Ma trezesc devreme, inainte ca alarma telefonului sa sune. Am un sentiment ca ceva ciudat se va intampla azi.
Cobor la bucatarie, indreptandu-ma spre frigider de unde scot laptele. Apoi iau din dulap un bol si cerealele mele cu ciocolata. Imi pregatesc micul deju apoi ma duc in sufragerie. Ma asez pe canapea si dau drumul la tv. In timp ca imi mancam cerealele si ma uitam la un episod tampit din "Ce sa gatim azi" aud telefonul ce se afla pe masa, in bucatarie. Ma duc sa-l iau apoi citesc mesajul proaspat primit.
"Te astept in partea din spate a scolii, sub stejar, cu zece minute inaintea primului curs. :* Te pup, al tau Drew".
Bun, deci asta chiar se crede cineva. Cum poate sa-mi zica mie asta.. Defapt cum ma poate invita la o intanlire? E o intanlire nu? Si totusi, am realizat ca stateam cu telefoul in mana, privind mesajul si zambind.. Ceva nu e in regula. E ceva ciudat la mijloc. Baiatul asta ma enerveaza, dar ma si intriga. Se comporta ca un tampit, dar totusi ma atrage ceva la el. Stai ce?! Am zis ca ma atrage ceva la el? Asta nu-i posibil..
Decid ca e timpul sa las de-o parte gandurile legate de el si sa ma pregatesc pentru liceu. Urc sus direct in baie si fac un dus scurt, apoi imi aleg tinuta pentru azi. O fusta neagra de piele, putin mai sus de genunchi, un maieu negru cu un decolteu destul de generos si geaca de piele. Imi picioare aleg niste botine negre cu toc gros si o palarie neagra in cap. Ma machez putin mai strigent decat de obicei, cu tus si fard negru. Imi iau telefonul, cheile si geanta si plec. Ajung la scoala cu aproape un sfert de ora inainte de inceperea cursurilor, ceea ce e ciudat pentru ca eu mereu vin la jumatatea primului curs, daca nu chiar mai tarziu.
In timp ce paraseam parcarea scolii, ma uit la ceas si vad ca e fara zece. Oare sa merg la "intanlire"? O fi bine sa merg? Daca se intampla ce s-a intamplat in camera mea? Sau daca ma enervez prea tare si-l ranesc? Nu vreau sa-l ranesc. Stai, nu vreau sa-l ranesc?! Omg, ce-i cu mine? Oare incepe sa ma atraga asa rau timpu asta? Nu, nu o sa merg, o sa-l las cu ochi in soare. Nu ma pot injosi atat pentru un tip.
Bun! Oficial sunt cea mai tampita persoana pe care o cunosc. Am zis ca nu ma duc sa ma intanlesc cu el, si uite-ma aici, la 5 pasi distanta de stejarul sub care se afla ea, uitandu-se la mine. Macar daca tot am ajuns aici sa nu ma las calcata in picioare si acum! Ma indrept cu pasi apasati spre el.
-Bun! Deci care-i treaba? De ce m-am chemat? Intreb si incerc sa par indiferenta desi e ceva in mine ce imi spune ca trebuie sa-i sar in brate dar ma abtin cu greu sa nu o fac..
-Oo, buna! Vad ca te-ai aranjat pentru mine. Dragut fin partea ta.
M-am aranjat pentru el? Intradevar, nu-s cea mai buna prietena cu fustele, si nici cu machiatul excesiv. Oare sa ma pregatit pentru el fara sa-mi dau seama?
-Pff, fi serios. De ce as face asta? Intreb incercand sa par plictisita si de loc intimidata de ochii lui superbi care ma scaneaza din cap pana in picioare.
- Pentru ca ma placi! Deasta! Spune si ma priveste in ochi.
Asa e? Il plac? Ahh fira-l al dracu! Da, chiar il plac! Dar nici in ruptul capului nu am sa ii recunosc asta l.. Nu apuc sa-mi termin ideea in gand ca ii simt buzele calde si moi peste ale mele. E atat de dulce! Ii simt limba cum imi linge buza de jos cerandu-mi permisiune de a imi explora cavitatea bucala, pe care eu i-o dau fara sa-mi dau seama. Sarutul devine din ce in ce mai apasat si salbatic. Imi urc mainile in parul lui de care trag cu putere incercand sa-l aduc mai aproape de mine, insa nu reusesc fiindca el se opreste fin sarut, ramanand cu furntea lipita de a mea si imi sopteste:
-Spune-mi ca ma placi.
-Te plac!--
Si uite inca un capitol! :) mai repede decat ma asteptam sa-l postez. :D scuze pentru eventualele greseli.
Pun next cand capitolul asta face 5 voturi si 5 comentarii.
CITEȘTI
Seducțiile Iubirii
RomanceEa- O fire nebună și impulsivă. Dură și periculoasă. Cuvintele ce o definesc cel mai bine sunt: ilegal, pericol și răzbunare. Pentru ea nu exista iubirea. Nu vrea să iubească, dar oare acest lucru se va schimba când va apărea el? El- Tipul nou veni...