Capitolul 3

74 13 1
                                    

Dupa incidentul de azi dimineata am stat toata Iua in pat gandundu-ma pe-ndelete la tot ce s-a intamplat: un nou tip apare la scoala, ma enerveaza din prima zi, punandu-se pe locul meu, apoi a doua zi vine la mine acasa spunandu-mi ca voi fi a lui. Iar eu ca proasta, aproape l-am lasat sa ma sarute. Adica, nu a fost un sarut, a ajuns doar pana in coltul drept al gurii, dar totusi, l-am lasat sa-mi adinga pielea. L-am lasat sa de apropie de mine.. Si ce e cel mai rau e ca intr-un fel sau altul, mi-a placut.. Buzele alea atat se moi si de catifelate atingandu-mi pielea gatului, iar ale sale maini ferme inconjurandu-mi talia intr-un fel barbar dar totusi bland. Oare de ce? De ce in momentul in care buzele lui au facut contact cu pielea gatului meu am ramas blocata, dorindu-mi atat de mult sa-l simt cat mai aproape de mine.. Ahh, ce dracu tit spus aici? E un idiot! Un mare idiot care va plati pentru ca a dat buzna in casa unei dintre cele mai periculoase mafii din Now York..."Blood Shed".
Am mai meditat putin asupra subiectului "Drew" gandindu-ma ca maine, daca voi trece pe la scoala o sa-i fac viata un infern! A indraznit atatea cu mine, incat o sa-i parar rau pentru tot. Si daca pumnul de azi dimineata "nu la suparat" ce ii voi face sigur il va supara..
Sunt trezita din gandurile mele cand Jo intra la mine in camera, venind cu pasi marunti spre mine, asezandu-se intr-un final pe pat.
-A sunat Don.. A spus putin retras si parca nestiind ce sa zis ca sa nu ma supere. E clar, imi va slune ceva ce nu-mi place. Foloseste vocea aia doar in momente ca astea.
-Si ce vrea? Am slun nonsalanta, astfel incurajandu-l sa vorbeasca..
- Vrea in seara asta, mai exact in doua ore, o cursa cu capitanul de la Avengers.
- Si? Spun foarte calma, neintelegand de ce e asa incordat.
- Tu vei concura contra lui.
- Bine. Chiar aveam chef de o cursa.. Spun ridicandu-ma din pat, mergand spre baie.
- Serios? Vrei? Adica nu te enerveaza ca altcineva ti-a planuit cursa?
- Nu! E adevarat, niciodata nu mi-a placut sa-mi organizeze cineva o cursa, dar la Don e diferit. Am incredere in el.. -Acum, vreau sa ma duc sa-mi fac un dus. Se poate? Spun ironica facand aluzie la faptul ca ar trebui sa iasa dracu odata din camera mea.
- O, da da singur! Ne vedem jos. Si cu astea fiind spuse, s-a ridicat de pe pat si a plecat.
Am intrat in dus, frecandu-mi tot corpul asa tare ca aproape ma ustura. Inca ii simteam mainile peste talia si corpul meu, si buzele peste gatul si maxilarul meu.
Dupa ce am iesit din dus, m-am indreptat spre sifonerul din camera mea alegandu-mi o tinuta potrivita pentru o cursa. Am optat pentru o pereche de pantaloni negrii de piele, un corset negru pana deasupra buricului, tot din piele si geaca mea neagra pana la jumatatea spatelui. M-am incaltat cu o pereche de bocanci negri. Parul am decis sa-l las pe spate, iar machiajul a fost unul strident ce continea creion de ochi, tus si fard negru.
Am apucat telefonul de pe birou si m-am uitat la ceas.. Zece jumate. Mai aveam jumatate de ora. Ar trebui sa plec. Mi-am indesat telefonul in buzunarul din fata al pantalonilor si pistolul la spatele acestora.. N-ai de unde sa sti ce se mai intanpla si e bine sa ai si o protectie la tine in caz de orice. Am apucat cheile masinii in mana si am coborat jos, unde ma asteptau si ceilalti.
-Haideti! Veniti! Intreb si ma aplec spre pachetul de tigari ce se odihnea oe masuta de sticla din sufragerie.
-Da, hai! Spune Scarlet si se i dreapta spre usa, urmata de mine si ceilalta.
**
Am ajuns pe pista, bineinteles fiind urmata de Bugatti-ul lui Scarlet, Lamborghini-ul lui Noah si Bentley-ul lui Jo.
Multimea din fata mea sa dadeau in stanga si-n dreapta facandu-mi loc.
Am ajuns langa depozit si am oprit masina, coborand din ea. In fata mea, la cativa metri de mine statea Ryan, conducatorul celor de la Avengers, si timpul cu care voi concura in aceasta seara.
De-ndata ce m-a vazut, s-a deslpit de masina sa, un Chevrolet Corvette ZR1 negru si a venit spre mine.
-Buna Ana! Ce mai faci, spune acesta intinzandu-mi o bere rece.
-Bine, tu? Spun desfacand doza. Noi si cu cei dea Avengers avem multe afaceri si pana acum totul a mers foarte bine, deci ca atare si noi ne intelegem bine intre noi.
- Ce-ti veni sa concurezi cu mine? Il intreb fiind curisoasa pentru ca a aranjat asa cu Don, nu direct cu mine, ceea ce face lucrurile putin mai serioasa.
- Oh, nimic, doar ca plecam ceva timp din oras si mai vroiam o cursa cu tine, in caz ca nu ma mai intorc, spune si rade. -Si cum pe tind nu te-am gasit aseara pe pista, am vorbit cu Don.
-Aa, oke. Pe ce a-ti pariat? Spun fmfandundu-ma ca tiata formalitatea cu suma pariata a discutat-o cu Don, iar eu nu eram la curent.
- O nimic toata, stai limistita.. Doua mii. Spune ducandu-si tigara aprinsa cu mult timp inainte intre buze, tragand un fum, apoi aruncand-o pe jos.
- Buna atunci. Pai, ce facem? Mergem?
-Oh, da sigur!
Am urcat in Ferrari-ul meu, la fel facand si el cu masina sa, si am plecat spre start.
Ne-am ajezat masinile, apoi un tip, Tom, a venit si ne-a strans banii.
Am asteptat startul, iar cand am vazut intre masinile noastre cum sutienul targei blonde, si tricoul tipului care dadeau startul au arins podeaua am apasat cu putere acceleratia, masina parca zburand din loc. Era o cursa de viteza, pe un teren drept. Fara curbe sau obstacole, deci tot ce trebuie sa fac este sa stau in fata lui Ryan si am castigat. Timp de zece minute m-am jucat cu el, lasandu-l sa ma intreaca cate putin, luandu-l apoi din spate. Dar cand am vazut ca cursa e oe sfarsite, am apasat acceleratia la maxim, trecat prima linia de sosire, fiind urmata la cateva secunde si de Ryan.
M-am dat jos din masina, la fel facand si el. Veni spre mine si ma lua in brate.
-Bravo pustoaico! Uitasem cat de bine conduci.
- Un detaliu ca asta nu ar trebui sa-l uiti. Spun si ii fac cu ochiul, intorcandu-ma spre Tom pentru a-mi lua castigul.
Am mai stat cateva ore oe pista, distramdu-ma putin apoi am rcat acasa, realizand ca maine, urmeaza sa vina transportul lui Carl.

---------------------
Sper sa aibe cui sa ii placa acest capitol. Sincer, vad ca am cateva vizualizari. Muriti daca lasati acolo si un vot ca sa vad ca nu scriu degeaba? In fina. Sper sa va placa si sa-mi creasa si mie intr-o buna zi numarul de vizualizara. :D
Bye.

Seducțiile IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum