3

96 17 20
                                    

Nova Norda-Aşka Çarem Yok

★★★

Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda, hâla yanımda yatan Sunghoon'u gördüm. Ona doğru yan döndüm ve bir süre mükemmel yüzünü inceledim. Keskin çene hatı, simsiyah kaşları, benleri, tatlı dudağı... Onu çok seviyordum. O benim için çok üst seviyelerde biriydi. Onunla vakit geçirdiğim için çok şanslıydım. Mahallede onunla takılacak bir sürü kız varken o benimle olmayı tercih etmişti.

Onu uyandırmamaya çalışarak yanağına bir öpücük kondurmaya çalıştım. Fakat o güzel gözlerini açtı ve bana baktı. "Özür dilerim sevgilim, amacım seni uyandırmak değildi. " Dediğim şeye güldü ve başımı göğsüne bastırdı, sımsıkı sarıldı bana.

"Biraz böyle duralım Niki'm, lütfen." O istese her şekilde dururdum. Onun nazik ve kibar olan parfümünü içime çektim. Çok güzel kokuyordu... Bir süre sonra beni sarmayı bıraktı ve birlikte ayağa kalktık.

"Ahh, her yerim o kadar uyuşmuş ki Hoon!" Gerçekten de her yerim ağrıyordu, kumlar yumuşaktı ama düzdü. Bu yüzden çok rahatsızlık vermişti. Üstümüzü biraz silkeledikten sonra el ele tutuşarak evlerimizin yolunu tuttuk.

Serin, hafif karanlık hava ve Sunghoon. Tek isteyeceğim şeyler. Ve şuan bunu yaşıyordum. O benim yanımdayken en güvenli hissettiğim zamanlar oluyordu. O benim safe place'imdi.

Evet, artık evime varmıştık. Ellerimizi çözdük ve birbirimize sımsıkı sarıldık. Yanaklarıma o narin dudaklarından bir öpücük bıraktı ve daha sonra arkasına dönüp kendi evinin yolunu tuttu.

Cebimden çıkardığım anahtarla kapıyı açtım ve eve girdim. Yaklaşık 15 dk önce daha yeni uyandığım için kendimi zinde hissediyordum. Bu yüzden evi hızlıca toparlayıp akşam yemeği hazırlamaya başladım.

Yaptığım tavuk menüsünü yerken telefonuma bir bildirim geldi ve telefonu elime aldım. 'Bilinmeyen numaradan bir mesaj.'

*******57**
-Bakıyorum da sen gerçekten aptalsın! Sunghoon 'un seni gerçekten sevebileceğine mi inanıyorsun? Sarmaş dolaş uyumalar falan. Ondan vazgeç yoksa kötü olur.

"Ne?" Evin içinde öyle bir bağırdım ki duvarlar sayesinde sesim bana geri geldi. Bu da kimdi? Bizden ne istiyordu? Sunghoon ile birlikte hayatım bu kafar güzelken bu neyin nesiydi, kötü olabilecek neler yapabilirdi?

Yemek tabaklarımı tezgaha koyduktan sonra koltuğa uzandım ve düşünmeye başladım. Bu durumu Sunghoon'a söylemeli miydim? Ya ona zarar verirse? Her neyse, her ihtimale karşı şuan sessiz olmalıydım.

Televizyon kumandasını elime aldım ve televizyonu açıp bir spor kanalını izlemeye başladım ki tekrardan telefonuma bir bildirim geldi. Hızlıca bildirime tıkladım ama çok şükür yabancı birinden değildi.

Sevgilim
-Neler yaptın Niki'm, ağrıların geçti mi?

Beni her zaman merak etmesi çok hoşuma gidiyordu. Ben bile onun kadar kendimi düşünmüyordum. Hemen mesajına cevap verdim ve sohbet etmeye başladık.

Sunghoon ile mesajlaşmaya devam ederken başka bir sohbetten mesaj geldiğini gördüm ve evet yine o yabancı numaraydı...

*******57**
-32 diş gülerken Sunghoon ile mi yazışıyorsun yoksa? Sanırım geçenki mesajım seni fazla korkutmadı. Bu son uyarım, yine akıllanmazsan canın biraz yanar aptal çocuk.

★★★

Kaykay ¦¦ HoonkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin