Evet sevgili okurlarım! Yaklaşık 2 aydır yoktum. Bir taraftan tedavi sürecindeyim, aynı zamanda okul var. Bu yıl da üniversite sınavlarına hazırlıklar başladı, o yüzden fazla boş bir zamanım olup bölüm atamadım. Ama elimden geldiğince atmaya devam edeceğim. Safderun sizlere emanet iyi okumalar dilerim. ☺️
Yukarı çıktım.. odayı inceledim ve daha sonra duş alma ya karar verdim, soğuk bir duşun ardından kıyafet dolabımı açtım bugüne yakışır beyaz tişört, açık mavi gömlek ve pantolonumu giydim gömleğimin kollarını koluma kadar katladım. Daha sonra kapıdan bir hıçkırık sesi duydum. Kafamı kaldırdım annemi gördüm. Gözleri dolu dolu bana bakıyor ayağı kalktım ona sarıldım. Baş parmağımla gözündeki yaşları sildim.
Annem sen hala neden ağlıyorsun, bak bugün oğlun kurtulucak savaşını kazanacak bugün bizim zafer günümüz neden ağlıyorsun?
Ben daha 1 ay öncesine hala senin ölmüş olduğuna inanırken bugün ise hakkını almaya gideceksin.
Bak gör oğlun daha neler yapacak bana güven ve sana söz veriyorum bu konuda ne senin, ne benim nede Elif'in kılına bile zarar gelmeyecek o yüzden sil şimdi göz yaşlarını,
Sana güveniyorum paşam.
Annem ile sarılırken telefonum çaldı.
Avukatımdı.
"Annem bir saniye" telefonu açtım.
Merhabalar Barbaros bey hazır mısınız?
Evdeyim Avukat bey şimdi çıkıp gideceğim karakola.
Bende evdeyim şimdi çıkıyorum sizi karakolada bekliyorum.
Tamamdır Avukat bey karakolda görüşürüz.
Görüşürüz Barbaros bey.
Annem bak benim gitmem gerekiyor sana söz akşam yemeğine yetişeceğim.
Hayır tek gidemezsin bende geleceğim!
Anne nereye geleceksin ben dün senle kestiğimiz bir tutam saçımı vereceğim oradan mezarlığa gidip Tahir'den örnek alacağız. Sen Tahir'i göremezsin.
Oğlum ben evde kendi kendime evde durup seni bekleyemem.
Tamam tamam bak Elif'de dünden beri peşimi bırakmadı. Elif'e söyliyim gelsin ikiniz beraber bir şeyler yapın ben gelene kadar.
Ama oğlum.
Annem konu kapandı.
Elif'i arayıp eve gelmesini söyledim sağolsun ikiletmedi. Arabaya anahtarı yerleştirdim besmele çekip arabayı çalıştırdım. Karakola varmam ile Karan'ın araması bir oldu.
Alo Barbaros bey.
Evet Karan dinliyorum.
Abi Ferman ile Nisa bir gelinlikçide durdular ve içeri girdiler. Bugün kesinlikle evlenecekler.
Tamamdır. Karan sağol abim sen takip'e devam et ben karakola geldim.
Kolay gelsin abi seni tutmayacağım haydi kolay gelsin.
Sağol abim sana da kolay gelsin.
Telefonu kapatıp arabadan indim derin bir nefes alıp verdim ve içeriye girdim. Avukat Sancak bey oradaydı.
Hoşgeldiniz Barbaros bey.
Hoşbuldum Sancak bey.
Hadi gel komserin yanına gitmek için seni bekledim.
Sancak bey ile komserin kapısını çaldık.
Girin!
Merhabalar komser bey ben Avukat Sancak Yenel müvekkilim Barbaros Özhan'ın bugün DNA testi yapılacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safderun
ActionMerhabalar Ben Zeynep Sakınç Yazaroğlu Wattpad'daki 8. Kitabım "Safderun" içerisinde tüm zorluklar, Nisa'nın ikilemde kalması ve dahası 60 bölümlük olan "Safderun" kitabımın yolculuğunda benimle beraber misiniz? Haydi o zaman okumaya başlayabilirsin...