Konkurs!

190 11 47
                                    

Konkurs dobiegł końca!

Hejo kochani :)
Sorki, że przeszkadzam wam we wbiciu progu, jednak mam dla was pewną informacje. Mój profil ostatnio wbił 300 obserwujących. Bardzo wam wszystkim dziękuję :)
Tym, co są ze mną od samego początku, ci co świętowali ze mną 100, 200 obserwujących oraz tym, którzy doszli dość niedawno :3

Z tej okazji mam dla was konkurs. Tak jak poprzedni, jest on podzielony na 2 kategorie po to, aby każdy mógł się wykazać, bez względu czy umie w daną dziedzinę czy też nie.

I tym razem, będzie trochę inaczej.

Pierwsza kategoria to rysunek, to chyba akurat nikogo nie dziwi. Jednak tym razem temat waszego rysunku będzie nieco inny. A mianowicie.

Temat: ,,Wasz pomysł, wasza wizja". Zaprojektuj własną postać do Mgły 3.

Czyli tak, dobrze rozumiecie. Waszym zadaniem jest narysować i stworzyć zupełnie od podstaw postać, która będzie pasowała do tego uniwersum. Musi mieć ona oczywiście imię, wiek, płeć, orientację, jakiś wygląd, charakter, rodzinę i jakaś, chociaż krótka historia by się przydała.

I od razu mówię! Nie przyjmuje jakiś nwm stworzonych już przez was OC, tylko proszę, o stworzenie zupełnie nowej postaci. Głównie chodzi o to, że chciałabym, abyście na czystej karcie, wytworzyli nową postać i każdy czuł się fair.

Co oceniam i jak oceniam;
Oceniam na pewno oryginalność. Wiadomo, można się wspomagać różnymi sposobami, ale im bardziej oryginalna postać, tym lepiej :3
I za to można dostać 5 pt. 
Będę też zwracać uwagę na kreatywność
Za do można dostać 4 pt.
I tak. Będę też zwracać uwagę na estetykę i sam sposób wykonania.
O co mi chodzi? Nie będę patrzyć na to, czy ktoś robi to na tablecie graficznym, czy ktoś będzie zrobi pracę na kartce. Nie będę też porównywać jednego stylu pracy do drugiego, bo każdy z was ma swój własny.
Jednak kiedy wykonujecie pracę na kartce to fajnie by było, gdybyście się gdzieś podpisali ;)
I wiadomo: starajmy się robić pracę na zwykłej, czystej kartce ;)
A w przypadku komputerowego wykonania, to też proszę o podpisanie pracy
I proszę o w miarę możliwości nie używania żadnych baz ;)
Za to będzie też 5 pt.

I przejdźmy do nagród za rysowanie :3

Miejsce 1: Stworzona przez was postać pojawi się w Mgle i będzie jedną z pierwszoplanowych postaci
Miejsce 2: Stworzona postać również pojawi się w Mgle i będzie jedną z bardziej drugoplanowych postaci
Miejsce 3: Stworzona postać będzie zostanie również dodana, jednak będzie bardziej postacią epizodyczną.

A drugi, jak dla mnie, o wiele bardziej ciekawszy i taki w moim stylu czyli pisarski. Jednak tym razem nie będzie One-shotów.
Dlaczego?
Sama wiem, ile czasu zajmuje napisanie historii, więc też dlatego zdecydowałam się postawić na coś zupełnie nowego i wydaje mi się, że coś, co dotychczas nie było na polskim i zagranicznym wattpadzie.
A mianowicie:
waszym zadaniem jest napisanie wpisu typu Commentery czyli jakby komentarz lub teorii. Może on dotyczyć ostatniego rozdziału z Mgły, ale może też dotyczyć całości serii bądź samej 3. To wasza decyzja ;) 

Co oceniam?
•długość (musi liczyć co najmniej 500 słów) — 2 pt.
•wszelka gramatyka: ortografia, interpunkcja itd. — 3 pt.
•styl — 2 pt.
•kreatywność i oryginalność — 3 pt.

I tutaj, w drugiej konkurencji, nagrodę możecie wybrać sobie sami. Bo szczerze, ale nwm co mogłabym wam dać za teorię/komentarz. Chcielibyście nwm yyy... Dać swoją opinię w Shanti ostro o? Albo nwm wystąpić na materiale video?
Nwm, szczerze, pojęcia nie mam, co wam mogłabym dać.
Dlatego właśnie nagrody będziecie mogli wybrać sobie sami. Tylko wiadomo, bez przesady ;)

Termin oddania prac hmmm... Dam wam do 29 maja. Jeżeli nie dacie rady, wydłużę jeszcze.

Formularz zgłoszeniowy:
1. Twój nick
2. Która konkurencja
3. Gdzie wyślesz/wrzucisz pracę
4. Czy wyrobisz się w terminie?

I to chyba wszystko.
Jak macie jakieś pytania, to tutaj -------> \__/

Uczestnicy:
lory_tory
ZofiaKarpowicz
Jokalisame
MilkyWay180300
Juliks998
MistyTheCatq
Wojofanka_8629
kotelek_123
Inesy1

Wojownicy: Mgła 3 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz