0.7

3.8K 186 7
                                    

Yb geldi. Sizi çok bekletmek istemiyorum o yüzden hadi bölüme geçelim 😽
Medya: Bozkurtların evi
................................................................................................................................................................................................................................

Şimdi hayır desem kadın gözümün önünde ağlicak o yüzden en mantıklısı evet demek zaten sadece 1 ay burdayım.

"Tabi ama ilk eve gidip eşyalarımı toplamam gerekiyor Derya hanım."

"Bir arkadaşına söylesen yada güvenliğe? Onlar toplasalar?"

"Yok Derya hanım ben toplıyım bide bir yere uğramam gerekiyor oraya uğrayıp gelicem."

"Tamam kızım sen nasıl istersen."

Ayağa kalktığım an Derya hanım sıkıca sarıldı bende onun beline kollarımı doladım. Sarılma faslı bittikten sonra evden çıkıp motoruma bindim. Kendi evime doğru sürmeye başladım. 20 dakika sonra eve gelmiştim, saksının altından anahtarı alıp kapıyı açtım. Üst kata çıkıp daha yerleştirmediğim bavulumu kapattım. Uygulamadan arabayı kiralayıp bavulumu bagajına yerleştirdim. Yıldız konağına sürdüm. 25 dakika sonra konağa gelmiştim. Arabadan indim ve sert adımlarla konağa doğru yürüdüm.

"AĞAM DIŞARI ÇIK"

Konağın ağası sinirli bir şekilde dışarı çıktı.

"SENDE KİMSİN?"

"BEN SİZİN ZORLA EVLENDİRMEYE ÇALIŞTIĞINIZ KIZI KURTARAN KADINIM"

Ağa bir hışımla üstüme yürüdü.

"AİLEN SANA BAŞKALARININ İŞİNE BURNUNU SOKMAMAN GEREKTİĞİNİ SÖYLEMEDİ Mİ?"

"SÖYLEDİ VE ÜSTÜNE DE SİZİN GİBİ İNSANLARIN İŞİNE KARIŞMAM GEREKTİĞİNİ GÖSTERDİLER. 15 YAŞINDAKİ BİR KIZI BABASI YAŞINDAKİ BİRİYLE EVLENDİRMEK NE? EĞER O KIZI BİR DAHA BÖYLE BİR ŞEY İÇİN ZORLAYIN SİZE NE YAPICAĞIMI BİLİYORUM"

Arkamı dönüp sinirle arabama bindim. Ellerim titriyor. Galiba sinir krizi geçiriyorum. Arabanın torpidosundan ilacımı alıp içtim. Camı açıp hava aldığım sırada arabayı çalıştırdım, Derya hanımların evine doğru sürdüm. 45 dakikalık yolun ardından geldim. Arabamı park edip kapıyı çaldım. Derya hanım gözleri dolu dolu kapıyı açtı. Beni gördüğü an sımsıkı sarıldı.

"Gelmişsin kızım."

"Size söylemiştim Derya hanım geliceğimi."

"Gittin sandım"

Dedi mahcup olmuş sesiyle.

"Ben bir söz verdiysem tutarım Derya hanım."

Geri çekilip içeri geçmem için yol verdi. Salona geçip bir koltuğa oturdum.

"Derya hanım ben çok yorgunum gidip yatsam sorun olur mu?"

Diye sordum o sırada Bora fısıltıyla Demir'e bir şey söyledi. Benim duymadığımı sanıyordu ama ben bir bordo bereliyim, duyarım.

"Kesin gidip bir erkeğin altına yatmıştır."

Sinirle Bora'ya döndüm. Sesim yüksek çıkmış olmalı ki şaşırdı.

"Ben kimsenin altına falan yatmadım bu bir. İkincisi de ben o kıza benzemem en ufak hatanızda silerim sizi."

Herkes şaşkın şaşkın suratıma bakıyordu Demir ve Bora dışındaki herkes niye öyle dediğimi merak etmişti. Onlara dönüp açıkladım.

"Bora Demir'in kulağına 'kesin gidip bir erkeğin altına yatmıştır' dedi o yüzden böyle söyledim."

"Herkese iyi geceler."

Diyip ayağa kalktım Derya hanım peşimden gelip odamı gösterdi ve hangi katta ne olduğunu söyledi.

"Burası senin odan kızım. 1. katta yemek odası, salon ve mutfak var. 2. katta Alp abinin, Demir abinin, Bora abinin Dağhan'ın odası var. 3. katta Ateş abinin, senin, Poyraz'ın ve babanla benim odam var. Her katta 2 banyo var."

Kafamı sallayıp iyi geceler diledim ve odama girdim. Bilgisayarın başına geçip Yıldız aşiretini araştırdım ve Tolga babamı aradım.

"Alo kızım"

................................................................................................................................................................................................................................

Bölüm nasıldı?

(457 kelime)

Kod Adı: KUZGUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin