Bölüm - 4: Nyxray Işınının Gizemi

28 15 0
                                    

Davranışlarımıza, geleceğimizle ilgili kararlarımıza bizim adımıza başkaları karar veriyorsa, bize söz hakkı vermiyorsa özgür değilizdir ve o hayatı yaşamıyoruzdur. Hayatımızı başkaları yaşıyor demektir. Her yetişkin insan, kendisini ilgilendiren konularda kendi kararlarını kendi verme hakkına sahiptir. Bu hem toplumsal kurallarla hem de yazılı kanunlarla sabittir. Ancak ne yazık ki bazı zorbalar tüm bu kuralları ayak altına alıp insanları kendi isteklerine göre şekillendirmeye, onları kendi isteklerine yönlendirmeye çalışıyor.

"Yıldız ölür ama ışığı asla ölmez; tıpkı özgürlüğün çığlığı gibi. "

 - Nikos Kazancakis

---

Nyxray ışını mı? Acaba tüm şehri kontrol altınan gayzer ışınını mı kastediyor acaba? Diye düşündü Raine. Nyx (Niks), Yunan mitolojisindeki ilk tanrılardan gece tanrıçası kısacası gecenin şeklini almış halidir. Raine'nin bir an duraksadı ve "Yani bu ışın yine bir güç kullanıcısı tarafından mı oluşturuldu? Ben üstün bir teknoloji falan diye düşünüyordum." dedi. Zara bir an gülümsedi "O ne biçim teknoloji öyle? Öyle bir şey olsa dünyanın sonu falan gelirdi heralde" diye söyledi şakayla karışık. Raine tekrar bir soru ile karşılık verdi "İyi de o zaman bu güç kullanıcısının gücü gece mi? Karanlığa nasıl bir bağaşıklık kazanmış olabilir ki?". Zara ciddi bir yüz ifadesi ile "Onu ben de bilmiyorum ancak önümüzde iki seçenek var. Ya güç kullanıcısını ortadan kaldıracağız. yada teker teker tüm şehirlerin Nyxray ışınını yok edeceğiz." Raine, bir güç kullanıcısını ortadan kaldırmak gibi bir şeye itileceğini hiç tahmin etmedi ama bir an duraksadı. Zara'nın söylediği cümlede bir şey farketti. "Kaldıracağız yada Edeceğiz mi? Başka kim var?" dedi Raine. Zara eliyle başını kaşıyarak "Ya aslında kimse yok. benimde buraya gelme amacım bu" Raine anlamamış bir ifadeyle Zara'ya bakıyor. "Neyse anlarsın" dedi Zara.

Raine, dalgın dalgın Zara'ya bakıyorken Zara "Nyxray ışınının nerde olduğunu biliyor musun bilmiyor musun?" dedi biraz aceleci olarak. O sırada yatakta oturan Henry lafa atladı "Nyxray ışını şehirin merkezinde bir yerlerde. ama o olaydan sonra ışın bir anda görünmez oldu. Nasıl bulacaksınız?" Zara biraz kötü bir ağız kullanarak "Biliyor musunuz bilmiyorum ama siz ikiniz çok soru soruyorsunuz. Işını rahatlıkla bulabilirim çünkü bende bir güç kullanıcısıyım. hisslerim bu nedenle güçlü." Raine ve Henry birbirlerine baktılar ve karşılıklı olarak yüzleri kızardı. hiç bir şey diyemediler. Raine de bir güç kullanıcısı. Acaba Raine hislerini kulanarak bir şeyin nerde olduğunu bulabilir miydi? Ayrıca Zara madem bulabiliyorken neden Raineye sordu? Raine'nin aklı iyice karıştı. Zara arkasını döndü ve tekrar yine kapıya yöneldi ve kapı kolunu açarak dışarıya çıktı.

Dışarı çıktığında yine kendini masa sandalyelerin olduğu yerde buldu. Yerde uzanan iki asker yoktu. Anlaşılan fırsatı bulunca kaçtılar. Bu Zara için tehlike oluşturabilir. Çünkü askerler böyle bir şey yaşadıklarını üstlerine bildirebilirler. Zara arkasından birinin daha kapıdan geçtiğini farketti. Bu kişi Raine'ydi. Zara arkası Raine'ye dönük bir şekilde "Beni Nyxray ışınına götürebilir misin?" diyerek konuya girdi. Raine sıkılgan bir şekilde "Işının yerini bilmiyorum." Zara direk "O halde hislerini kullan" dedi Raine'nin sözüne atlayarak. Raine biraz daha bıkmışcasına "Ya bak az önce de içerde his falan filan zırvaladın zaten, dediklerinden hiç bir şey anlamıyorum."
Zara biraz gülümsedi ve kapının önünde duran Raine'ye döndü. "Babanın bana söylediklerini hatırlıyor musun?" dedi. Raine düşündü ve sonra, "Nyxray zımbırtısı hakkında mı?" dedi. Zara başını salladı, "Hayır, 2 yıl sonra tekrar ortaya çıkman hakkında," diye cevapladı. Raine, "Ne olmuş yani?" diye sordu. Zara derin bir nefes aldı ve devam etti, "Şöyle ki, yönünü bilmediğin bir ormanda 2 yıl sonra beklenmedik şekilde ortaya çıkman tesadüf değil. Bana o kısmı daha detaylı anlat," dedi. Raine sıkılgan ama kararlı bir tavırla "Pekala, o halde iyi dinle. Çünkü bir daha anlatmayacağım" Raine yaşadıklarını anlatmaya başlar....



GÜÇ VE ADALETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin