Aqtaii-Herkesim
★★★
O, benim şu dünyadaki en değer verdiğim kişi. Ondan başka hiç kimsem yok. O, sadece bir erkek arkadaş değil. O benim annem, o benim babam. Beni mutlu eden tek kişi. Yaşama sebebim.
Bazen düşünüyorum da, onu hakkedecek ne yaptım? Tanrı neden böyle bir ödülle, ödüllendirdi beni? Onu çok seviyorum. O üzülse ben de üzülürüm. O ölürse ben de ölürüm. Benim için her şeyden önemli tek kişi. Hayatım boyunca beni böyle seven biri olmadı. Hani bir insana, en çok seni kim sever? sorusuna genelde annem, babam derler ya. Ben diyemiyorum. Çünkü eğer sevselerdi şuan yanımda olurlardı. Eğer sevselerdi, daha doğduğum ilk günde hastanede beni tek başına bırakıp gitmezlerdi. Neydim ben? Onlar için bir ceza mı? Neydi günahım, ne yaptım da beni ilk günden terk ettiler?
Düşünüyorum da, onunla tanıştığımız ilk gün... Ya hiç görmeseydi beni, uçurumun kenarındayken. Ya gelmeseydi ben atlamadan önce. Tanrım, ölmeyi çok diledim ama eğer onunla birlikte olucaksam bu hayat yaşamaya değer. O yüzden artık ölmek istemiyorum. Artık sadece onun için yaşıyorum,yaşayacağım.
Acaba o da beni, benim onu sevdiğim kadar seviyor mudur? Ama bu önemli değil. Ben onu gerçekten seviyorsam, ona değer veriyorsam, ondan karşılık beklemeden bunu yaparım. Eminim ki, o da böyle yapar. Onun için her şeyi yapmaya hazırım. Ucunda ölüm olsa bile. Çünkü beni bu hayata bağlayan şey o.
Tanrım... Yalvarırım, onu benden alma. O olmasa ben dayanamam. Yaşama gücüm kalmaz. Ona bir şey olacaksa, bırak bana olsun. Ben yanayım ama ona zarar gelmesin. O hep mutlu olsun. O hiç üzülmesin. Onu çok seviyorum. Seni, seni çok seviyorum sevgilim. Seni, seni çok seviyorum Sunghoon...
★★★