HELUUU İSTEDİĞİNİZ GİBİ UZUN BİR BÖLÜM YAZMAYA ÇALIŞTIM UMARIM SEVERSİNİZZ. Biraz geç geldi kusura bakmayın. 💖
.....................................................................................................................................................................
Albayın odasından çıkıp teçhizat odasına geldim. Silahlarımı, çalımı ve kelebeklerimi koyup helikopter pistine doğru yol aldım. Helikopter pistine geldiğimde albay daha gelmemişti bende albayı beklemeye başladım. 2 dakika sonra albay geldi:
"BİNBAŞI DEFNE KURT / MARDİN EMRET KOMUTANIM"
"Burnun bile kanamadan dönmeni istiyorum asker, sağ sağlim dön."
"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM"
"Asker! Helikoptere bin!"
Helikoptere binip kampa doğru yola çıktık. Kafamı yaslayıp gidene kadar uyudum. 1,5 saat sonra üstteğmen seslendi.
"Binbaşım geldik maalesef buraya iniş yapamıyorum."
"Sorun değil aslanım atlarım."
İple aşağı indiğimde kampa 1 saat uzaklıktaydım. Planım kampa Türklerden intikam almak için yardım isteyen bir köylü olarak girmekti. Bana güvenmelerini sağlayıp belgeleri ve Maho'yu öldürüp geri dönücektim. 1 saatlik yürümenin ardından kampı görücek bir kayanın arkasını kazıp çukur açtım.
Oraya telsizi, asker kıyafetlerimi ve keskin nişancı tüfeğimi koydum ve kapattım. Üstümde sporcu atletim ve şortum kalmıştı, saçıma da bıçaklarımı gizledim. Sonra gerçekçi olması için kıyafetlermi de biraz yırttım ve bir taş alıp suratıma vurmaya başladım. Tokamda gizli olan buçıçakla da derin olmayan kesikler açtım yüzüme ve kollarıma.
Psikopatsın sen
Biliyorum pakizecim. Ve görev anlarında bir daha gelme dikkatim dağılıyor.
Of tamam be
İşimi halletikten sonra rolüme girip topallayarak kampa doğru koşmaya çalıştım. O sırada itlerden biri beni görüp elindeki silahı bana doğrultarak üzerime doğru gelmeye başladı.
"Kimsin sen!"
"B-ben ya-yan k-köylerin b-birinden g-geleyrum. T-Türkler a-ailemi ö-öldürdü."
İt yalan söyleyip söylemediğimi anlamak için beni inceledi. Tabiki rol yaptığımı anlamayıp beni başkanın çadırına götüreceğini söyledi. Kendimi övmek gibi olmasın ama kimse Kuzgun'un rol yaptığını anlayamaz.
Çok iddalısın Defne.
Öyleyim pakizecim de sen niye geldi yine hem de görev esnasında?
Of gelip iki eğleneyim dedim onu da yaptırmadın.
Hadi pakizecim bay
Maho'nun yanına geldiğimde beni incelemeye başladı. Gözleri ilk yaralarıma gitti sonra baştan aşağı beni süzmeye başladı. Beni süzerken bakışları göğüsümde bir süre durdu.
Öğk eve gidince kendimi çitileyerek o bakışlarından arındırıcam.
2,5 ay sonra (yazarınız sizi daha fazla bekletmemek için ışınlanmayı icat etti meleklerim)
Görev çok güzel geçiyordu Maho bana güvenip bütün planlarını anlatmıştı. Bende her gün yürüyüşe diye çıkıp o kayanın oraya gizlediğim telsizimden albaya bilgi veriyordum. Şu an Maho beni çadırına çağırmıştı, önemli bir şey söyleyeceğini söylemiş hevale. Hevalle yürüyeren Maho'nun çadırına gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: KUZGUN
Literatura Feminina25 yıl öce karıştırılmış bir binbaşının hikayesi. Ben Defne Kurt nam-ı diğer Kuzgun bu da benim hikâyem. "general" #2 (01.06.2024) "binbaşı" #3 (07.09.2024)