Capitolul 1.

214 13 2
                                    

Clasa a doispea.. Mare lucru.. Dar se pare ca toti sunt incantati si in extaz in aceasta zi atat de minunata.. Mai putin eu. Sincer, nu vad ce-i asa special la aceasta clasa. Va fi doar un alt an in care vor exista fel si fel de persoane care incearca se se bage inseama, vor fi la fel de multe ore, cu la fel de multi profesori si la fel ca si anul trecut, si acum doi ani in urma si tot asa.. Nu cred ca anul asta va fi ceva mai special.
Am coborat din masina mea neagra, parcata in obisnuitul loc din parcarea scolii si am pornit spre curtea mare a scolii, urmata de prietenii mei: Noah, Jo si Scarlet. Era deja ora opt jumatate, deci curtea era goala la fel ca si scoala. Se pare ca minunata noastra directoare, acra ca o lamaie si-a inceput discursul deja.
Ne-am indreptat si noi spre sala de festivitati, unde se tin de obicei discursurile de inceput de an. Am deschis usa mare si am pornit spre ultimul rand, unde ca de obicei cele patru locuri din dreapta erau neocupate. Pasi nostri erau singurii care se mai aud in sala, ceea ce ma face sa ma simt cumva superioara lor avand in vedere ca pana si directoarea, care se uita la mine cu o fata de zici ca cineva i-a dat sa muste dintr-o lamaie, si-a intrerupt discursul. Cand am ajuns tot mai aproape de randul pe care scaunele noastre erau neocupate, am vazut ca ceva era in neregula. Erau doar trei scaune neocupate, al meu fiind fix cel ocupat de baiatul cu par saten usor spre blond, cu niste ochi caprui superbi si dupa imbracamintea lui imi dau seama ca era un "baiat de bani gata". M-am holbat la el cateva secunde, pana am realizat ca sta pe locul meu.
-Misca! I-am spus cu o duritate in voce si cu bratele incrucisate la piept. L-am vazut pe prietenul lui, care sunt sigura ca l-am mai vazut prin scoala dar nu-i stiu numele, cum ii face semn sa se ridice si sa plece. Macar el stie sa fie un baiat ascultator.
-Oho, pisicuta are ghiare.. Spune tipul care deja incepe sa ma calce pe nervi, si rade la propriile lui cuvinte.
- Ma-ta are ghiare, si daca nu te dai de pe locul meu o sa primesti un mare pumn in fata..cadou de bun venit in scoala! Ii spus si deja imi inclestez pumnii. Eram deja enervata la culme, si faptul ca tot aud susoteli si toate privirile sunt pe mine, ma face sa-mi doresc si mai tare sa-i sparg fata. L-am vazut pe prietenul tipului cum se apleaca si ii spune ceva la ureche, dupa care se uita la mine, apoi se ridica amandoi si se duc undeva pe un rand din mijloc, disparand din raza mea vizuala. Jur, data viitoare cand il prind, in sparg fata. M-am ajezat pe locul meu, la fel facand si prietenii mei, care pana acum au stat in spatele meu. Directoarea si-a dres glasul si a inceput iar sa vorbeasca despre cat de minunat si frumos va fi si acest an. Mi se face deja rau.. Dupa putin timp, imi scot telefonul din buzunarul blugilor mei stramti si ma uit la mesajul pe care tocmai l-am primit.
"La depozit, acum!" - Don.
Don este seful meu si in acelasi timp persoana pe care o respect cel mai mult, sau mai bine zis, singura persoana pe care o respect, exceptand cei trei prietenii ai mei. El a fost cel care m-a salvat si m-a transformat in ceea ce sunt acum, si singurul care m-a ajutat cel mai mult cand am avut nevoie, asa ca ii raman datoare pe viata. Le-am facut semn celorlalti, iar ei au inteles imediat mesajul si s-au ridicat de pe scaunele lor, urmandu-ma spre iesire fara a baga inseama privirile elevilor si ale directoarei care iar si-a intrerupt discursul pentru a se holba la noi. Am iesit afara din sala, mai apoi din scoala si curte, intrand in parcarea mare a scolii, mergand spre masinile noastre. Am urcat fiecare in masinile care ne apartin si am pornit spre depozitul care se afla cam la jumatate de ora de liceu.
Am parcat masina in fata depozitului si am intrat in el, margand spre biroul lui Don fara a ma obosit sa ii salut pe cei ce ma salutau.
Am intrat in birou fara a ma deranja sa bat la usa, surprinsa sa vad ca Don astepta serios la birou cu mainile incrucisate la piept, ceva ce se intampla doar cand are ceva serios sa ne zica.. De obicei sta cu picioarele pe birou si fumeaza.. M-am dus si m-am asezat pe unul dintre scaunele asezate in fata biroului, fiind urmata de ceilalta.
-Deci? Ce se intampla? Am intrebat dupa cateva minute cand am vazut linistea tot mai apasatoare dintre noi.
-Carl e aici! Si vrea sa discutam despre o posibila afacere.
Carl e unul dintre "partenerii de afaceri" ai lui Don cu care se intelege foarte bine. Are in jur de douazeci si cinci de ani, dar gandeste foarte bine, si atunci cand discuta despre o afacere sau ceva de genul, e foarte serios si arata ca un om matur de treizeci si cinci de ani. In restul timpului se comporta ca un pusti de saptispe-optispe ani.
-Bun. Si de ce esti asa incordat?
-E o afacere care implica multi, foarte multi bani, si trebuie sa iasa totul perfect. Ana, diseara la ora noua sa fi in biroul de sus. Ca de obicei, tu vei fi cea care va avea cuvantul la negociere. Incearca sa fi cat mai calma si bine dispusa. Nu vreau sa se intample ca data trecut! Don imi spune cu un ton dur dar imi pot da seama si de increderea din vocea lui.
-Oke. O sa fiu aici. Si stai calm, stii foarte bine de ce am reactionat asa data trecuta. Rusii aia sunt niste idioti.
- Bun. Acestea fiind spuse. Ar trebuii sa va intoarceti la liceu. Spune Don si rade facandu-ma pe mine sa ma incrunt usor.
-Neah, ma duc acasa! Pa.
- Pa! Imi spune Don amuzat. E ciudat cum omul asta isi schimba statea asa de repede incat nici nu-ti dai seama cand o face, dar cum am mai zis,el este persoana pe care o respect cel mai mult.
Nu mai aveam niciun chef sa ma duc la scoala si cel mai probabil sa dau iar de enervantul ala de care trebuie sa ma ocup numai de cat, si oricum, cred ca "orele" deja s-au terminat.
Am plecat din depozit impreuna cu prietenii mei si am mers spre masiniile percate in fata acestuia, dupa care am pornit spre casa in care locuim inca de cand ne-am cunoscut si am inceput sa lucram pentru Don.
Am ajuns acolo relativ repede avand in vedere ca depozitul nu era asa departe de casa noastra. Am parcat masina in garaj si am intrat in casa, urmand sa intru in bucatarie. Nu am mancat nimic dimineata iar asta imi face stomacul sa cante. Am mers spre frigiderul mare din coltul drept al incaperii si am apucat farfuria in care doua felii de pizza se odihneau de aseara.
-Vi diseara pe pista? Intreaba Scarlet din tocul usii.
- Nu stiu daca in ultimele doua ore ai fost pe planeta, dar eu tre' sa merg la o intalire cu Don si Carl.
Scarlet a inceput sa rada la asa zisa gluma, facandu-ma pe mine sa ma incrunt, si s-a ajezat pe scaunul din fata mea.
-Stiu toanto! Ma refeream dupa ce termini acolo..
- A, nu stiu. Vedem.. Ma duc sa ma culc. Unu sa nu ma deranjeze ca-l impusc. Am glumit eu dar cu seriozitate in voce.
-Gata sefa, am inteles. Spune ea si ridica mana dreapta, ducand-o la frunte, ca si cum un soldat i-ar saluta pe cei superiori lui
Dupa ce mi-am pus farfuria in ghiuveta m-am indreptat spre usa bucatariei pe care am iesit, facand dreapta spre scari si urcandu-le si pe alea ajungand in camera mea. M-am dezbracat de blugii mei negri si stramti si de tricoul negru si mi-am luat un tricou larg, de aceiasi culoare cu cel pe care tocmai l-am dat jos si o pereche de pantaloni scurti de trening tot negri. M-am pus in pat, nu inainte de a-mi pune telefonul la incarcat, si am adormit aproape instantaneu.
**
Ma ridic somnoroasa din pat si merg spre biroul pe care telefonul meu se afla la incarcat si ma uit ma cifrele asezate in partea de sus a ecranului. Am lasat telefonul jos si am fugit rapid spre dus cand am vazut ca este deja ora opt seara. Am facut un dus rapid si m-am dus grabita spre sifonerul din camera mea, impiedicandu-ma de cateva ori pana acolo. Mi-am luat lenjeria intima, urmata de blugii mei negri si un maieu negru si mulat. Mi-am pus pistolul la spatele blugilor si telefonul in buzunar. Mi-am luat cheile de la masina si am plecat.
-Vi dupa pe pista, oke? Ma intreaba Jo cand am ajuns in sufragerie.
-Daca totul merge bine da. Am spus si am iesit grabita pe usa ce ducea la garaj, mai apoi urcand in masina.
Am ajuns la depozit, unde era mai liniste ca de obicei si am urcat sus, in biroul in care se tin afacerile. Am batut in usa dupa care am deschis-o si am salutat cei 2 barbati ce stateau fata in fata pe canapelele din piele. M-am dus si m-am ajezat langa Don punandu-mi intr-un pahar putin wiskey.
- Bun, acum ca si Ana a venit, putem discuta. Spune Carl ducand paharul lui la gura.
- Pai, cam despre ce ar fi afacerea si care ar fi partea noastra?
- Vrem sa facem un transport mare cu droguri si tre' sa trecem si prin New York.
- Bun, si sa inteleg ca trebuie sa va acoperim? Intreb si duc tigara -pe care am aprins-o in urma cu cateva secunde- intre buzele mele tragnd usor din ea.
- Oh, nu nu. De data asta nu. Avem acoperiri, dar totusi nu vrem varsare de sange, deci ce vrem de la voi e sa faceti o cursa mare prin orasa ca sa distrgeti politistii.
-Bine. Dar sa sti ca nu putem sa-i facem sa ne urmareasca mai mult de jumatate de ora.
- Cred ca este suficient.
- Pretul. Spun eu si beau din paharul meu.
-Cinspe mii? Intreaba ridicand din spranceana.
-Oke. Bun. Si cursa ar trebui sa o facem..
-In trei zile, de la unspe jumate. Spune Carl foarte relaxat.
-Bine. Mie imi convine. Don?
-Ana, tu ai cuvantul, deci tu ar trebui sa sti cum e mai bine.
-Bine atunci. Asa ramane. In trei zile aveti cursa. De la ora unspe jumate la doispe. Daca ceva iese prost cu voi noi nu raspundem. Noi facem tot ce trebuie pentru a distrage politistii!
-Inteligenta! Te gandesti la toate. Spune Carl cu un zambet pe buze.
-Am invatat de la cei mai buni. Spun si ma uit spre Don care stie ca la el ma refer. Deci, incheiem afacere sau nu?
-Bineinteles. Spune Carl si-mi intinde mana pe care prind cu mana mea dreapta, pentru a incheia oficial afacere.
Dupa ce Carl a plecat am ramas singura in birou cu Don.
-Bravo! Pe zi ce trece sunt tot mai mandru de tine! Spune Don si ii pot citi pe fata bucuria de a ma avea pe mine aici.
-Multumesc!
Dupa ce am mai stat putin de vorba cu Don am plecat acasa. Nu prea aveam chef de curse, asa ca i-am sunat pe baieti si le-am spus ca ma duc acasa.
Dupa ce am parcat masina in garaj, am mers in sufragerie si m-am pus sa ma uit la un film, adormind pe la jumatatea acestuia.

------------------
Sper sa va placa ce am scris aici. Astept parerile voastre. :D
In poza de sus e Ana.

Seducțiile IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum