Ma trezesc dimineata odata ce alarma enervanta a telefonului imi suna, ma uit la ceas si vad ca e abia ora opt. Nu am nici un chef sa ma duc la scoala asa ca imi inchid telefonul si ma bag inapoi la somn, in seara asta trebuie sa fiu odihnita.
**
-Ana trezeste-te! Hai sus! Striga Scarlet la mine in timp ce da cu perna in mine.
-Ce Dumnezeu' meu vrei femeie? Spun pe jumatate adormita..
-Don a zis sa vi acum la depozit. A zis ca trebuie sa vorbeasca urgent cu tine.
Imediat ce aud asta sar din pat si fug spre baie. Dupa un dus scurt revin in camera de unde imi aleg tinuta pentru azi, imi iau tot ce trebuie si plec spre depozit.
Am ajuns acolo destul de repede si m-am dus direct la Don.
-Ce e? De ce ai nevoie?
-Buna dimineata raza de soare! Spune Don sarcastic. Ai vazut cat e ceasul? E ora opt jumate. Trebuia sa fi aici de jumatate de ora sa-i supraveghezi pe baieti. I-am pus sa va verifice masiniile.
**
- Toate masinile sunt pregatite? Spun si ma uit la Mark si Kevin care se ocupa cu verificarea si pregatitea masinilor.
-Mai este doar a ta, Ana, doar ca nu stim pe care o iei. Iei Lamborghini-ul blindat sau Ferrari-ul?
-Cat de idiot pot fi Kevin? Da, ma gandeam ca pot lua Ferrari-ul cu care umblu prin tot orasul, cu care ma duc la scoala si care este parcat in fata casei mereu! Ce Dumnezeu' meu ai in cap? Tarate? Normal ca iau Lamborghini-ul.
-Bine, scuze sefa.
Cand baietii au terminat toata treaba se facuse deja ora unspe. In jumatate de ora trebuia sa plecam.
-Bun, deci ca sa fie totul pus la punct. Eu, Scarlet si Jo mergem pe strada principala. Noah, Alex si Bliss pe partea de suf. Jack, Mark si Kevin in est, iar restul micile stradute si aleei. Evitati cu price pret partea de nord. Pe acolo trece echipa lui Carl deci nici o masina de politie nu trebuie sa fie. Daca nu mai puteti sa conduceti sau va incoltesc stiti destul trucuri, le folositi si veniti aici, baga-ti masinile in garaj si incercati sa va face-ti nevazuti. Daca cineva este prins stiti cum functioneaza.. " nu scot nici un cuvant fara avocat. Am dreptul la un telefon" Don o sa fie in permanenta cu telefonul langa el, deci pe el il sunati. La ora doispe fix va retrageti si veniti aici. Daca la ora doispe jumate maxim nu sunteti toti aici o sa platiti. Toata lumea a inteles tot? Imi tin eu discursul ramanand foarte serioasa si pornesc spre masina mea cand aud un cor de "Da" din spatele meu.
Am pornit fiecare pe pista data. Im mai putin de 5 minute masiniile de politie erau in urma noastra. Pentru mine era o distractie si acea jumatate de ora a trecut fara nici o problema.
Am ajuns inapoi la depozit, unde deja ceilalti incepusera sa se steanga.
- A fost vreunul prins? Il intreb pe Don cand cobor din masina. -Nu, nu am primit nici un telefon. Carl e inauntru, in biroul meu. Vrea sa vorbiti.
Urc sus in biroul lui Don si il gasesc pe Carl stand comid pe canapea.
-Buna.
-Buna.
- Te-am descurcat de minune, transportul a trecut cu succes prin NY. Poftim si rasplata.
Carl scoate de dupa canapea o servieta neagra si mi-o intinde. O deschid si zambesc cand vad banii chas in ea.
- A fost o placere sa te ajut. Spun si zambesc putin cam fals. Desi ne ajutam reciproc, eu si Carl nu putem spune ca ne iubim prea mult.
Dupa ce am mai stat puti de vorba cu baietii am plecat acasa, decisa ca mai e voi trece si pe la liceu.---
Hei, am facut in sfarsit si capitolul 4. Nu am ce sa spun decat ca am vrut sa ma las de scris, de asta am pistat asa greu si asta pt ca nu am cititori.. Nu stiu ce nu va convine dar asta e, o sa mao postez..candva si piate o sa imi creasca si mie nr de cititori intr-o buna zi.
Scuze pt greseli.
In poza e Drew.
CITEȘTI
Seducțiile Iubirii
RomanceEa- O fire nebună și impulsivă. Dură și periculoasă. Cuvintele ce o definesc cel mai bine sunt: ilegal, pericol și răzbunare. Pentru ea nu exista iubirea. Nu vrea să iubească, dar oare acest lucru se va schimba când va apărea el? El- Tipul nou veni...