A trecut deja o luna de cand am decis ca orice s-ar intampla noi nu ne vom rani unul pe altun. O luna de la primul "te iubesc". S totusi inca nu pot sa cred ca eu sunt indragostita. Eu nu am mai iubit pe nimeni, niciodata, pana acum.
Ma ridic din pat cand telefonul meu suna. Ma ridic si-l iau de pe birou si raspund.
-Am ajuns iubita. Cobori?
-Acum.
Imi pun telefonul, si ma incalt. Inainte sa plec arunc o ultima privire in oglinda; rochia neagra scurta se muleaza perfect pe corpul meu subtire, iar pantofii cu toc inalt imi fac picioarele sa para si mai lungi.
In seara asta ies cu Drew la o intanlire, sau mai exact la o cina.
Dechid usa si ii sar in brate baiatului din fata ei.
-Buna! Spun si-l sarut apasat.
-Buna iubire! Spune si el dupa ce se desprinde si sarut. Si-mi intinde un trandafir rosu sangeriu.
-Multumesc. Spun si-l sarut scurt dupa care iau trandafirul si-l pun intr-o vaza cu apa dupa care plecam.
Credeam ca pentru o cina romantica vom merge la un restaurant sau la el acasa, dar el m-a dus in parc, in locul in care ne-am spus prima data "te iubesc".
-Wow! E minunat! Spun si privesc minunatul peisaj din fata mea. Pe iarba verde era intinsa o patura inconjurata de lumanari si petale de trandafiri. In mijlocul paturii era un cosulet in care probabil e mancarea.
-Ma bucur ca iti place, dar hai sa mergem sa nu ramanem ca niste statui aici. Spune si rade.
M-a luat de mana si am mers pe patura.
-Va servesc cu un vin rosu? E de cea mai buna calitate! Spune pe un ton profesionist si serios. Ma bugneste rasul, ceea ce ii provoaca si lui rasul.
-Desigur. Spun si iau paharul pe care mi-l intinde.
-Pentru..iubirea noastra!? Spune si ridica paharul in aer.
-Pentru iubirea noastra! Spun si ciocnesc usor paharul de al lui.
Dupa ce am terminat de mancat pizza gatita de Drew, care este mai buna decat ma asteptam, am strans totul si am pus cosuletul langa patura. M-am intins pe spate si am inceput sa ma uit la stele, el facand la fel.
Dupa putin timp de uitat la stele, Drew se sprijina pe un cot stand in potitie laterala si ma saruta usor si pasional. Nu mi-am dat seama ca a ajuns peste mine dacat atunci cand mana lui a coborat usor pe piciorul meu gol.
-Ai mai facut asta? Ma intreaba usor si senzual.
-Dau negativ din cap si simt cum roseata iti face loc in obrajii mei.
-O sa fiu bland. Promit!
Mana lui urca inapoi pe piciorul meu, de data asta intrand usor sub rochie si ridicand-o in sus. Mi-am ridicat mainile, dandu-i permisiunea sa imi ridice rochia de tot ramanand doar in lenjeria intima.
Mainile mele s-au dus si ele usor in jos pe abdomenul lui pana la tivul tricoului pe care-l purta si i l-am ridicat in sus ramanand la bustul gol.
Vazand ca ma chinui cu cureaua lui s-a ridicat in picioare si si-a scos pantalonii, ramanand doar in boxeri. Cred ca am salivat putin la vederea corpului sau de zeu.
-Daca te doare prea tare imi spui si ne oprim, bine?
Am dat afirmativ din cap.
Si-a reluat locul peste mine si a inceput sa ma descante cu saruturi ameritoare pe tot corpul in timp ce simteam o durere insuportabil de mare acolo jos. Un mic tipat mi-a scapat printre buza.
Drew s-a oprit pentru cateva secunde in care s-a uitat la mine iar eu i-am facut semn sa continue.
Usor usor, durerea s-a transformat in placere, ajungand sa scot gemete de placere inloc de cele de durere.
In cele din urma am cazut amandoi in dulcele orgasm ce ne-a terminat, cazand si el langa mine pe patura si ramananc asa timp de cateva, putin mai multe minute.-----
Hei, uite si nextul. Sper sa va placa :3
CITEȘTI
Seducțiile Iubirii
RomanceEa- O fire nebună și impulsivă. Dură și periculoasă. Cuvintele ce o definesc cel mai bine sunt: ilegal, pericol și răzbunare. Pentru ea nu exista iubirea. Nu vrea să iubească, dar oare acest lucru se va schimba când va apărea el? El- Tipul nou veni...