dan Lee minho'ya mektup
Sevgili minho'm
Ben bu dünyanın yabancısıyım
Kendimi uzaydan fırlamış bir yabancı gibi hissediyorum sense bana bu yabancı yerde en tanıdık kişi gibisin.
Bugün öylece şiirler okudum bana en çok seni anımsatan şiir işe sısyphe şiiriydi.
Aslına bakılırsa şiir senden çok beni anlatıyor. En çokta sana olan aşkımı.
Bir satırda
"seni öylesine düşündüm ki,
Öylesine, yaşama'dan önce.
Sende başka bir şey yok sanki"
Beni anlatıyor bu satır.
Yaşamadan önce senden başka bir şey yok gibi.
Yaşamımdan önce de sen varmışsın gibi
Belki de bu yabancı dünya da bu yüzden bu kadar tanıdıksın sen bana.
Yıldızlar kadar parlak bir gün olması dileğiyle sevgilim.
Gözlerin kadar parlak bir gün olsun her gün senin için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood or love? | Minsung
Hayran KurguUnuttun mu? Ben öldüm. Beyaz pileli eteğimi kırmızıya boyayan da sendin. Ceset torbama toprak örtende sendin. Peki ya suçlu olan kimdi? Ben mi? Sen mi?