Part title

32 2 0
                                    

Marjinalitenin zerafetle buluştugu bu akşam yemeginde siz madam clarence beni varlıgınızla onurlandırıyorsunuz.Ben yıllarca psikolojinin aptallıgına inandım.Saf insanlar psikolog görünümlü lafta derttaş kalpazanlara para döker,bu şarlatan önlüklülerin yaptıkları meslegin mayalarındaki paragözlülügü transistör gibi ortaya çıkardıgına inanırım.

Madam clarence.parfümünüzü degiştirmişsiniz.Yaptıgınız işiniz elinizi tahriş etmiş.En son gördügümde böyle degildi çünki.Yüzündeki kırışıklıktanda anlayabilirim bunu.aksanınız batı virginia uslubundan bir hayli uzaklaşmış.Sanırım asimile oluyorsunuz.Gözlerime bakamıyorsunuz,bu beni gerdi.Gözlerime iblis görmüş gibi bakmanız bu akşamki yemegimizi zedelemeyecek.Mesele iblise gelmişken hala cehennem oldugum hakkında görüşlerinizde ısrarcı mısınız ?

Madam clarence depeche mode hayranlıgınızı biliyordum."enjoy the silence" hayranlıgınız beni benden alıyor fakat bu akşam size "Vide cor meum" dinletecegim.Operanın en zor şarkısıdır. Bu akşamı benim ordinire etmeme izin verdiginiz için müteşekkerim.Şarkı sizi etkilemiş gibi.Bu tizlik tanrıları etkileyecek türden.
Gençken ahh cümlemi kuramadıgım için affedin.Şarkımızın bu bölümünde sadece susarım ve siz hep susuyorsunuz.Gençken demiştim,Siz tel aviv de iken beraber yürüdügümüz ştetl sokaklar şu anda müstesna metrekareler haricinde tarihimize aşırı yabancı.Bu sokaklarda tarihin en acımasız şarkılarını sizin için dinliyordum

Moşe dayan hayranlıgınız benim gençligimde rol modeli bir şahsiyetin doguşunda ve stabil karekterimin oturmasında etkili oldu,tanrı rengi gözleriniz moşe dayanın göz bantlarıyla ne kadar da uyumlu duruyor.Çizmelerine ırk kanı bulaşmış halde moşe dayan çagırıyor beni,hadi evlat diyor.Madam clarance şarabınız yeterince bekledi,içiniz lütfen

Schubert çalıyor sırada.Ave maria söylerken tanrının agladıgına şahit oldum.Siz aglamıyorsunuz,morfinin etkisinden olsa gerek.Gülmüyorsunuzda çünki.Tanrı tonlu sesinizle gökyüzünün sıcak bacaklarında söylediginiz şarkılar geliyor aklıma.Bazen çıktıgınız tonlar elzem miktarda canımı yakıyor hatta.

Bobinler, buji kabloları, distribütör kapağı, tevzi makarası, K-Jetronic enjeksiyon sistemi.Bir arabada olmasını istediginiz her şey bu arabada mevcut.Bazen mozartı dinlediginizi görüyorum.Bazen fazla dinliyorsunuz.

Gençlik interraillerinden münezzeh bir hayat süremediğimi anlayıp kendimi kitaplara verdigim dönemlerde bayagı nietzsche okudum.Sözleri aglayan bir erkegin son çırpınışları gibiydi.Sizi en son gördügümde yalvarışım gibi de denilebilir madam.Sonra dost hayatının verdigi şehvetle erkekligimin dirilişine tanıklık ettim.bu şehvet kısada sürse kendimi freud okumaya adadım.
Psikiyatrlar katillerin sorunlu bir gençlik dönemini yada bilinçaltını fazla sorguluyor madam clarence.Gereksiz argümantlar gereksiz durum tahlilleri.Biz doktor hannibal degiliz.Ben tıp okumadım siz FBI ajanı degilsiniz.Karın deşen katilimiz , imrenme sonucu çıkan cesetlerimiz yok.1978 model Mercedes-Benz 280 SE içindeyiz.Akşam yemegi yiyecegiz ve kaçınılmaz son ile birazdan ölecegimiz gerçegini tanrı bile degiştiremeyecek.530 yıllık arap şarabımız bile.Dal nun zel dahil.
Cehennem boş ve bütün şeytanlar burda.Ne kadar güzel söylemiş shakespeare.Kelime dizilimi vurgu ton. Bu adam tam bir ingiliz.Biz şövanist insanlar degiliz madam clarence.Babanız bu konuda ısrarcıydı fakat bu yargısı hitler döneminde saklanmak için ahırda yattıgı gecelerinden habersiz gibi.Siz zulmün bile öldüremedigi benim kıyasımla yehonatan bir madamsınız.

Ve geldik final şarkımıza.Handel-Sarabende.klasikleşen her filmde kullanılması bu şarkının imajını zedelemedi.En az tanrı kadar temiz ve asil.Sonumuz yaklaştıkça kendinize geliyorsunuz madam.Ölmekten asla korkmuyorsunuz.Tanrı kokulu teninize ölümün ne kadar bohem durdugunu görebiliyorum.Saçlarınız ölümü kucaklıyor.

İsrail yapımı,357 lik cor-bon modelli,namlusu blok döküm ve tek parça olan bir desert eagle bu.Arada bir aklıma geldiginizde içip içip ormana gider sıkardım.Varlıgından dahi tesadüfen haberdar oldugum günün sabahına bu silahın ecelimiz oldugunu bilmek ne hoş olay.Şimdi ölecegiz fakat ölüme hazırlanmak daha sancılı bir süreç.Ölmek dogrudan buna hazırlanmak fazla detaylı.tanrı soguklugu gülüşünüzü namluda hissettigimde tam olarak ölmüştüm.

Şu anda ikimizde ölüyüz madam.Bu tanrının ikimize adil davrandıgı tek vaka.

Madam clarence'a son sözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin