35. Bölüm

2 2 0
                                    

Gözümü açtığımda gün doğmuştu elimi komidinin üzerine attım oradaki sürahiden bir bardak su aldım ve içmeye başladım. Arkamı döndüğümde Ferman hala yatıyordu.

Elimi karnıma attım nihayet bugün miğde bulantım yoktu. Aferim oğluşum işte hep böyle uslu dur içeride, daha sonra telefonu elime aldım instagram hesabıma girdim @Safderun_2024 uzun zamandır girmemiştim. Takipçilerim kısmına baktım Yavuz'un hesabını görmem ile duraksadım. Onun hesabı ve içinde 78 tane gönderi gençlik fotoğrafları, bebeklik fotoğrafları ve ölmeden önceki hali en son gönderisi şirket yemeğinde imiş açıklama kısmına baktım hesabının "Yavuz Gamyemez hesabı artık ben avukatı Derda savaş tarafından yönetilmekte sevgi ve özlem ile anıyoruz 2024/08/03 ♾️" ölüm günüydü. Bi içim burkuldu.

Günaydın aşkım

Uyandın mı Ferman?

Uyandım, sen ne zaman uyandın?

Yaklaşık 10 dakikadır.

Aç mısın?

Biraz

Miğden bulanıyor mu?

Hayır

Halsiz misin?

Hayır

Dün nasıldı?

Çok güzeldi Ferman hayalimi gerçekleştirdin.

Yavuz Gamyemez kadar şaşalı olmasa da yine güzel oldu.

Ferman ya saçmalama şaşa seven biri olsaydım Yavuz ilk benle sevgili olmak istediğinde olurdum.

Sabah sabah bu Yavuz'u bizim ağızımıza soktum ya, neyse hadi kalk bakalım bizimkiler ne alemde?

Ferman'ın elinden tuttum beraber odadan çıktık mutfaktan Ali ile Rümeysa'nın sesi geliyordu.

Ferman: neler oluyor burada?

Rümeysa: Enişte su içmeye kalkmıştım bir baktım bir not Ferhat ile Buse bırakmış

Alıp okudum

"SEVGİLİ ARKADAŞLARIM, KARDEŞLERİM, DOSTLARIM AİLEM GİBİ BİLDİKLERİM SİZLERE SÖYLEMEDİK BİZ DAHA ÖNCE GİDECEKTİK FAKAT DÜĞÜNÜ DUYUNCA KALDIK BİZ ARTIK GİDİYORUZ ANNEM VE BABAM ELDEN AYAKTAN DÜŞMÜŞ TARIM İŞLERİ İLE UĞRAŞMAKTA ZORLUK ÇEKİYORLAR VE MEMLEKETMIZ OLAN SİVAS'A GİDİYORUZ ORADA YENİ BİR HAYAT KURACAĞIMIZA EMİNİZ BU POŞETLERİN BİZİ NİSA'NIN DİĞERİ İSE RÜMİŞİMİN SİZLERİN BEBİŞLERİNİZİ UNUTMADIM MAVİ PATİKLER NİSA'NIN PEMBE OLAN PATİKLER RÜMEYSAMIN EN İYİ GÜNLERDE GİYDİRMENİZ DİLEĞİ İLE SİZLERİ ÇOK SEVİYORUZ HAKKINIZI HELAL EDİN EMEĞİNİZ ÜZERİMİZDE ÇOK SİZLERİ BEBİŞLERİNİZ İLE SİVASA BEKLİYORUZ MUTLAKA BİR GÜN SEVGİLERİMİZ İLE FERHAT VE BUSE"

Gözlerimin dolmasını durduramıyordum patiklere baktım ne güzeldi onların yollarının açık olmasını diliyorum umarım çok iyi yerlere gelirler içimizde hüzün ile kahvaltıyı hep beraber hazırladık sessizdik sesimiz çıkmıyordu.

Ferman boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.

Dün Barbaros'un yüzündeki mutluluğu gördünüz mü?

Evet gördüm

Rümeysa: hakikaten o kız sevgilisimiymiş ne kadar güzeldi maşallah nazarım deymesin.

Evet oymuş

Ali: isteme falan?

Yok

Ali: neden Nisa?

Ferman: annesinin soy adını taşıyor o yüzden olabilir mi?

Ali: ben onu unuttum doğru Barbaros Özhan, Barbaros Gamyemez değil.

Ferman avukatını tutmaya devam edecek misin Barbaros'a yardımın için?

Adamın mesleği o ben tutmadım ki ben davayı bırak bile desem devam eder yani benlik bir şey yok artık avukat beni aramıyor bile,

Anlıyorum.

Rümeysa: hadi ya bugün üzgünüz o zaman kafa dağıtmak için bi alışverişe çıkalım sonra kafeye gidelim zaman geçirelim.

Ferman: haklısın yengem hadi o zaman gidelim.

Canlarım hazır ara tatili buldum bölüm atmaya başladım bi oyu fazla görmeyin ya emek bunlar bir de üstte verdiğim instagram hesabı gerçektir Safderun'un kendi hesabı takip edebilirsiniz seviliyorsunuz cansınız.

SafderunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin