Önceki bölümden ufak bir özet:
Zara ve Cedric, şehrin harabelerinde karşı karşıya gelir. Cedric gölgelerden faydalanarak saldırır, ancak Zara elektrik gücüyle oluşturduğu büyük mor küreyle onu görünür hale getirip etkisiz hale getirir. O sırada, Başkent Eliysoria'da Kral Oscar, Dr. Charles, Vali Leo ve Şehirden birkaç aristokrat arasında bir toplantı gerçekleşir; Dr. Charles'in toplantıda anlattıklarından Leo çok öfkelenir, fakat Oscar durumu kontrol altına alır. Zara, Cedric'i yendikten sonra Raine ve yaşlı bir adam tarafından bakılırken Raine, dövüş sırasında yaşadığı acıdan dolayı Zara'ya sinirlenir ve onu uyarır.---
Zara Raine'nin neyden bahsettiğini anlayamadı. Kendisi Cedric ile dövüşüyordu ve Raine o sırada saklanmıştı. Nasıl Raine'ye zararı dokunuyordu? Zara Raine'nin yanında duran yaşlı adama doğru baktı. "Sen kimsin be? Ayrıca nerdeyiz biz?". Yaşlı adam hafif bir gülümseme ile Zara'ya karşılık verir. "Şuanda eski vali konağındasın. Doğrulmaya çalışıp kendini yorma." Zara hala yaşlı adama dik dik bakıyordu. Yaşlı adam bir süre sessizlikten sonra ne demesi gerektiğini anladı ve şöyle söyledi: "Bu arada adım Galen. Aurora şehrinin eski valisiyim."
Galen, uzun ve zayıf bir yapıya sahip, yaklaşık 1.80 metre boyunda bir adamdır. Saçları tamamen beyazlamış ve omuzlarına kadar uzanmıştır, dağınık ama bakımlıdır. Yüzündeki derin kırışıklıklar, yaşının ve tecrübelerinin izlerini taşır. Gözleri açık mavi renkte olup, dikkatli ve bilge bir ifade taşır. Çoğu zaman gözlerinin etrafında bir çift ince, altın çerçeveli gözlük bulunur. Uzun ve ince parmakları, bir zamanlar genç ve güçlü olduğunu hatırlatır. Elleri, zamanla nasırlaşmış ve yaşlılıktan dolayı hafifçe titrer hale gelmiştir.
Galen'in giyimi genellikle sade ama zarif, uzun bir koyu yeşil cübbe giyer ve cübbesinin yakasında altın işlemeler vardır. Belinde, deri bir kemere bağlı küçük deri bir çanta taşır; içinde çeşitli otlar, parşömenler ve eski kitaplar bulunur. Ayaklarında ise yıpranmış ama sağlam deri çizmeler giyer. Cübbesinin altından görünen gri renkli pantolonu ve beyaz gömleği, onun zarif ve bilge bir havasını tamamlar. Boynunda, üzerinde karmaşık semboller bulunan gümüş bir kolye taşır; bu kolye, onun eski Kral David döneminden kalan eski bir vali olduğunun kanıtıdır.
Zara Galen'in kendisini tanıtmasıyla kendi kendine kıkırdamaya başlar. "Savaş sırasında beni izleyen sendin dimi?" gülmesi daha da artar. "Cedric nerde şuan?" Galen Zara'nın gülmesi ile beraber yüzünde hafif bir gülümseme belirdi ve lafa girdi. "Cedric şu anda-" Galen lafa girmesi ile sözünün kesilmesi bir oldu. çünkü tam o konuşmaya başladığında Raine yüksek bir ses ve heyecan ile Galen'in lafına atladı. "O pislik hak ettiğini buldu ve destek olarak gelen askerler tarafından baygın halde götürüldü!" Zara duyduklarına çok sevindi ama aklına takılan bir şey vardı. Yüzündeki gülümseme bir anda yok oldu ve yüzü ciddiyete büründü. "Ben neden bayıldım? bir şey mi oldu bana?" Galen bu sefer sözünün kesilmemesi için biraz daha yüksek bir ses ile "Sen bir doğa gücü kullanıcısısın. Gücünü ne kadar fazla kullanırsan kendini o kadar çabuk yorarsın" dedi. Zara biraz düşündü. Ortamda derin bir sessizlik oluştu. Odanın içinde uçan bir sineğin sesini herkes rahatlıkla duyabiliyordu ama kimse sineği aldırış etmiyordu. Zara, Galen'in sözlerini düşünürken hafifçe başını salladı. "Yani Cedric'i yendim ama gücümü fazla kullandığım için bayıldım," diye mırıldandı. Ardından Raine'ye dönerek, "Ama sen neden başının ağrıdığını söyledin? Ben sana dövüş sırasında hiçbir zarar vermedim." Galen, Raine söze girmeden hemen ortaya atladı. "İşte bu durumda işe senin Auran ortaya çıkıyor. Dövüş sırasında doğa gücün ile beraber Auranı da kullandın" dedi. Zara, Galen ve Raine'ye bakakaldı. Bir süre daha sessiz olduktan sonra Zara "Ben aura falan kullandığımı hatırlamıyorum. Ayrıca aura ne be?" Dedi şaşkın bir ifadeyle. Galen hemen belinde duran deri çantayı açtı ve içini karıştırmaya başladı. "Nerde bunu... Buralarda bir yerde olmalı..." Diye mırıldandı ve çantadan bir kitap çıkardı. "İşte burda! Bu kitapta aura hakkında bir sürü bilgi var!" Kitabı kolunun altına koydu ve çantanın ağzını kapattı. Tekrar kitabı eline alıp titreyen elleri ile kitabı Zara'ya uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇ VE ADALET
FantasiHükümetin baskısı altındaki bir ülkede halkın çığlıkları yankılaniyordu. Ancak, elektrik akımını yönetebilen gizemli bir kız ortaya çıktı. Halkını özgürlüğe kavuşturmak için hükümete karşı savaş açan bu genç kızı kimse tanımıyordu. Peki, bu elektri...