Ferhat'tan...
Bugün Ali ve rümeysa'nın düğünü var işte bu bir fırsat buse'ye şu an evlenme teklifi edersem akşama düğüne yetiştiririm. Ben artık Buse siz bir hayat istemiyorum böylelikle annemin de sözünü yerine getirmiş olur evlenmiş barklanmış olurum.Buse'den..
Telefonum çalıyordu arayan ferhattı niye şimdi aramıştı ki beni?Alo
Buse aşağı in seni almaya geldim kahvaltıya gideceğiz beraber.
Sen ve ben?
Evet seninle konuşmam gereken bir konu da var acil gel.
Tamam hırkamı çekip geliyorum.
Ferhat ile bir kahvaltı yerine geldik kapıyı bana açtı teşekkür ettim arabadan indim Arabanın kapısını kapattı ve elimi tuttu Ferhat bugün beni gerçekten fazlasıyla şaşırtıyordu. İçeriye girdik boş bir tabak getirdi garson Ne alaka anlayamamıştım gerçekten.
Ceketinin cebinden bir tek taş yüzük çıkarttım ve tabağa koydu.
Ferhat: ya bu yüzüğü parmağına takarsın ya da dedim ve ceketimin diğer cebinden de bir tane kurşun aldım ve tabağın üstüne koydum bu da ikinci seçenek kafama sıkarsın.
Ferhat tabii ki de asla senin canına kıymam ben yani kısacası bana diyorsun ki benimle evleneceksin.
Evet.
Seninle bir ömür boyunca Evet!
Ferhat yüzüğü parmağıma taktı.
Ee ne zaman evleneceğiz.
Bu akşam
Ama bu akşam Ali ve rümeysa'nın düğünü var Nasıl bu akşam?
Aşkım anlasana tüm masraf Ali'den her şey Ali'den biz bedavaya kendi düğünümüzle sıkıştıracağız.
Sana inanamıyorum beleşçilikte bir numarasın resmen.
E tabii ki neyse dur Ali'yi arayayım da şok edeyim onu
Ali aranıyor...
Alo
Bacanak nasılsın?
İyiyim de hayırdır sen benim nasıl olduğumu soruyorsan kesin bir şey olmuştur.
Evet oldu çifte düğüne ne dersin?
Kim ki?
Ben ve Buse.
Şaka yapıyorsan hiç komik değilsin ama içmiş olma ihtimalin var.
Yok Ferman kapatmış bugün.
Buse kolumu cimcirdi.
Oğlum sen bayağı bayağı ciddisin öyle mi.
Evet
Tamam o zaman gel şimdi fermanda Nisa ikna etmiş biliyorsun araları biraz numune dünkü olaydan sonra Berk ve berna'yı da alıp barın oraya geleceklermiş orada buluşacağız erkekler başta berbere sonra damatlık bakmaya ve erkek hamamına kızlarda kuaföre gelinlik bakmaya ve kadın hamamına sonra herkes zaten düğün salonuna geçecek.
O zaman hiç beklemeyelim kahvaltı edip fermanların barına gidiyoruz.
Daha sonra alışverişte.
Berna: hi Berk bu takım çok güzel ve sana çok yakışacak eminim.
Öyle mi diyorsun?
Evet kahverengi takım süper lütfen git giy bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safderun
ActionMerhabalar Ben Zeynep Sakınç Yazaroğlu Wattpad'daki 8. Kitabım "Safderun" içerisinde tüm zorluklar, Nisa'nın ikilemde kalması ve dahası 60 bölümlük olan "Safderun" kitabımın yolculuğunda benimle beraber misiniz? Haydi o zaman okumaya başlayabilirsin...