26. Bölüm

11 3 0
                                    


Eve geldiğimizde evdeki herkes uyumuştu. Berna gittiğinden beridir onun odası artık benim odam olmuştu ferman kendi odasına geçti ben de kendi odama gittim ve kapıyı kapattım parmağındaki yüzüğe baktım bugün olanların hepsi sanki bir kaos gibiydi ve ben de o kaosun ta ortasında gibiydim umarım bundan sonraki zamanlarım çok mutlu huzurlu ve sağlıklı geçmesini isterim.

Ertesi Gün...
Karnımdaki sancı ile uyandım biraz fazla sancım vardı, mutfağa gittim su içmek için, birde baktım ki Barbaros mutfakta öylece halıyı izliyor gittim yanına elimi omzuna koydum kafasını kaldırdı. Gözleri kan çanağı, harap olmuş yüzü, karışmış saçı onun ne kadar perişan olduğunun kanıtıydı.

Barbaros iyi misin?

Nasıl iyi olabilirim Nisa

O kadar haklısın ki bu anlattıklarından sonra yavuz'dan daha fazla tiksindim .

O çocuktan önce annemi bulmam gerekiyor Nisa

Buluruz ki onun için o kadar üzülme bence karakola kayıp ilanı veririz 81 ilin her yerinde arama başlatıp bulurlar.

Bulmasına bulurlar da güveniyoruz zaten bizim Türk polislerimize, asıl korktuğum şu, ya Tahir onu öldürdüyse, ya onu hala tutsak tutuyorsa, ya da gidip başkasıyla evlendiyse bir çok ihtimal var Nisa.

Ama olsun ölü ya da diri onun mezarını dahi bulsan yine de mutlu olmaz mısın ?

Bilmiyorum Nisa kafam çok karışık!

Gerçekten ama gerçekten Barbaros senin yaşadığın şeyler kolay şeyler değil yani düşünmesi bile ne kadar zor umarım en yakın zamanda annene kavuşursun.

Umarım Nisa umarım.

İçim içimi yiyordu Barbaros aslında sormalıydım belki de o çocuk hakkındaki düşüncelerini ,

Barbaros peki avukatın bahsettiği Yavuz'un çocuğunu bulursan onu öldürmeye kalkar mısın sonuçta yavuz sana çok fazla çektirdi baban da çok çektirmiş .

O çocuklag kesin umarım yavuz gibi kötü biri değildir ama kötü biriyse ben de artık iyi olmayı bırakıp kötü biri haline geleceğim o çocuğa bağlı bir şey.

Ya düşündüğünden küçükse?

Sanmam Nisa yavuz o şirketin başında beş yıldır oturuyordu beş yıl önce böyle bir şey gerçekleştiğini düşünürsek şu an çocuk nereden baksan ilkokul derecesine gelmiştir.

Tamam işte ilkokul derecesinde bile olsa o çocuk sana ne yapabilir ki ?

Onun velisi yani annesi var onunla karşı karşıya geleceğiz .

Annesi iyi biridir bence ya,

Sen tanıyor musun ?

Hay hayır tabii ki de sadece fikir yürüttüm .

Nisa kendi derdimle seni de boğulmayım sen en iyisi Ferman'ı uyandır kahvaltı yapalım iki dışarıya çıkayım bir hava alayım evde durmaktan psikolojim bozulacak yakında.

Tamam uyandırayım.

Kafamdaki düşüncelerin hepsini yok Edip fermanın odasına gittim kapıyı çaldım ses gelmedi elimi kapının koluna koydum ve kapıyı açtım ferman hala yatıyordu .

Yanına gittim elimi yanağına koydum. Gözünü açtı ve gülümsedi.

Günaydın

İşte Günüm şimdi aydı..

Hadi kalk kahvaltı yapalım daha hastaneye gideceğiz.

Tamam hayatım şu Ferhat ve Ali fili de uyandırayım hep birlikte yapalım kahvaltımızı.

SafderunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin