Rumah kecil konon. Sekali nohh penthouse terus. Kata Ayra, dia tak kerja. Dia cuma tolong ayah dia jaga kebun je dan dibayar. Rumah ni pun ayah dia punya. Dia cuma tumpang duduk. Ayra memang rendah diri orangnya. Berbeza sungguh dengan rumah Mashi.
"You berpeluh kan tadi? Go and take shower. I ada baju ayah I. Nanti I bagi you."
"Uhh...underwears?"
"Ouh. Maybe use mine?"
Mashi muncung. Dia genggam buah dada Ayra secara tiba-tiba kemudian digenggam dadanya. "kejap, kenapa dada you lagi besar? You saiz apa?"
"38D sayangku."
"I 32 D so muat sangat! Bolehlah!" Mashi buka bajunya. Ayra gigit bibir, melihat ke ketiak Mashi yang dia tak puas cium. Dia nampak macam pervert sangat ke? Dulu pun dia pernah jilat Mashi. Sah, dia pervert!
"Nak cium?" Tanya Mashi, menekan ketiaknya dengan dua jari lalu dibuka. Ayra angguk kepala. Kepalanya ditarik lalu dibenamkan ke ketiak Mashi. Mashi terus dukung dia dengan tangan yang dia angkat ketiak tadi menyebabkan ketiaknya tertutup namun Ayra tidak mengalah mahulun merungut. Dia mencium bau ketiak Mashi yang berpeluh itu sambil menjilatnya.
"Let's see what you have in the fridge." Kata Mashi lalu dibuka peti sejuk milik Ayra. Semuanya jus. "You tak minum beer ke?"
"...sorry. I'm allergic to alcohol. I muntah-muntah and loya."
"I see. Jus pun jus lah." Mashi membuka penutup tin dengan satu tangan lalu diteguk. Ayra yang dudukungnya macam bayi dipandang. "Apa you buat ni? Tak rasa pun."
Punggung Ayra dicengkam kuat. Ayra gigit bibir. "So- sorry...I- I'll do better."
"Hm." Ayra membenamkan hidungnya kedalam celah ketiak Mashi. Mashi berkerut. Dia letak Ayra atas lantai lalu digenggam kepala Ayra dan ditolak kuat ke ketiaknya.
"Macam ni. Ha. Jilat, cium. Do whatever you want with my armpit."
"Yes, mistress." Ayra dah macam robot. Dia ikut saja apa yang diarahkan Mashi. Dijilat dan dicium ketiaknya yang agak berbau kemudian di gigit lembut. "Sedapnya~ it's salty~"
"Let me see your butt." Mashi buka seluar Ayra lalu ditonggengkan. Dia melihat kearah punggung Ayra dan diramas. "Ouh, you pakai buttplug ke dari tadi?"
"Haah. I cuma nak gap untuk you. Mana tahu you nak main bontot."
"That's so thoughtful of you, sweetie." Mashi menarik keluar buttplug itu perlahan-lahan. Ayra berkerut, menahan tubuhnya pada bahu Mashi.
"Mashi, ahh~ Mashi, slow-slow~"
"Don't worry. I won't hurt my love."
PLOP! Terkemut-kemut lubang bontot Ayra. Mashi melutut atas lantai dan seluk seluarnya untuk masturbate kemudian dicium bau lubang bontot Ayra yang sudah terbuka 2 inci. "Hm, smell so nice."
"Mashi...ahh~" Ayra berpaut pada sofa. "Mashi, yes. Smell me more. Mashi~"
"Hmm~ I feel like I can fuck you already."
"Whatever you say, honey. I ada strap kalau you nak guna."
"Okay, jom!" Mashi tarik tangan Ayra ke tangga namun Ayra tarik semula tangannya.
"Ada lif. Rumah ni 3 tingkat."
"Ouh." Mashi ikut langkah Ayra ke lif dan Ayra tekan nombor 3. Mashi lihat sekeliling. Besar gila ruang dalam lif ni namun tetap dia berkepit dengan Ayra dan seluk tangannya dalam seluar Ayra. Dimasukkan dua jarinya kedalam dan dikocok perlahan. Apabila lif terbuka, Ayra masih statik.
"...jalan."
"Tapi tangan you-"
"Can't handle my fingers?"
Ayra diam. Dia berjalan perlahan-lahan kehadapan dengan kaki yang sedikit terkangkang. Jari Mashi masih dalam seluarnya sedang mengocoknya dan dibawa Mashi ke bilik namun dia berhenti depan pintu, berpaut pada dinding. "Mashi...urmh~"
"...I never licked you right? Remember when you'd always did cute things with me and licked my pussy?"
"Just for once~ this is...uhh, let me walk..."
"No, I nak you jalan sampai katil."
"Uhm." Ayra berkerut. Dia menarik nafas dalam-dalam sebelum mula berjalan ke katil. Ayra panjat naik atas katil dan menonggeng, doggy. Mashi koyakkan saja seluar Ayra lalu dilajukan kocokan jarinya. "Ah, ah! Mashi! Ah!"
Mashi melihat kearah reaksi Ayra dan baring mengiring sebelah dia sambil kocok jarinya lebih kuat dan laju. Ditekan kuat-kuat setiap kali dia tekan ke dalam. Habis bersepah jus pantat dia atas katil sampai membasahi cadar.
Cak, cak, cak!
"Mashi, ah! Please~! Mashi!"
Mashi keluarkan jarinya. Ayra terus pancut dengan laju ke katil dan lepaskan segalanya. Tercungap-cungap dia dibuatnya sampai terbaring atas katil. "Huh...Mashi..."
"Ya?" Mashi menjilat tangannya. Lagipun dia tengah lapar ni. Sedap juga.
"...thank you." Ayra pegang otot Mashi yang terdedah dek lengan pendek dia. Mashi senyum, sebiji macam dulu-dulu cuma lebih dewasa.
"Sama-sama! Hehe, sorry kalau I dingin sangat masa main! Tak tahu kenapa I serius."
"It's okay I like it. We should take this slow. I..." Ayra mengusap pipi Mashi. "... I'm scared to have sex."
"Is it your first time?"
"It's my first time to have sex... together."
"What do you mean?"
"Mashi, while I was away, I got raped."
YOU ARE READING
Rebuild Love: Mashi and Ayra
RomansaMashi sudah lama habis SPM dan menganggur. Untuk hilangkan rasa bosan, dia pinjam duit daripada kakak dan ibunya untuk buka sebuah gim dan pada umur 21, dia sudah boleh berdikari dan sewa apartment sendiri untuk duduk sendirian. Suatu hari, pelangga...