bay mehmetin ölümü

17 1 0
                                    

1993 yılında pasenedaki red hot chili peppers konserinde sanırım tek Türk sizdiniz bay Mehmet.Önümüzde toplumsal düzeni inşaa eden bir grup vardı ve içimizde zar zor tuttugumuz gizli aruzları birbirimize anlatamayacak kadar samimi olmamamız o gece adına üzüldügüm yegane noktaydı.

Konser bittiginde tek başına bir çaçaron gibi konuşmanız , adetlerinize uymayan kıyafetleriniz ve agnostik hareketleriniz sizinle konuşmaya zorlamıştı beni.Nerden bilebilirim madam clarance'in katili olacagınızı.Gökyüzü o gece hiç olmadıgı kadar karanlıktı,sözlerinizse bir o kadar delice

Thälmann hayranlıgınız o andan itibaren siyasi görüşlerime etki etmişti.Tanrının bile lenin hayranı oldugunu söylediginizde attıgım kahkaha aklıma geliyor.Elegantlıgın önemi kalmamıştı artık,her zerrenizle görüşlerinizin kölesiydim.Clarence'ı öldürmelisin dediginizde bile yadırgamadım nitekim

Yavaş yavaş kendinize geliyorsunuz bay mehmet.Bu agatha christie'nin kitabında da degindigi,yirminci yüzyılın en önemli zehri olan sitrikinin.10-20 dakika içinde sinir sisteminiz çökmüş biçimde öleceksiniz.Bu ölüm gayet zalim ve çirkin,bu neredeyse fiddleback örümcegini çekici kılacak cinsten.Distress, tristesse.

Gözlerime hedonistmişim gibi bakmanız son dakikalarınızı yaşamanıza engel degil bay mehmet.Hayatıma giren herkes ölecek,Bu tanrınında yaptıgı gibi aşırı pesimistçe.Peki tanrıya hedonistmiş gibi baktınız mı ? Siyasilerin çogu bakmadı,siz stalin hayranı olarak belki bakmışsınızdır.Gözleriniz fazla komunist çünki.

La Spezia kentine iltica onayım geldiginden beri buranın ölmek için uygun bir yer oldugunu düşündüm.Şu anda oturdugumuz bu taşlık arazi operanın tam karşısı "andre rieu"tarafından kordinire edilen senfoniyle daha da manidar hava almakta.And the waltz goes on adlı eseri ne kadarda naif çalıyor.Tınıları tanrıyı hatırlatan tonda.dmitri shostakovich'i kıskandıracak türden.

Sırada benim favori müzigim herr manneling var.Herr mannelig, herr mannelig mi vorrei sposare ,Çirkin trollün bir madama evlilik teklifini anlatır sözleri.Aklınıza madam Clarence'in geldigine eminim.Madam trollü şeytanın oglu oldugu için reddeder.Egosantrik psikopat oldugum görüşüne varmamız bu şarkıyı daha da manidar yapıyor.Haggard kimsenin ulaşamayacagı tonlarda söylüyor.eppur si muove...Sesleri tanrıyı susturuyor.

teşebbüs hürriyetinin kutsiyetine olan inancım kabardığında kendimi tarıma adadım.Gündüzleri koyunlar önümde dolaşırken içtigim biralar ve bana yakıştıgını sandıgım bira göbegimle kendime tanrı vasfı yüklüyordum.Kısa süre sonra bu hayatın bana uygun kaftan olmadıgını sezip kendime yeni cinayetler aradım.İlk siz geldiniz aklıma.

Kolunuzda ki volvex saat hak savunan birine göre fazla.Fakat bu saatin sizin sonunuz oldugunu bilmem beni huzurlandırıyor bay mehmet.Artık nefes alamadıgınızı ve agzınızdan salyaların aktıgını görebiliyorum.Tıpkı isa gibi çırpınıyorsunuz.Nefesiniz tanrı kadar uzakta.

Şu anda ölüsünüz bay Mehmet.
Üstelik operada hayranı oldugunuz
giulio cesare varken.Bence ölmek için güzel zamanlama,cehennemde görüşmek üzere kadim dostum.

Madam clarence'a son sözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin